FruRosa Skrevet lørdag kl 20:46 #241 Del Skrevet lørdag kl 20:46 Ludovica- skrev (Akkurat nå): Riktig, men folk påpeker at hun skylde på kvalmen og formen i dimmekampen. Dimmekampen var hverken fysisk eller mentalt utfordrende, så man burde klare å gjennomføre selv om man er kvalm. Hun klarte å få fyr på bålet, men matet ikke på med mer ved og virket som hun ga opp ganske fort. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet lørdag kl 20:50 #242 Del Skrevet lørdag kl 20:50 Imponert av Torjussen som tross store smerter i bena gjennomførte løypa på best tid! Den jenta er full av tæl, og evner virkelig å ikke fokusere på det som er ubehagelig. 9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet lørdag kl 20:59 #243 Del Skrevet lørdag kl 20:59 Luka_S skrev (2 timer siden): Sa de ikke at de hadde ekstra sikring av mannskapet? Lurer på om Stavang nevnte noe om det, "tenk om de som hadde ekstra sikring hadde hatt en dårlig dag" eller noe. Tviler sterkt på om de hadde latt noen satt utfor et 200 m høyt tårn uten at det var idiotsikkert. M65: Jeg oppfattet det samme som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet lørdag kl 20:59 #244 Del Skrevet lørdag kl 20:59 M65: Torjussen, Stavang, Snildalsli, Thoresen og Elvestad - de vil og de kan. De har smerter og de yter likevel. Bajwa: Fortjente komme i dimmekamp, men han leverte virkelig på røkerioppgaven i felt. Den holdningen han viser ved starten av dimmekampen er *fy faen dette skal jeg vinne fordi jeg skal hoppe i fallskjerm*, snakk om å ha utviklet seg og funnet det ekstra giret! Bimbo Berg er ute av Kompani Lauritzen, neket valgte å ikke spise den maten som var tilgjengelig. Man spiser i felt. No matter what. Hun valgte også å ikke gå på do. Hun valgte å ikke gjøre seg stridsdyktig. Kjennelse på Berg: Udyktig. Uinteressant. Uvesentlig. Uverdig. Stavang som korporal, hvem så den komme, ikke jeg? Hun sliter litt med SLO, men himmel som hun har vokst disse ukene! *Kort applaus* 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet lørdag kl 21:03 #245 Del Skrevet lørdag kl 21:03 Ludovica- skrev (10 minutter siden): Riktig, men folk påpeker at hun skylde på kvalmen og formen i dimmekampen. Hun skal angivelig ha blitt "dopet ned" før dimmekampen. Kommunikasjonsansvarlig i TV 2, Siril Vatne Meling, bekrefter at Berg fikk tilsyn av kompaniets lege. Legen vurderte at hun ville ha nytte av å få intravenøs veske og kvalmestillende, og hun fikk derfor dette. Både produksjonen og legen tok en vurdering på at Berg Eriksen var i stand til å gjennomføre dimmekampen, til tross for at hun var tydelig preget av kvalmen og medisineringen for dette. (Nettavisen) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet lørdag kl 21:06 #246 Del Skrevet lørdag kl 21:06 NordicViking skrev (1 minutt siden): Hun skal angivelig ha blitt "dopet ned" før dimmekampen. Kommunikasjonsansvarlig i TV 2, Siril Vatne Meling, bekrefter at Berg fikk tilsyn av kompaniets lege. Legen vurderte at hun ville ha nytte av å få intravenøs veske og kvalmestillende, og hun fikk derfor dette. Både produksjonen og legen tok en vurdering på at Berg Eriksen var i stand til å gjennomføre dimmekampen, til tross for at hun var tydelig preget av kvalmen og medisineringen for dette. (Nettavisen) Man blir da ikke «dopet ned» av intravenøs væske og kvalmestillende! 14 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet lørdag kl 21:06 #247 Del Skrevet lørdag kl 21:06 Overdriver ekstremt for å høste sympati og at det var grunnen til hun tapte dimmekampen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet lørdag kl 21:13 #248 Del Skrevet lørdag kl 21:13 FruRosa skrev (5 minutter siden): Man blir da ikke «dopet ned» av intravenøs væske og kvalmestillende! Jeg er ikke ekspert på medisiner, så det er godt mulig du har rett. Kanskje Nettavisen overdrev en smule. