Janzypants Skrevet 27. februar #61 Del Skrevet 27. februar Jeg kjenner jeg er spent på utviklingen til Ole Henry Snildalsli. Minst TO ganger fikk han tilsnakk for å ikke klare å holde tingene under utstyrsmønstringen (eller hva de kalte det) på en normal og vanlig måte... Morten Thoresen var jo en maskin under 6000 meter'n med full oppakning 😲 Det var virkelig ikke mindre enn ekstremt imponerende! Han tror jeg kan komme langt, og jeg blir slett ikke overrasket om han er årets vinner. Har også veldig sansen for Emilie Skolmen og Henrik Elvestad. Jeg håper også at de kommer langt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 27. februar #62 Del Skrevet 27. februar Tulla25j skrev (På 23.2.2025 den 20.55): Hun mistet de i første gjørmehinder! « – Det gikk greit dårlig med Uggs i gjørma. De ble som svamper. Jeg mistet skoene i det første hinderet, så de skoene ligger fortsatt i gjørmeløypa et sted, sier hun til Nettavisen.» Kilde: Tv2 Maria sa i poden sin i dag at de Uggsene angivelig fremdeles ligger i det gjørmehølet på Voss 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. februar #63 Del Skrevet 27. februar Tror dere de har manus? Føler ofte det er tilgjort, spesielt lagoppgaver to og to. Og fallskjermhopping, er ikke det veldig mye trening før en får hoppe alene? Er det forsvarlig at så utrente kaster seg utfor et fly? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 28. februar #64 Del Skrevet 28. februar DittHåp skrev (23 timer siden): Mr Bolle Klipp derimot har jeg ikke troen på. Jeg tror han holder en stund mtp hvor uknekkelig han er. Han bryr seg ikke om å få kjeft og virker nesten immun mot det som skjer rundt ham. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. mars #65 Del Skrevet 1. mars Ny episode ute. Virker lettere enn forrige sesonger den i høyden på tau? Og lagkonkurransen på flåten virket også lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 1. mars #66 Del Skrevet 1. mars Jeg vil så gjerne at Ahmed får noen wins! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. mars #67 Del Skrevet 1. mars virker denne gjengen mer ubrukelig enn på lenge? tenker på oppstilling om morgenen blant annet. pleier Fenrik å være så oppgitt? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 1. mars #68 Del Skrevet 1. mars Får ikke se Kompani Lauritzen på lineær TV lenger fordi TV2 ikke er tilgjengelig for Telia-brukere. For en som ser på TV2 så må jeg si at jeg virkelig hater dette. Kan ikke se på God Morgen Norge en gang. 🥲 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. mars #69 Del Skrevet 1. mars Osten skrev (50 minutter siden): Får ikke se Kompani Lauritzen på lineær TV lenger fordi TV2 ikke er tilgjengelig for Telia-brukere. For en som ser på TV2 så må jeg si at jeg virkelig hater dette. Kan ikke se på God Morgen Norge en gang. 🥲 Last ned tv2 play? Koster fra 169 kr pr mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet 1. mars #70 Del Skrevet 1. mars Liker gjengen som er med denne sesongen. Ulike personer med ulik tilnærming. Håper Mamow får mestringsfølelse snart💗 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 1. mars #71 Del Skrevet 1. mars Xstrella skrev (1 time siden): Last ned tv2 play? Koster fra 169 kr pr mnd. Må gjøre det fra og med i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 2. mars Forfatter #72 Del Skrevet 2. mars Pasha skrev (15 timer siden): virker denne gjengen mer ubrukelig enn på lenge? tenker på oppstilling om morgenen blant annet. pleier Fenrik å være så oppgitt? Denne gjengen er vel ikke verre enn de som var med før. Jeg må bare le av den pirkete fenriken, han er helt fantastisk 😂 Kompanirekruttene skjønner at det ikke er noen "kjære mor" der, hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. mars #73 Del Skrevet 2. mars Perine skrev (6 minutter siden): Denne gjengen er vel ikke verre enn de som var med før. Jeg må bare le av den pirkete fenriken, han er helt fantastisk 😂 Kompanirekruttene skjønner at det ikke er noen "kjære mor" der, hehe. Nå begynner man jo å grave ganske dypt ned i listen på kjendiser som er med. I tidligere sesonger har det jo vært med flere godt kjente folk som ganske har vært mer rustet til å yte og bli stilt krav til (selv om det selvfølgelig har vært med folk som ikke takler de rammene der og, slik som at at Daniel Franck vel trakk seg ut. Årets deltakere er jo i stor grad bloggere og komikere. Idrettsfolk er jo mer vant til å måtte prestere etter krav her. Kanskje derfor Morten passer bedre inn her enn i Norges dummeste. Her kommer jo den trenings og presentasjonsdelen hans inn på en annen måte (her tenker jeg på f.eks utstyrsløpet der han var en maskin) Og nå er det jo også godt såpass lenge at deltakerne veit jo hva som forventes av dem (altså de har sett hva andre har vært igjennom før). Kanskje derfor Fenriken er så oppgitt og pirkete 😅 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 2. mars #74 Del Skrevet 2. mars Digger Morten. Jeg håper han kommer langt, gjerne vinner. Det er mange flinke deltakere og det at de står på selv om de ikke får det til er veldig flott. Selv om det ikke går så prøv igjen neste gang. De er flotte alle sammen. Var det Christel Alsos som hadde vannskrekk? Likevel gikk hun uti vannet. Samme med Frida Homlung som hadde høydeskrekk og klarte å gjennomføre. Stor respekt for det. Ahmed kan klare det neste gang. Det er bare i starten av Kompani Lauritzen enda. Har tro på at han klarer det. Bare det at de prøver er supert. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 2. mars #75 Del Skrevet 2. mars Pasha skrev (På 1.3.2025 den 20.40): virker denne gjengen mer ubrukelig enn på lenge? tenker på oppstilling om morgenen blant annet. pleier Fenrik å være så oppgitt? Nei de er ikke ubrukelig. Kan ikke vente de skal være superflinke i starten. Alle gjør så godt de kan. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. mars #76 Del Skrevet 3. mars Xstrella skrev (På 1.3.2025 den 14.06): Ny episode ute. Virker lettere enn forrige sesonger den i høyden på tau? Og lagkonkurransen på flåten virket også lettere. Jeg tror jeg hadde kunnet turd tårnhopp, kanskje, kanskje, men det må vel være verre å fire seg over et tynt tau for så å skjære det over,..nei, nei...., men elsket at Maria og hun andre 'reddeste turde'...full av beundring for alle som turde og at han ene ikke turde; fullt ut forståelig. Flåten er ikke skrekk, det er slit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 3. mars #77 Del Skrevet 3. mars Pasha skrev (20 timer siden): Nå begynner man jo å grave ganske dypt ned i listen på kjendiser som er med. I tidligere sesonger har det jo vært med flere godt kjente folk som ganske har vært mer rustet til å yte og bli stilt krav til (selv om det selvfølgelig har vært med folk som ikke takler de rammene der og, slik som at at Daniel Franck vel trakk seg ut. Årets deltakere er jo i stor grad bloggere og komikere. Idrettsfolk er jo mer vant til å måtte prestere etter krav her. Kanskje derfor Morten passer bedre inn her enn i Norges dummeste. Her kommer jo den trenings og presentasjonsdelen hans inn på en annen måte (her tenker jeg på f.eks utstyrsløpet der han var en maskin) Og nå er det jo også godt såpass lenge at deltakerne veit jo hva som forventes av dem (altså de har sett hva andre har vært igjennom før). Kanskje derfor Fenriken er så oppgitt og pirkete 😅 Det er ganske klart at de nå graver DYPT ned i listene over kjendiser, når Magnus Gruer "tv personlighet" som først ble kjent det året denne sesongen av Kompani Lauritzen ble spilt inn er med... Spesielt å ta med noen som ble kjent samme året, folk har jo så vidt rukket å se han på tv før han blir kalt en "tv personlighet". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 3. mars #78 Del Skrevet 3. mars Pasha skrev (På 1.3.2025 den 20.40): virker denne gjengen mer ubrukelig enn på lenge? tenker på oppstilling om morgenen blant annet. pleier Fenrik å være så oppgitt? Jeg tror det er første gangen jeg har sett fenriken være virkelig sint. Men det han blir forbanna på denne gangen er ikke at de ikke lykkes, men at noen av dem ikke gjør sitt beste, at de ikke prøver hardt nok å rekke tiden. Så lenge folk gjør sitt beste bruker han å gi dem korreks med beskjed om å prøve enda hardere neste gang, men det er første gangen jeg har hørt ham skjelle ut troppen. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 3. mars #79 Del Skrevet 3. mars Xstrella skrev (På 1.3.2025 den 22.13): Last ned tv2 play? Koster fra 169 kr pr mnd. Rimeligste alternativ er vel 109,- kr pr måned og det kan man få refundert fra Telia visstnok. Ihvertfall i følge informasjonen min gamle bestefar har fått. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissenerher Skrevet 3. mars #80 Del Skrevet 3. mars Lillemor_Meg skrev (13 timer siden): Jeg tror det er første gangen jeg har sett fenriken være virkelig sint. Men det han blir forbanna på denne gangen er ikke at de ikke lykkes, men at noen av dem ikke gjør sitt beste, at de ikke prøver hardt nok å rekke tiden. Så lenge folk gjør sitt beste bruker han å gi dem korreks med beskjed om å prøve enda hardere neste gang, men det er første gangen jeg har hørt ham skjelle ut troppen. Mye komikere med denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå