smurfebuss Skrevet 23. februar #41 Del Skrevet 23. februar _Maddie_ skrev (1 time siden): Var noen som gikk barbeint i løypa. Ja, hva skjedde der? Mista hun skoa underveis? De fikk jo beskjed om å ha på seg sko. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 23. februar #42 Del Skrevet 23. februar smurfebuss skrev (31 minutter siden): Ja, hva skjedde der? Mista hun skoa underveis? De fikk jo beskjed om å ha på seg sko. Hun mistet de i første gjørmehinder! « – Det gikk greit dårlig med Uggs i gjørma. De ble som svamper. Jeg mistet skoene i det første hinderet, så de skoene ligger fortsatt i gjørmeløypa et sted, sier hun til Nettavisen.» Kilde: Tv2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 23. februar #43 Del Skrevet 23. februar Tulla25j skrev (1 time siden): Hun mistet de i første gjørmehinder! « – Det gikk greit dårlig med Uggs i gjørma. De ble som svamper. Jeg mistet skoene i det første hinderet, så de skoene ligger fortsatt i gjørmeløypa et sted, sier hun til Nettavisen.» Kilde: Tv2 Ah, det var hun som hadde uggs, ja. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 23. februar #44 Del Skrevet 23. februar Julenissenerher skrev (11 timer siden): De får godt betalt for å være med så kan kjøpe nye klær da😁 Fikk dyre klær erstattet. Tale sa i hvertfall att hun fikk uggsa sine erstattet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 24. februar #45 Del Skrevet 24. februar De er et team på to. Er det slik at det er de to lagene hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 24. februar #46 Del Skrevet 24. februar FruRosa skrev (9 timer siden): Blir virkelig klær ødelagt av gjørme? De kan jo vaskes. Skotøy ja, men ikke vanlig tøy. Du vet vel at ikke alle tekstiler tåler vaskemaskin og derfor må renses? Ikke gitt at lukt forsvinner etter vask heller. Et plagg som inneholder f eks ull eller silke vil med stor sannsynlighet være ødelagt/umulig å redde etter et gjørmebad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 24. februar #47 Del Skrevet 24. februar Er kanskje Maria Stavang en av kompanijegerne i årets sesong? På NRK programmet Humoretaten så hadde John Brungot på seg en beret. Tror det er bare Stavang av alle komikerne i Humoretaten som har deltatt i Kompani Lauritzen. Eller så har de bare lånt bereten fra en tidligere jeger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. februar #48 Del Skrevet 24. februar (endret) Bra start på ny sesong! 😊 Jeg følte meg brått gammel og utdatert siden jeg ikke kjente igjen halvparten av deltakerne i en såkalt "kjendisversjon". Men det er likegreit. Kjendisstatus er overvurdert i slike program. Og casten virket god. Henrik Elvestad virket litt gammelfar i den gjengen. 🤭 Og jeg er helt sikker på at Morten Thoresen er en av de som kommer i mål i finalen. Han er en fysisk maskin. Ellers stusser jeg på at det ble inkludert privat bagasje og klær i oppdragene. Ser ikke poenget. Det tilførte ikke episoden noe. Gleder meg til neste episode. Endret 27. februar av Ctrl 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 24. februar #49 Del Skrevet 24. februar Ctrl skrev (4 timer siden): Bra start på ny sesong! 😊 Jeg følte meg brått gammel og utdatert siden jeg ikke kjente igjen halvparten av deltakerne i en såkalt "kjendisversjon". Men det er likegreit. Kjendisstatus er overvurdert i slike program. Og casten virket god. Henrik Elvestad virket litt gammelfar i den gjengen. 🤭 Og jeg er helt sikker på at Espen Thoresen er en av de som kommer i mål i finalen. Han er en fysisk maskin. Ellers stusser jeg på at det ble inkludert privat bagasje og klær i oppdragene. Ser ikke poenget. Det tilførte ikke episoden noe. Gleder meg til neste episode. Morten kan nok nå finalen om det kun står på fysikk, alt annet mer tvilsomt. Har i tidligere program ikke akkurat stått frem som en leder med lysende intelligens, men latt seg styre eller fremstått som komplett idiot. Han kommer eventuelt videre med god makker/gruppe om det trengs hjernekapasitet. Beklager å si det, har aldri sett en kjendis fremstå dummere enn han på tv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 24. februar #50 Del Skrevet 24. februar anonym35445 skrev (14 timer siden): Fikk dyre klær erstattet. Tale sa i hvertfall att hun fikk uggsa sine erstattet. Jeg ser ikke underholdningsverdien i at brukbare klær blir ødelagt. Hva var poenget... kunne hvertfall få byttet sko, da de ikke så lett kan vaskes som en bukse. Ellers ok cast. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 24. februar #51 Del Skrevet 24. februar Gentleman59 skrev (På 23.2.2025 den 11.56): Ja, det er dustete å stille med trillekoffert og uegnet skotøy når man skal delta i dette programmet. Å forberede seg på det uventede er nok ikke del av manges hverdag skjønner jeg. Ja enig. I tidligere programmer har de f.eks. startet med å måtte hoppe rett ut i sjøen fra en båt. Litt bedre forberedt burde de vært etter så mange sesonger mener jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 24. februar #52 Del Skrevet 24. februar Stusser litt over Kjell, som må gå rundt og bli kalt "Shell" av enkelte. Bare en bagatell, men SÅ irriterende å høre på 😂 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 24. februar #53 Del Skrevet 24. februar MarianneE skrev (På 23.2.2025 den 11.04): Men Anette Trettebergstuen hadde jo plass til hele navnet? Ja, veldig merkelig grunn å komme med. Hun burde jo da sagt at hvis de MÅ velge, ta Eriksen, men helst begge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 24. februar #54 Del Skrevet 24. februar Flott gjeng som er med i kompani lauritzen. Det var morsomt at stokkene skulle være våpen for de som ikke husket den koden/nummeret de fikk, og at noen stokker ble litt for store for skapet😂 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 26. februar #55 Del Skrevet 26. februar (endret) For en episode, fenriken bare scorer og scorer, han er virkelig Helt Sjef! Slik han er i når man møter ham og kjenner ham. Han er slik han fremstår. Trettebergstuen og Elvestad fortsatt på min toppliste, men Heimly har fått plass på den også. Befalet burde ASAPZ fjerne ørepynten til bimbo-Berg. Endret 26. februar av Gentleman59 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. februar #56 Del Skrevet 26. februar Kjedelig episode. Kunne sendt to hver gang. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 26. februar #57 Del Skrevet 26. februar Jeg elsker Thoresen! Her kommer han virkelig godt ut, både på prestasjon og selvinnsikt, synes han får vist sider av seg selv som ikke har kommet så godt fram i andre program (som «Norges dummeste»). Han er en man fort tenker kan være et rotehue, med ADHD’n og en del annet man har sett av ham. Men her viser han jo så godt hvordan struktur og rammer gir profitt, bare kommentaren hans på utstyrssjekken, hvor han er en av dem som står og har stålkontroll. Og det at han stilte kontrollspørsmål til fenriken for å være sikker på at han hadde forstått, mens de andre ville tolke og synse, og drittlft at han gikk tilbake og spurte for avklaring etter de andre hadde kjørt over ham, og han hadde jo rett! Måten han la fram målene sine også. Nei for en fin fyr. Og greit at han er i god fysisk form, men det utstyrsløpet var uansett imponerende! 25 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissenerher Skrevet 27. februar #58 Del Skrevet 27. februar Spent på hvem som ryker ut først…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 27. februar #59 Del Skrevet 27. februar Julenissenerher skrev (4 timer siden): Spent på hvem som ryker ut først…. Stavang virker ikke veldig motivert og ligger dårlig an poengmessig, men det har skjedd tidligere at noen har fått en " oppvåkning" og hentet frem nye sider av seg selv. Mr Bolle Klipp derimot har jeg ikke troen på. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 27. februar Forfatter #60 Del Skrevet 27. februar Ninaen skrev (14 timer siden): Jeg elsker Thoresen! Her kommer han virkelig godt ut, både på prestasjon og selvinnsikt, synes han får vist sider av seg selv som ikke har kommet så godt fram i andre program (som «Norges dummeste»). Han er en man fort tenker kan være et rotehue, med ADHD’n og en del annet man har sett av ham. Men her viser han jo så godt hvordan struktur og rammer gir profitt, bare kommentaren hans på utstyrssjekken, hvor han er en av dem som står og har stålkontroll. Og det at han stilte kontrollspørsmål til fenriken for å være sikker på at han hadde forstått, mens de andre ville tolke og synse, og drittlft at han gikk tilbake og spurte for avklaring etter de andre hadde kjørt over ham, og han hadde jo rett! Måten han la fram målene sine også. Nei for en fin fyr. Og greit at han er i god fysisk form, men det utstyrsløpet var uansett imponerende! Han imponerte meg også 😀 Ellers har jeg ikke rukket å gjøre meg opp så masse meninger om dem ennå. Jeg har godt inntrykk av flere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå