Perine Skrevet 22. februar Forfatter #21 Del Skrevet 22. februar LiseTV skrev (43 minutter siden): Farmen er bra, Hva er bra med å utsette seg for skader og fysisk tortur? Å ja, det er jo sant. Skjønner det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissenerher Skrevet 23. februar #22 Del Skrevet 23. februar Gentleman59 skrev (10 timer siden): Når du stiller med trillekoffert i Kompani Lauritzen er du en dust eller et nek. Når du stiller med den dyreste buksen du har eller dine favorittsko med høye hæler er du er nek. Fjompenisser. Dessverre er Anette Trettebergstuen foreløbig min favoritt, dog sidestilt med Henrik Elvestad. Trillekofferter ja🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 23. februar Forfatter #23 Del Skrevet 23. februar Gentleman59 skrev (12 timer siden): Når du stiller med trillekoffert i Kompani Lauritzen er du en dust eller et nek. Når du stiller med den dyreste buksen du har eller dine favorittsko med høye hæler er du er nek. Fjompenisser. Dessverre er Anette Trettebergstuen foreløbig min favoritt, dog sidestilt med Henrik Elvestad. Det ble bare litt komisk. De har nok ikke forberedt seg på dette opplegget. De fleste ville nok ha sett noen tidligere sesonger og visst at noe kunne skje før de kom frem til leiren. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 23. februar #24 Del Skrevet 23. februar Mollert skrev (22 timer siden): Hvorfor går Caroline under Berg og ikke Eriksen, evt Berg Eriksen? Det var visst fordi produksjonen sa det ikke var plass til hele navnet på uniformen. https://www.tv2.no/underholdning/kompanilauritzen/derfor-fjernet-hun-mannens-etternavn/17480514/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar #25 Del Skrevet 23. februar Rainbow skrev (4 minutter siden): Det var visst fordi produksjonen sa det ikke var plass til hele navnet på uniformen. https://www.tv2.no/underholdning/kompanilauritzen/derfor-fjernet-hun-mannens-etternavn/17480514/ Men Anette Trettebergstuen hadde jo plass til hele navnet? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 23. februar #26 Del Skrevet 23. februar Gentleman59 skrev (12 timer siden): Når du stiller med trillekoffert i Kompani Lauritzen er du en dust eller et nek. Når du stiller med den dyreste buksen du har eller dine favorittsko med høye hæler er du er nek. Fjompenisser. Dessverre er Anette Trettebergstuen foreløbig min favoritt, dog sidestilt med Henrik Elvestad. Er man virkelig dust hvis man stiller med trillekoffert? Har, så vidt jeg vet, aldri vært en del av konkurransen før å involvere den private bagasjen. Eneste gangen i mitt liv jeg har pakket bagasjen min i svær tursekk var da jeg var på Interrail i -98. Ellers pakker jeg i koffert, også når vi skal på hytta. Ellers enig i at man bør kle seg passende, men igjen; hvor forventet var det at de skulle ut i gjørmebad i privattøyet? Det har ingen underholdningsverdi for meg å se at folk får ødelagt eiendelene sine, de kunne i det minste fått beskjed på forhånd om å møte i treningstøy. Jeg ble imponert av fysikken til Bajwa. Leste et sted at Heimly har trent mye i forkant for å forberede seg og bl a gått ned 10 kg. Ufint å kommentere utseende til andre negativt, men Berg har virkelig gjoet for mye greier med ansiktet. Trist. Skal uansett bli artig å følge denne gjengen, selv om det var litt mange ukjente for meg. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 23. februar #27 Del Skrevet 23. februar Heia fotballfruen, synes hun taklet starten på en god måte selv med en partner som var helt uten fysiske forutsetninger for å mestre det som kommer. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 23. februar #28 Del Skrevet 23. februar Har aldri sett på før så igår var første gang. Syns det var litt meningsløst at de måtte ødelegge private klær i gjørma. Det har ingen gevinst. Utover det vet jeg ikke hvem alle er. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 23. februar #29 Del Skrevet 23. februar Det handler om å ta imot beskjed og gjøre det du skal gjøre uten å motsi befalet, uansett om det oppleves som meningsløst ( som å lage en " stokk" ) eller bære rundt på en tømmerstokk ( tannpirker`n ) som ofte kommer litt uti sesongen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 23. februar #30 Del Skrevet 23. februar (endret) Babyface skrev (1 time siden): Er man virkelig dust hvis man stiller med trillekoffert? Har, så vidt jeg vet, aldri vært en del av konkurransen før å involvere den private bagasjen. Eneste gangen i mitt liv jeg har pakket bagasjen min i svær tursekk var da jeg var på Interrail i -98. Ellers pakker jeg i koffert, også når vi skal på hytta. Ellers enig i at man bør kle seg passende, men igjen; hvor forventet var det at de skulle ut i gjørmebad i privattøyet? Det har ingen underholdningsverdi for meg å se at folk får ødelagt eiendelene sine, de kunne i det minste fått beskjed på forhånd om å møte i treningstøy. Jeg ble imponert av fysikken til Bajwa. Leste et sted at Heimly har trent mye i forkant for å forberede seg og bl a gått ned 10 kg. Ufint å kommentere utseende til andre negativt, men Berg har virkelig gjoet for mye greier med ansiktet. Trist. Skal uansett bli artig å følge denne gjengen, selv om det var litt mange ukjente for meg. Ja, det er dustete å stille med trillekoffert og uegnet skotøy når man skal delta i dette programmet. Å forberede seg på det uventede er nok ikke del av manges hverdag skjønner jeg. Endret 23. februar av Gentleman59 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissenerher Skrevet 23. februar #31 Del Skrevet 23. februar Ludovica- skrev (1 time siden): Har aldri sett på før så igår var første gang. Syns det var litt meningsløst at de måtte ødelegge private klær i gjørma. Det har ingen gevinst. Utover det vet jeg ikke hvem alle er. De får godt betalt for å være med så kan kjøpe nye klær da😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 23. februar #32 Del Skrevet 23. februar Gentleman59 skrev (56 minutter siden): Ja, det er dustete å stille med trillekoffert og uegnet skotøy når man skal delta i dette programmet. Å forberede seg på det uventede er nok ikke del av manges hverdag skjønner jeg. Ikke enig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 23. februar #33 Del Skrevet 23. februar Julenissenerher skrev (34 minutter siden): De får godt betalt for å være med så kan kjøpe nye klær da😁 Men fortsatt unødvendig å ødelegge fult brukbare klær i dagnes bruk og kast samfunn. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 23. februar #34 Del Skrevet 23. februar Men hvorfor har de med så mye greier i det hele tatt? De får vel utdelt alt de trenger, og har litt begrenset tid til voldsomme fritidsaktiviteter? 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 23. februar #35 Del Skrevet 23. februar Sam Fox skrev (På 22.2.2025 den 12.35): Nei, det er jeg lei av. Så det gidder jeg ikke å se på lenger. Ser at jeg kanskje ikke hadde trengt å svare her, men jeg følger som regel med på sånne realityprogram, men akkurat dette er jeg blitt lei av. Lei kjendiser jeg så dette hopper jeg over. Ser alltid på når det er ungdommer eller vanlige folk, mye bedre enn disse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 23. februar #36 Del Skrevet 23. februar Han fnisete guttungen med bolleklipp er sjangseløs og må ryke ut tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 23. februar #37 Del Skrevet 23. februar Ludovica- skrev (4 timer siden): Men fortsatt unødvendig å ødelegge fult brukbare klær i dagnes bruk og kast samfunn. Blir virkelig klær ødelagt av gjørme? De kan jo vaskes. Skotøy ja, men ikke vanlig tøy. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 23. februar Forfatter #38 Del Skrevet 23. februar DittHåp skrev (34 minutter siden): Han fnisete guttungen med bolleklipp er sjangseløs og må ryke ut tidlig. Han som fikk latterkrampe da de skulle stille opp? Den var komisk, men jeg følte med ham. Huff, jeg fikk selv latterkrampe i en helt feil situasjon en gang. Det var fryktelig pinlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 23. februar #39 Del Skrevet 23. februar DittHåp skrev (42 minutter siden): Han fnisete guttungen med bolleklipp er sjangseløs og må ryke ut tidlig. Tror Ole kommer til å prestere veldig bra jeg, han var jo en av de som kom gjennom gjørmeløypa kjappest sammen med Christel. Ole er en av rekruttene jeg heier på. Synes han er morsom og så relaterende.😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 23. februar #40 Del Skrevet 23. februar FruRosa skrev (47 minutter siden): Blir virkelig klær ødelagt av gjørme? De kan jo vaskes. Skotøy ja, men ikke vanlig tøy. Var noen som gikk barbeint i løypa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå