Gå til innhold

Kompani Lauritzen - Sesong 6 - TV2 - Ingen spoiling

Perine

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Jeg likte den, men tenker litt hvorfor revy. De var flinke og Obersten ble rørt. Her fikk alle kjenne på mestring og det er bra.

Spoiler

Sannsynligvis fordi det er så mange med skuespillererfaring der. Godt for dem å kjenne seg litt på hjemmebane  og by på det de er gode på, vil jeg tro. Og som det ble sagt; mange paralleller kan trekkes mellom oppsetting av revy og militærlivet; bl a samarbeid, struktur, kreativitet m m.

Vi lo høyt flere ganger her under dagens episode. De var virkelig gode!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyface skrev (52 minutter siden):
  Skjul innhold

Sannsynligvis fordi det er så mange med skuespillererfaring der. Godt for dem å kjenne seg litt på hjemmebane  og by på det de er gode på, vil jeg tro. Og som det ble sagt; mange paralleller kan trekkes mellom oppsetting av revy og militærlivet; bl a samarbeid, struktur, kreativitet m m.

Vi lo høyt flere ganger her under dagens episode. De var virkelig gode!

Spoiler

Det ble vel sagt noe om det første gangen de hadde det, om at det også innebærer å utfordre grenser osv. Så var det jo ekstremt i år med dem som var igjen, mtp andel skuespillere og komikere, og de ytterst få som ikke er det hadde revyerfaring med unntak av Thoresen. Det var faktisk gøy i år, ikke kleint, god kvalitet! Den motevisninga, med Thoresen og Snildalsi…herregud jeg lo 😂Og Snildalsli sin parodi på Fenriken…han er god altså! T.o.m. Berg Eriksen strålte jo og framsto ekte! Dette var skikkelig gøy å se. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OT, men Dag Otto holder seg godt! Skulle ikke tro han var 68 år.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den revyen de lagde. Super gjeng👏🏻

Morten er en herlig fyr altså. Flott moteshow😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GlitrendeSjokolade skrev (7 minutter siden):

Jeg likte den revyen de lagde. Super gjeng👏🏻

Morten er en herlig fyr altså. Flott moteshow😂

Det moteshowet var hysterisk morsomt 😂Morten og Ole Henry tok kaka. Herregud jeg lo. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk morsomt det de gjorde, her var det mange som kom til sin rett. 😂

Men ett unntak var det:  Trettebergstuen som måtte sparke nedover.  Det var ikke at det vi fikk se var så ille, Heimly var jo vimsete og slet med å ta imot beskjeder, men jeg mener sketsjen var upassende i den sammenhengen.

Endret av Lillemor_Meg
  • Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor_Meg skrev (1 time siden):

Men ett unntak var det:  Trettebergstuen som måtte sparke nedover.  Det var ikke at det vi fikk se var så ille, Heimly var jo vimsete og slet med å ta imot beskjeder, men jeg mener sketsjen var upassende i den sammenhengen.

Det merket jeg meg også. Å parodiere Per var tilsynelatende det første (og eneste) hun kom på at hun ville gjøre, og det er litt spesielt. Skjønner at han kan ha vært irriterende, men at det fortsatt ligger såpass langt fremme i tankene hennes er rart syns jeg. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline overasket meg. Vet ikke hvorfor men så liksom ikke for meg at hun var en som kunne fremstå avslappet på en scene. Stemmen fungerte og bra. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skummet bare igjennom onsdagens episode. Kjedelig med revy, det har jo ingenting med militæret å gjøre.

Men fint å hylle Dag Otto, da.

Endret av Nowayback
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten altså, han eier ikke grenser. Lenge siden vi har ledd så godt i heimen 😂😂🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor_Meg skrev (10 timer siden):

Enig. Trettenbergstuen tar ikke til seg konstruktiv kritikk, og liker å føle seg bedre ved å se ned på de hun anser som irriterende eller svake. Jeg tipper hun hater de menneskene i samfunnet som trenger hjelp fra NAV.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor_Meg skrev (10 timer siden):

Spesielt å parodiere enn som ikke er til stede. Morsomt var det heller ikke.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (1 time siden):

Morten altså, han eier ikke grenser. Lenge siden vi har ledd så godt i heimen 😂😂🤣

Han og Snildalsi…herregud altså 🤣 Jeg ler fortsatt, uten å se det på nytt. Og Elvestad med Morten, om de tenna hans i nakken på en talibaner😂 Enda mer respekt for Maria nå også. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninaen skrev (53 minutter siden):

Han og Snildalsi…herregud altså 🤣 Jeg ler fortsatt, uten å se det på nytt. Og Elvestad med Morten, om de tenna hans i nakken på en talibaner😂 Enda mer respekt for Maria nå også. 

Enig, jeg går her og smiler og humler. Så episoden for tre timer siden, nå får jeg ikke sove. Mere av dette sier jeg bare. Dette er god underholdning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (8 timer siden):

Enig, jeg går her og smiler og humler. Så episoden for tre timer siden, nå får jeg ikke sove. Mere av dette sier jeg bare. Dette er god underholdning.

«Går det bra, Fenrik?» «Sjekk antrekk, Fenrik.» 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (53 minutter siden):

«Går det bra, Fenrik?» «Sjekk antrekk, Fenrik.» 😂

Og valgfri finger omg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Duff skrev (15 minutter siden):

Og valgfri finger omg

Den glemte jeg 😆 Tror jeg må se episoden om igjen. Det var virkelig kvalitet denne gangen altså! Og på 24 timer. Det er faktisk imponerende. Viser hvor proffe noen av disse er. Og Snildalsi som observerte Fenriken. Utrolig fascinerende han fyren der altså. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som den eneste i verden som synes sånt er kleint å se på. Revy liksom. Ser så mange som kommenterer "lo så jeg grein😂😂" - og det virker som at mange, spes damer, gjør nettopp det. Er jeg den eneste som synes det er flaut/ litt pinlig? Sang og musikk... jeg bare orker ikke😅 Jeg kan le dersom noe i revyen faktisk ER skikkelig morsomt da. Men det blir litt krampaktig😬😂

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikio skrev (14 minutter siden):

Føler meg som den eneste i verden som synes sånt er kleint å se på. Revy liksom. Ser så mange som kommenterer "lo så jeg grein😂😂" - og det virker som at mange, spes damer, gjør nettopp det. Er jeg den eneste som synes det er flaut/ litt pinlig? Sang og musikk... jeg bare orker ikke😅 Jeg kan le dersom noe i revyen faktisk ER skikkelig morsomt da. Men det blir litt krampaktig😬😂

Nei jeg er enig. Men jeg skjønner heller ikke hva alle syns er så fantastisk morsomt med Morten heller så jeg er i mindretall. 

Men- til å være kleint så syns jeg de klarte seg overaskende bra. det kunne fort blitt veldig mye pinligere. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (1 time siden):

Nei jeg er enig. Men jeg skjønner heller ikke hva alle syns er så fantastisk morsomt med Morten heller så jeg er i mindretall. 

Men- til å være kleint så syns jeg de klarte seg overaskende bra. det kunne fort blitt veldig mye pinligere. 

Helt enig i det du sier her ja!👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...