Gå til innhold

Kompani Lauritzen - Sesong 6 - TV2 - Ingen spoiling

Perine

Anbefalte innlegg

Julenissenerher skrev (8 timer siden):

Mye komikere med denne gangen 

Og likevel er fenriken den morsomste. 

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Julenissenerher
Kasier skrev (23 timer siden):

Det er ganske klart at de nå graver DYPT ned i listene over kjendiser, når Magnus Gruer "tv personlighet" som først ble kjent det året denne sesongen av Kompani Lauritzen ble spilt inn er med... Spesielt å ta med noen som ble kjent samme året, folk har jo så vidt rukket å se han på tv før han blir kalt en "tv personlighet".

image.png.a5dff037da8567f10e84305b96aa2959.png

Derfor mange melder seg på bettopp Love Island og Paradise etc. For å bli kjent og som et springbrett- på andre siden står det folk og får dem videre inn i «mølla»… til de har rundet reality tv konseptene…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en fin gjeng som er med. Var så skeptisk, men syntes veldig mange av de klarte seg enormt bra.

Jeg er superdårlig på kjendiser og kjente ikke til så mange fra før. Det var mange som overrasket. 

Synes Berg Eriksen klarte seg imponerende bra. Snilsdalsli virket helt håpløs, men fy søren som han stod på. Elvestad har også klart seg overraskende bra. Norges dummeste var første reality jeg så siden Big Brother 😄 Jeg digger Morten Thoresen. Synes han er en superfin fyr, og han har jo en helt ekstrem evne til å bare kjøre på uten å bry seg om smerte virker det som. Homlung kjente jeg ikke til fra før. Hun virket jo helt fjern, men synes hun var ekstremt seig og presterte overraskende bra.

Det er jo noe med å være i så dårlig form og ha en ganske dårlig fysikk slik som Heimly og Homlung, og likevel klare å gjennomføre etter beste evne. Blir veldig imponert av den typen prestasjoner.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er konseptet litt kjedelig? Er mye det samme. Ser gamle episoder og synes det begynner å bli litt kjedelig. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (6 timer siden):

Er konseptet litt kjedelig? Er mye det samme. Ser gamle episoder og synes det begynner å bli litt kjedelig. 

Jeg er faktisk litt enig. Selv om jeg liker casten forsåvidt. Har vært veldig fan av KL, men merker at jeg har det mer som «bakgrunnsstøy». Dessverre! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (42 minutter siden):

Jeg er faktisk litt enig. Selv om jeg liker casten forsåvidt. Har vært veldig fan av KL, men merker at jeg har det mer som «bakgrunnsstøy». Dessverre! 

Jeg er også enig. Har elsket det og følger fremdeles med, men driver ofte med andre ting og føler sesongene blir veldig like selv om casten er forskjellig. Det er synd.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner at disse motivasjonstalene til Dag Otto før nye oppdrag, blir mer og mer kleine. Han bruker så svulstige ord og vendinger og det er helt tydelig at dette er blitt skrevet av noen andre enn ham selv. 

Endret av skravlus
Omformulering
  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor_Meg skrev (På 3.3.2025 den 8.59):

Jeg tror det er første gangen jeg har sett fenriken være virkelig sint.
Men det han blir forbanna på denne gangen er ikke at de ikke lykkes, men at noen av dem ikke gjør sitt beste, at de ikke prøver hardt nok å rekke tiden.

Så lenge folk gjør sitt beste bruker han å gi dem korreks med beskjed om å prøve enda hardere neste gang, men det er første gangen jeg har hørt ham skjelle ut troppen. 

Nettopp.

De gidder liksom ikke å prøve en gang. Åja. kommer jeg for seint.. det var jo litt dumt da. Mange av deltakerne er nok bare vant til å suse rundt i sin egen verden og evner ikke til å se utenfor sin egen boble. De som er vant til å prestere og bli stilt krav til forsøker i større grad å lykkes (selv om de kanskje ikke får det til så prøver de jo)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Coachshinny skrev (4 timer siden):

Hva menes med «spilling»?

Hvor da? «spilling»?  Mener du "spoiling"?  Ingen spoiling betyr at vi ikke skal røpe innholdet av episodene her før programmet blir vist på ordinær tv.  Hvis vi vil skrive noe om dagens episode så kan vi trykke på spoilerknappen, dvs det øyet som er i høyre side over skrivefeltet her.

For å lese hva som står i spoileren, må du trykke på 

Spoiler

Her kan vi skrive 

Bilde av spoilerknappen, altså øyet øverst til høyre

SPOIL.JPG

Endret av Perine
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (14 timer siden):

Jeg er også enig. Har elsket det og følger fremdeles med, men driver ofte med andre ting og føler sesongene blir veldig like selv om casten er forskjellig. Det er synd.

Er litt enig . Det blir litt repetisjon . Fulgte helhjertet med de tre første sesongene . Burde gitt seg mens de var på topp. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger dere på meningene om at KL er repetitivt, i typisk TV2-stil. Sånn som Farmen. Det er det samme hver sesong.

Er visstnok ny cast, men er samme personlige utfordringer, samme konkurranser, samme kaserneoppstrekker og samme taler fra Dag Otto hvert år. 

Jeg har gått fra å være begeistret og glede meg til å se på med et halvt øye når jeg plutselig oppdager at jeg har en ny episode tilgjengelig.

Men jeg skal fortsette å se, for det tar seg vel opp etterhvert som det strammer seg til. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det blir for mye Dag Otto, han bidrar med lite.

Kunne også vært flere kjendiser jeg vet hvem er, i år så mange jeg aldri har hørt om og da blir det ikke like interessant å følge.  

Gruer og Torjussen har jeg knapt fått inntrykk av. 

Synes det er klart det stilles høyere krav til deltagere for hvert år, de har hatt mulighet til å forberede seg godt og se hva som forventes og da blir det mye fjas fra enkelte.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig episode i dag. Kan de ikke sende to episoder hver gang. Vet ikke om jeg gidder å se mer.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julenissenerher skrev (På 3.3.2025 den 22.57):

Mye komikere med denne gangen 

Og ingen av dem er morsomme… Eller, jo: han med bolleklippen er litt festlig. Stavang er bare såååå klein når hun prøver å være morsom🤦‍♀️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Julenissenerher
Huttetutt skrev (2 minutter siden):

Og ingen av dem er morsomme… Eller, jo: han med bolleklippen er litt festlig. Stavang er bare såååå klein når hun prøver å være morsom🤦‍♀️

Tror komikere har litt for kreative hjerner tim å klare å konsentrere seg om kjedelige oppgaver 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden i dag var kjekk. Ble emosjonellt på slutten. Fin gjeng som støtter hverandre. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det har tatt seg opp nå. Men litt mange deltagere jeg ikke har noe forhold til, og sliter litt med å finne en "favoritt". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Per Heimly får jeg bare ikke til å like. Håper han ryker ut snart. Synes han virker litt malplassert i casten også. 
Trettebergstuen er heller ikke min kopp te. Så litt ironisk at de to gikk litt i tottene på hverandre.

Jeg holder et ekstra øye til Alsos, Skolmen, Torjussen, Bajwa og Snildalsli, og særlig Snildalsli har vokst i mine øyne. Men synes flere av de har fått lite skjermtid. Er for mange deltakere der inne, og det er rart at ingen har røket ut enda. Programmet trenger at et par ryker nå.

Ellers antar jeg at Thoresen, Trettebergstuen og Elvestad kommer veldig langt, og at kanskje en av de vinner. Men hadde vært gøy om en "underdog" heller gikk helt til topps.

Endret av Ctrl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...