punkyB Skrevet søndag kl 14:57 #221 Del Skrevet søndag kl 14:57 Donatello skrev (På 30.3.2025 den 12.11): Mange? Det var vel bare en av deltagerne som ikke klarte å få Klaus forsvarlig sikret til nedfiring innenfor avsatt tid. Resten klarte å ta til seg infoen og fikk Klaus ned, omenn de brukte variert tid på oppgaven. Presset er vel likt på alle, og for denne oppgaven måtte sikringen være perfekt, ikke bare for C? Ekspander Mange = hvertfall 3 (Trettebergstuen , Berg og Bawja gjorde feil) mener vel å huske det var flere som ikke fikk godkjent med en gang - men det kan vel diskuteres om det er mange nok 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet onsdag kl 18:32 #222 Del Skrevet onsdag kl 18:32 Hva skal man si? Sisteplass på Berg, igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet onsdag kl 18:32 #223 Del Skrevet onsdag kl 18:32 Vis skjult innhold Bajwa fikk under norm for at han ikke får med seg detaljer. Så ut i makkerpartest i sanitet og igjen har han ikke fått med seg ting. Er det hørselsproblem, lærevansker eller hva? Det er påfallende at han ikke fanger opp beskjeder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet onsdag kl 18:56 #224 Del Skrevet onsdag kl 18:56 _Maddie_ skrev (På 2.4.2025 den 18.32): Vis skjult innhold Bajwa fikk under norm for at han ikke får med seg detaljer. Så ut i makkerpartest i sanitet og igjen har han ikke fått med seg ting. Er det hørselsproblem, lærevansker eller hva? Det er påfallende at han ikke fanger opp beskjeder. Ekspander Vis skjult innhold Var ikke mye bedre Berg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet onsdag kl 19:59 #225 Del Skrevet onsdag kl 19:59 _Maddie_ skrev (På 2.4.2025 den 18.32): Vis skjult innhold Bajwa fikk under norm for at han ikke får med seg detaljer. Så ut i makkerpartest i sanitet og igjen har han ikke fått med seg ting. Er det hørselsproblem, lærevansker eller hva? Det er påfallende at han ikke fanger opp beskjeder. Ekspander Responsen til Stavang da han fortalte om rapellen og bremsen 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet torsdag kl 00:54 #226 Del Skrevet torsdag kl 00:54 Xstrella skrev (På 2.4.2025 den 18.32): Hva skal man si? Sisteplass på Berg, igjen. Ekspander Du jager etter CBE hele tiden, kan du ikke ta det i CBE-tråden? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet torsdag kl 03:53 #227 Del Skrevet torsdag kl 03:53 Jeg forstår ikke at sikkerheten var bedre på den broen jeg. Hadde de kontroll på at han faktisk brukte bremsen feil? Hadde jo vært et tragisk utfall hvis det hadde gått galt her "Kompaniaspriant falt i døden..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet torsdag kl 04:04 #228 Del Skrevet torsdag kl 04:04 Litt sent ute, men jeg synes revyen var imponerende. Enig i at det var usmakelig av Trettebergstuen å parodiere en utstemt deltaker. Forøvrig synes jeg det var ubehagelig med det mimikkløse ansiktet til fenriken. Trakk knapt på smilebåndet. Creepy. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet torsdag kl 08:02 #229 Del Skrevet torsdag kl 08:02 Conradi skrev (På 3.4.2025 den 0.54): Du jager etter CBE hele tiden, kan du ikke ta det i CBE-tråden? Ekspander Joda, men her er mange veldig imponert over hennes deltagelse. Noe jeg ikke forstår. 🙂 Stavang imponerer meg + Torjussen. Glimrende progresjon. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 16 timer siden #230 Del Skrevet 16 timer siden Å sette veneflon er ikke alltid så lett, hvertfall veldig vanlig å bomme en del når man ikke er rutinert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15 timer siden #231 Del Skrevet 15 timer siden Pasha skrev (På 3.4.2025 den 3.53): Jeg forstår ikke at sikkerheten var bedre på den broen jeg. Hadde de kontroll på at han faktisk brukte bremsen feil? Hadde jo vært et tragisk utfall hvis det hadde gått galt her "Kompaniaspriant falt i døden..." Ekspander Jeg vil tro fagfolk sjekka sikringene før de fikk gå over kanten? Nekter å tro at dette var reelt. Det må være skuespill. Vi må huske på det er tv. Ikke alt stemmer på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2 timer siden #232 Del Skrevet 2 timer siden Vis skjult innhold Fortjent at frua røk i dag. Stivsminket og gadd ikke å prøve en gang. Skyldte på søvn og kvalme. De mer utrente klarte seg utmerket i løypa. Heia Stavang. Og ikke minst Torjussen. 1.plass med betente bein. 🤩😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 2 timer siden #233 Del Skrevet 2 timer siden Huttetutt skrev (På 13.3.2025 den 7.08): Hun er en typisk mobber som ser seg ut et offer som hun kan klare med. Ekspander Har aldri likt henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 2 timer siden #234 Del Skrevet 2 timer siden Vis skjult innhold Skjønte tidlig at Bajwa måtte i dimmekamp for fikk uvanlig mye tv tid. Greit at Berg røk, for vel mye klaging til kontrast til Torjussen med masse betennelser og Skolmen med hovne knær og null klaging. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå