Gå til innhold

Kompani Lauritzen - Sesong 6 - TV2 - Ingen spoiling

Perine

Anbefalte innlegg

Donatello skrev (På 30.3.2025 den 12.11):

Mange? Det var vel bare en av deltagerne som ikke klarte å få Klaus forsvarlig sikret til nedfiring innenfor avsatt tid. Resten klarte å ta til seg infoen og fikk Klaus ned, omenn de brukte variert tid på oppgaven. Presset er vel likt på alle, og for denne oppgaven måtte sikringen være perfekt, ikke bare for C?

Ekspander  

Mange = hvertfall 3  (Trettebergstuen , Berg og Bawja gjorde feil) mener vel å huske det var flere som ikke fikk godkjent med en gang -  men det kan vel diskuteres om det er mange nok 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis skjult innhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (På 2.4.2025 den 18.32):
  Vis skjult innhold

Ekspander  
  Vis skjult innhold

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (På 2.4.2025 den 18.32):
  Vis skjult innhold

Ekspander  

Responsen til Stavang da han fortalte om rapellen og bremsen 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke at sikkerheten var bedre på den broen jeg. Hadde de kontroll på at han faktisk brukte bremsen feil? Hadde jo vært et tragisk utfall hvis det hadde gått galt her "Kompaniaspriant falt i døden..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute, men jeg synes revyen var imponerende. Enig i at det var usmakelig av Trettebergstuen å parodiere en utstemt deltaker. Forøvrig synes jeg det var ubehagelig med det mimikkløse ansiktet til fenriken. Trakk knapt på smilebåndet. Creepy. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conradi skrev (På 3.4.2025 den 0.54):

Du jager etter CBE hele tiden, kan du ikke ta det i CBE-tråden?

Ekspander  

Joda, men her er mange veldig imponert over hennes deltagelse. Noe jeg ikke forstår. 🙂 Stavang imponerer meg + Torjussen. Glimrende progresjon. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sette veneflon er ikke alltid så lett, hvertfall veldig vanlig å bomme en del når man ikke er rutinert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (På 3.4.2025 den 3.53):

Jeg forstår ikke at sikkerheten var bedre på den broen jeg. Hadde de kontroll på at han faktisk brukte bremsen feil? Hadde jo vært et tragisk utfall hvis det hadde gått galt her "Kompaniaspriant falt i døden..."

Ekspander  

Jeg vil tro fagfolk sjekka sikringene før de fikk gå over kanten? Nekter å tro at dette var reelt. Det må være skuespill. Vi må huske på det er tv. Ikke alt stemmer på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis skjult innhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis skjult innhold

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...