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet lørdag kl 21:32 #249 Del Skrevet lørdag kl 21:32 Gentleman59 skrev (21 minutter siden): M65: Torjussen, Stavang, Snildalsli, Thoresen og Elvestad - de vil og de kan. De har smerter og de yter likevel. Bajwa: Fortjente komme i dimmekamp, men han leverte virkelig på røkerioppgaven i felt. Den holdningen han viser ved starten av dimmekampen er *fy faen dette skal jeg vinne fordi jeg skal hoppe i fallskjerm*, snakk om å ha utviklet seg og funnet det ekstra giret! Bimbo Berg er ute av Kompani Lauritzen, neket valgte å ikke spise den maten som var tilgjengelig. Man spiser i felt. No matter what. Hun valgte også å ikke gå på do. Hun valgte å ikke gjøre seg stridsdyktig. Kjennelse på Berg: Udyktig. Uinteressant. Uvesentlig. Uverdig. Stavang som korporal, hvem så den komme, ikke jeg? Hun sliter litt med SLO, men himmel som hun har vokst disse ukene! *Kort applaus* Hvorfor melde seg på dette, når en hverken kan ha ansikt under vann, ikke spise den maten som tilbys og slett ikke kan være passasjer i en militærbil på humpete og svingete veier? Alt dette er jo velkjente øvelser som er vist i tidligere sesonger. Ser enkelte her er skuffet over at det ikke ble utført baklengs stup. Tenker øvelsen å svømme under vann og trekke pusten i tre bokser underveis hadde vært hakket værre... Skjønner ikke hva hun gjorde der i det hele tatt. Aldri har noen vært mer anonym enn denne dama, det er nå mitt inntrykk. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet lørdag kl 22:01 #250 Del Skrevet lørdag kl 22:01 Dopet ned er vel litt vel dramatisk overskrift av Nettavisen. Hun fikk vel kvalmestillende og vanlig væske sannsynligvis. Så antar det hun følte på var en "hangover" fra lite mat, bilsyke og lite søvn i kombinasjon med fysisk anstrengelse. Greit nok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet lørdag kl 22:08 #251 Del Skrevet lørdag kl 22:08 Det kan være at bilsyken ble verre fordi hun ikke hadde spist. Når det gjelder kvalmestillende, har jeg fått det en gang og jeg lå bare og døset, ble så trøtt av det. Jeg har ikke noe problem med å forstå at hun var helt kjørt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet søndag kl 00:47 #252 Del Skrevet søndag kl 00:47 Godt hun ikke var så trøtt og dopet at sminken kom perfekt på... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet søndag kl 05:12 #253 Del Skrevet søndag kl 05:12 Ikke at jeg har holdt noe spesielt med Berg, men jeg synes at det er dårlig av produksjonen å ikke ha et vegetarisk alternativ når de har en vegeterianer med i produksjonen. Det var ikke et poeng med øvelsen at deltakerne ikke skulle få mat, så da burde de også sørge for at det er noe alle kan spise. Når de ikke gjør det, gir de bevisst én deltaker et dårligere utgangspunkt.Det er et tv-program, så ikke en situasjon der en person skal måtte avvike fra livsvalg for å "overleve". 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet søndag kl 05:38 #254 Del Skrevet søndag kl 05:38 Nymphadora skrev (17 minutter siden): Ikke at jeg har holdt noe spesielt med Berg, men jeg synes at det er dårlig av produksjonen å ikke ha et vegetarisk alternativ når de har en vegeterianer med i produksjonen. Det var ikke et poeng med øvelsen at deltakerne ikke skulle få mat, så da burde de også sørge for at det er noe alle kan spise. Når de ikke gjør det, gir de bevisst én deltaker et dårligere utgangspunkt.Det er et tv-program, så ikke en situasjon der en person skal måtte avvike fra livsvalg for å "overleve". Hun spiste frokostblanding, var det en av de andre deltakerne som sa. Altså hadde hun mat tilgjengelig - sikkert real som de bruker i felt. Min oppfatning var at hun hadde mistet motivasjonen, ville hjem. Mens de andre har utviklet seg og fått teft, vilje og guts til å stå på til tross for smerter og ubehag, liker lagarbeid og å støtte og heie hverandre frem, så var hun de siste gangene bare en «tilskuer». Uengasjert og ikke interessert i å kjøre på. Makeupen måtte ligge korrekt, det var det viktigste for henne, også i felt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet søndag kl 08:08 #255 Del Skrevet søndag kl 08:08 (endret) reiseglad skrev (2 timer siden): Hun spiste frokostblanding, var det en av de andre deltakerne som sa. Altså hadde hun mat tilgjengelig - sikkert real som de bruker i felt. Min oppfatning var at hun hadde mistet motivasjonen, ville hjem. Mens de andre har utviklet seg og fått teft, vilje og guts til å stå på til tross for smerter og ubehag, liker lagarbeid og å støtte og heie hverandre frem, så var hun de siste gangene bare en «tilskuer». Uengasjert og ikke interessert i å kjøre på. Makeupen måtte ligge korrekt, det var det viktigste for henne, også i felt. Synes du kunne spart deg for den siste setningen der. Jeg har ikke noe spesiell kjennskap til Berg fra før, og dermed ikke like forutinntatt som enkelte her inne, og synes ikke hun gjort så ille profil av seg i KL. Ikke på topp av vinner-kanditater for meg og helt greit at hun røyk ut, men synes hun har gjort det helt greit. Hun gjennomførte dimmekamp til tross for at hun hadde spydd så mye at legene ga henne væske intravenøst, da er du jo hvert fall litt motivert. At hun har på sminke har jeg ikke ofret en tanke en gang. Endret søndag kl 08:08 av Nymphadora Korreksjon i tekst 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet søndag kl 09:51 #256 Del Skrevet søndag kl 09:51 Gentleman59 skrev (12 timer siden): M65: Torjussen, Stavang, Snildalsli, Thoresen og Elvestad - de vil og de kan. De har smerter og de yter likevel. Bajwa: Fortjente komme i dimmekamp, men han leverte virkelig på røkerioppgaven i felt. Den holdningen han viser ved starten av dimmekampen er *fy faen dette skal jeg vinne fordi jeg skal hoppe i fallskjerm*, snakk om å ha utviklet seg og funnet det ekstra giret! Bimbo Berg er ute av Kompani Lauritzen, neket valgte å ikke spise den maten som var tilgjengelig. Man spiser i felt. No matter what. Hun valgte også å ikke gå på do. Hun valgte å ikke gjøre seg stridsdyktig. Kjennelse på Berg: Udyktig. Uinteressant. Uvesentlig. Uverdig. Stavang som korporal, hvem så den komme, ikke jeg? Hun sliter litt med SLO, men himmel som hun har vokst disse ukene! *Kort applaus* Ikke veldig gentleman og drive å kalle damer for bimboer hvertfall. Hva vet du forresten om du valgte og ikke gå på do eller ikke? At hun nevnte at hun ikke hadde vært på do betyr ikke at man har valgt det. Det hender kroppen ikke vil. Spesielt når man er ute av sine vanlige rutiner. Godt mulig hun ikke var så motivert til å være med videre. Men noen av de kommentarene her er så overdrevet. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet søndag kl 11:16 #257 Del Skrevet søndag kl 11:16 Hva veier den dukka? (Klaus) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet søndag kl 12:11 #258 Del Skrevet søndag kl 12:11 Nymphadora skrev (3 timer siden): Synes du kunne spart deg for den siste setningen der. Jeg har ikke noe spesiell kjennskap til Berg fra før, og dermed ikke like forutinntatt som enkelte her inne, og synes ikke hun gjort så ille profil av seg i KL. Ikke på topp av vinner-kanditater for meg og helt greit at hun røyk ut, men synes hun har gjort det helt greit. Hun gjennomførte dimmekamp til tross for at hun hadde spydd så mye at legene ga henne væske intravenøst, da er du jo hvert fall litt motivert. At hun har på sminke har jeg ikke ofret en tanke en gang. Sminke-kommentarene kommer fordi hun har uttalt at hun ikke brukte sminke inne på KL. Når hun åpenbart gjorde det. Godt, gammelt ( blogger) knep for å skape en form for engasjement, og for all del, det funket jo for såvidt det. Jeg synes hun gjorde en helt grei innsats,men virker ikke særlig interessert i å utfordre seg selv noe særlig og da var det greit at hun røk ut nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet søndag kl 12:15 #259 Del Skrevet søndag kl 12:15 (endret) Xstrella skrev (På 6.4.2025 den 2.47): Godt hun ikke var så trøtt og dopet at sminken kom perfekt på... Voldsomt så opptatt du er av å rakke ned på henne? Synes hun har klart seg overraskende bra i KL. Greit at hun røk ut siden hun har ligget nederst en stund nå, men hun har slett ikke gjort en dårlig figur. Endret i går, 11:06 av tirben 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet søndag kl 12:27 #260 Del Skrevet søndag kl 12:27 tirben skrev (11 minutter siden): Voldsomt så opptatt du er av å rakke med på henne? Synes hun har klart seg overraskende bra i KL. Greit at hun røk ut siden hun har ligget nederst en stund nå, men hun har slett ikke gjort en dårlig figur. Du får lese i cbe tråden om hvorfor på rampelys. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå