punkyB Skrevet søndag kl 14:27 #261 Del Skrevet søndag kl 14:27 Ludovica- skrev (4 timer siden): Ikke veldig gentleman og drive å kalle damer for bimboer hvertfall. Hva vet du forresten om du valgte og ikke gå på do eller ikke? At hun nevnte at hun ikke hadde vært på do betyr ikke at man har valgt det. Det hender kroppen ikke vil. Spesielt når man er ute av sine vanlige rutiner. Godt mulig hun ikke var så motivert til å være med videre. Men noen av de kommentarene her er så overdrevet. Hun nevnte det spesielt det med do og jeg tolket det som litt selvvalgt fordi de var i bushen Tror ikke Berg var den som utviklet seg mest under oppholdet selv om hun kanskje utfordret seg litt. Det hun gjorde det bra i var hun jo god i fra før. Hun var dårlig til å ta til seg informasjon og være rolig/konsentrert. Akkurat motsatt av Stavang i den siste konkurransen - Berg hadde veldig mange feil mens Stavang nesten ingen Som noen nevnte at hvis du klarer å sminke de før dimmekampen så er du ikke såååå dårlig og hun kunne ha klart å hive på et par kubber til. Hun var jo den som fikk fyr først . Virket å være de som har skjønt konseptet minst siden hun ikke var så fornøyd med alle utfordringene de ble utsatt for Berg utviklet seg veldig lite ifht. de andre gjenværende jentene - Torjussen og Skolmen med mye vondter men lite klaging og Stavang som har tatt til seg kritikk og virkelig blitt en ressurs 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet søndag kl 14:34 #262 Del Skrevet søndag kl 14:34 Så lite hun ble vist på skjermen, så tenker jeg at hun selv har bedt om å bli minst mulig filma. Ingen kan se hvordan hun egentlig ser ut og i hvert fall ikke med ansiktet rett fram. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet søndag kl 18:17 #263 Del Skrevet søndag kl 18:17 tirben skrev (5 timer siden): Voldsomt så opptatt du er av å rakke med på henne? Synes hun har klart seg overraskende bra i KL. Greit at hun røk ut siden hun har ligget nederst en stund nå, men hun har slett ikke gjort en dårlig figur. Overraskende bra? Til å være ( etter sigende) utdannet PT og Hyrox-deltaker burde hun ha alle forutsetninger til å gjøre det veldig bra i fysiske øvelser i Kompani Lauritzen. Tålegrensen burde være en del høyere enn de fleste andre der. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet søndag kl 20:40 #264 Del Skrevet søndag kl 20:40 tirben skrev (8 timer siden): Voldsomt så opptatt du er av å rakke med på henne? Synes hun har klart seg overraskende bra i KL. Greit at hun røk ut siden hun har ligget nederst en stund nå, men hun har slett ikke gjort en dårlig figur. Jeg har samme inntrykket. Synes ikke Berg gjorde noen dårlig figur der inne. Litt passiv og litt bortgjemt til tider eneste, men alt i alt kom hun greit ut av det i mine øyne. Men så har jeg ingen kjennskap til henne fra før, annet enn navnet, så forventet ikke så mye og hadde heller ingenting å dømme henne på. At folk sminker seg på KL eller ikke har jeg ingen problem med hverken fra eller til. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet søndag kl 21:33 #265 Del Skrevet søndag kl 21:33 Nymphadora skrev (16 timer siden): Ikke at jeg har holdt noe spesielt med Berg, men jeg synes at det er dårlig av produksjonen å ikke ha et vegetarisk alternativ når de har en vegeterianer med i produksjonen. Det var ikke et poeng med øvelsen at deltakerne ikke skulle få mat, så da burde de også sørge for at det er noe alle kan spise. Når de ikke gjør det, gir de bevisst én deltaker et dårligere utgangspunkt.Det er et tv-program, så ikke en situasjon der en person skal måtte avvike fra livsvalg for å "overleve". Jeg tror faktisk det er et poeng med en slik øvelse at alle skal overleve på det de har tilgjengelig, og ikke på noe "alternativt". Såvidt jeg husker fra en tidligere sesong så unnlot noen å holde liv i bålet som skulle røke en fisk ila natta, med det resultat at kapteinen ved inspeksjon påfølgende morgen kort meddelte at "da blir det ikke noe mat på dere". Så deltagere har visst klart seg greit før.., uten alternativ mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet søndag kl 23:12 #266 Del Skrevet søndag kl 23:12 Ctrl skrev (2 timer siden): Jeg har samme inntrykket. Synes ikke Berg gjorde noen dårlig figur der inne. Litt passiv og litt bortgjemt til tider eneste, men alt i alt kom hun greit ut av det i mine øyne. Men så har jeg ingen kjennskap til henne fra før, annet enn navnet, så forventet ikke så mye og hadde heller ingenting å dømme henne på. At folk sminker seg på KL eller ikke har jeg ingen problem med hverken fra eller til. Igjen- jeg tror virkelig ingen bryr seg om hun sminker seg eller ikke. Men heller det at hun selv påstår at hun ikke sminket seg der inne. Da blir det jo en sak ut av det, løgner har en tendens til å vekke reaksjoner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet mandag kl 01:34 #267 Del Skrevet mandag kl 01:34 Donatello skrev (3 timer siden): Jeg tror faktisk det er et poeng med en slik øvelse at alle skal overleve på det de har tilgjengelig, og ikke på noe "alternativt". Såvidt jeg husker fra en tidligere sesong så unnlot noen å holde liv i bålet som skulle røke en fisk ila natta, med det resultat at kapteinen ved inspeksjon påfølgende morgen kort meddelte at "da blir det ikke noe mat på dere". Så deltagere har visst klart seg greit før.., uten alternativ mat. Men da var utgangspunktet likt for alle. Det jeg reagerer på, er at Berg får et annet utgangspunkt fra start enn de andre, når det som skal tilberedes er noe hun ikke kan spise fordi hun er vegetarianer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet mandag kl 15:21 #268 Del Skrevet mandag kl 15:21 Donatello skrev (På 5.4.2025 den 23.32): Hvorfor melde seg på dette, når en hverken kan ha ansikt under vann, ikke spise den maten som tilbys og slett ikke kan være passasjer i en militærbil på humpete og svingete veier? Alt dette er jo velkjente øvelser som er vist i tidligere sesonger. Ser enkelte her er skuffet over at det ikke ble utført baklengs stup. Tenker øvelsen å svømme under vann og trekke pusten i tre bokser underveis hadde vært hakket værre... Skjønner ikke hva hun gjorde der i det hele tatt. Aldri har noen vært mer anonym enn denne dama, det er nå mitt inntrykk. All reklame er god reklame for slike vet du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepped Skrevet mandag kl 21:02 #269 Del Skrevet mandag kl 21:02 Donatello skrev (23 timer siden): Jeg tror faktisk det er et poeng med en slik øvelse at alle skal overleve på det de har tilgjengelig, og ikke på noe "alternativt". Såvidt jeg husker fra en tidligere sesong så unnlot noen å holde liv i bålet som skulle røke en fisk ila natta, med det resultat at kapteinen ved inspeksjon påfølgende morgen kort meddelte at "da blir det ikke noe mat på dere". Så deltagere har visst klart seg greit før.., uten alternativ mat. Nymphadora skrev (19 timer siden): Men da var utgangspunktet likt for alle. Det jeg reagerer på, er at Berg får et annet utgangspunkt fra start enn de andre, når det som skal tilberedes er noe hun ikke kan spise fordi hun er vegetarianer. Men sa ikke en av deltagerne, mens de åt, noe med "heller dette (altså lammelår), enn derre frokostmuslien" ? Jeg husker ikke hvem det var eller nøyaktig hva som ble sagt, men jeg tolket det som at hun åt noe real-musli eller noe lignende. Fulgte bare med med ett øre, så mulig jeg hørte feil, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet mandag kl 23:09 #270 Del Skrevet mandag kl 23:09 Nepped skrev (2 timer siden): Men sa ikke en av deltagerne, mens de åt, noe med "heller dette (altså lammelår), enn derre frokostmuslien" ? Jeg husker ikke hvem det var eller nøyaktig hva som ble sagt, men jeg tolket det som at hun åt noe real-musli eller noe lignende. Fulgte bare med med ett øre, så mulig jeg hørte feil, men. Hørte det samme. Var det ikke Elvestad som sa det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet i går, 07:15 #271 Del Skrevet i går, 07:15 Nepped skrev (10 timer siden): Men sa ikke en av deltagerne, mens de åt, noe med "heller dette (altså lammelår), enn derre frokostmuslien" ? Jeg husker ikke hvem det var eller nøyaktig hva som ble sagt, men jeg tolket det som at hun åt noe real-musli eller noe lignende. Fulgte bare med med ett øre, så mulig jeg hørte feil, men. Elvestad sa det. Helt riktig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet i går, 14:54 #272 Del Skrevet i går, 14:54 Nepped skrev (17 timer siden): Men sa ikke en av deltagerne, mens de åt, noe med "heller dette (altså lammelår), enn derre frokostmuslien" ? Jeg husker ikke hvem det var eller nøyaktig hva som ble sagt, men jeg tolket det som at hun åt noe real-musli eller noe lignende. Fulgte bare med med ett øre, så mulig jeg hørte feil, men. Jo men usikker på om det gjaldt der og da eller bare som en generell kommentar om at han foretrekker kjøtt over müsli. Som jo mange gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 3 timer siden #273 Del Skrevet 3 timer siden Kveldens episode: fy flate i dag ble jeg imponert. Og stavang…hvordan hun fikk til å ta kontroll. Nei fy tusan. Svelespisinga til Morten, jeg dør😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå