punkyB Skrevet 30. mars #221 Del Skrevet 30. mars Donatello skrev (2 timer siden): Mange? Det var vel bare en av deltagerne som ikke klarte å få Klaus forsvarlig sikret til nedfiring innenfor avsatt tid. Resten klarte å ta til seg infoen og fikk Klaus ned, omenn de brukte variert tid på oppgaven. Presset er vel likt på alle, og for denne oppgaven måtte sikringen være perfekt, ikke bare for C? Mange = hvertfall 3 (Trettebergstuen , Berg og Bawja gjorde feil) mener vel å huske det var flere som ikke fikk godkjent med en gang - men det kan vel diskuteres om det er mange nok 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet onsdag kl 18:32 #222 Del Skrevet onsdag kl 18:32 Hva skal man si? Sisteplass på Berg, igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet onsdag kl 18:32 #223 Del Skrevet onsdag kl 18:32 Spoiler Bajwa fikk under norm for at han ikke får med seg detaljer. Så ut i makkerpartest i sanitet og igjen har han ikke fått med seg ting. Er det hørselsproblem, lærevansker eller hva? Det er påfallende at han ikke fanger opp beskjeder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet onsdag kl 18:56 #224 Del Skrevet onsdag kl 18:56 _Maddie_ skrev (22 minutter siden): Skjul innhold Bajwa fikk under norm for at han ikke får med seg detaljer. Så ut i makkerpartest i sanitet og igjen har han ikke fått med seg ting. Er det hørselsproblem, lærevansker eller hva? Det er påfallende at han ikke fanger opp beskjeder. Spoiler Var ikke mye bedre Berg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet onsdag kl 19:59 #225 Del Skrevet onsdag kl 19:59 _Maddie_ skrev (1 time siden): Skjul innhold Bajwa fikk under norm for at han ikke får med seg detaljer. Så ut i makkerpartest i sanitet og igjen har han ikke fått med seg ting. Er det hørselsproblem, lærevansker eller hva? Det er påfallende at han ikke fanger opp beskjeder. Responsen til Stavang da han fortalte om rapellen og bremsen 🙈 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet torsdag kl 00:54 #226 Del Skrevet torsdag kl 00:54 Xstrella skrev (6 timer siden): Hva skal man si? Sisteplass på Berg, igjen. Du jager etter CBE hele tiden, kan du ikke ta det i CBE-tråden? 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet torsdag kl 03:53 #227 Del Skrevet torsdag kl 03:53 Jeg forstår ikke at sikkerheten var bedre på den broen jeg. Hadde de kontroll på at han faktisk brukte bremsen feil? Hadde jo vært et tragisk utfall hvis det hadde gått galt her "Kompaniaspriant falt i døden..." 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet torsdag kl 04:04 #228 Del Skrevet torsdag kl 04:04 Litt sent ute, men jeg synes revyen var imponerende. Enig i at det var usmakelig av Trettebergstuen å parodiere en utstemt deltaker. Forøvrig synes jeg det var ubehagelig med det mimikkløse ansiktet til fenriken. Trakk knapt på smilebåndet. Creepy. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet torsdag kl 08:02 #229 Del Skrevet torsdag kl 08:02 Conradi skrev (7 timer siden): Du jager etter CBE hele tiden, kan du ikke ta det i CBE-tråden? Joda, men her er mange veldig imponert over hennes deltagelse. Noe jeg ikke forstår. 🙂 Stavang imponerer meg + Torjussen. Glimrende progresjon. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet fredag kl 20:54 #230 Del Skrevet fredag kl 20:54 Å sette veneflon er ikke alltid så lett, hvertfall veldig vanlig å bomme en del når man ikke er rutinert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet fredag kl 22:15 #231 Del Skrevet fredag kl 22:15 Pasha skrev (På 3.4.2025 den 5.53): Jeg forstår ikke at sikkerheten var bedre på den broen jeg. Hadde de kontroll på at han faktisk brukte bremsen feil? Hadde jo vært et tragisk utfall hvis det hadde gått galt her "Kompaniaspriant falt i døden..." Jeg vil tro fagfolk sjekka sikringene før de fikk gå over kanten? Nekter å tro at dette var reelt. Det må være skuespill. Vi må huske på det er tv. Ikke alt stemmer på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet lørdag kl 11:21 #232 Del Skrevet lørdag kl 11:21 Spoiler Fortjent at frua røk i dag. Stivsminket og gadd ikke å prøve en gang. Skyldte på søvn og kvalme. De mer utrente klarte seg utmerket i løypa. Heia Stavang. Og ikke minst Torjussen. 1.plass med betente bein. 🤩😍 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet lørdag kl 11:31 #233 Del Skrevet lørdag kl 11:31 Huttetutt skrev (På 13.3.2025 den 8.08): Hun er en typisk mobber som ser seg ut et offer som hun kan klare med. Har aldri likt henne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet lørdag kl 11:33 #234 Del Skrevet lørdag kl 11:33 Spoiler Skjønte tidlig at Bajwa måtte i dimmekamp for fikk uvanlig mye tv tid. Greit at Berg røk, for vel mye klaging til kontrast til Torjussen med masse betennelser og Skolmen med hovne knær og null klaging. 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet lørdag kl 18:55 #235 Del Skrevet lørdag kl 18:55 Sa de ikke at de hadde ekstra sikring av mannskapet? Lurer på om Stavang nevnte noe om det, "tenk om de som hadde ekstra sikring hadde hatt en dårlig dag" eller noe. Tviler sterkt på om de hadde latt noen satt utfor et 200 m høyt tårn uten at det var idiotsikkert. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet lørdag kl 19:04 #236 Del Skrevet lørdag kl 19:04 (endret) Luka_S skrev (17 minutter siden): Sa de ikke at de hadde ekstra sikring av mannskapet? Lurer på om Stavang nevnte noe om det, "tenk om de som hadde ekstra sikring hadde hatt en dårlig dag" eller noe. Tviler sterkt på om de hadde latt noen satt utfor et 200 m høyt tårn uten at det var idiotsikkert. M65: Jeg oppfattet det samme som deg. Endret lørdag kl 19:12 av Gentleman59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet lørdag kl 20:21 #237 Del Skrevet lørdag kl 20:21 Jeg synes Berg så medtatt ut på slutten. Hun så veldig trøtt og uvell ut. Ikke hadde hun fått spise heller, som resten av gjengen. Joda det er er valg hun tar siden de fikk servert lam, men det er nå sånn det er. Vegetarisme er ofte ikke noe folk bare kan velge bort for en spesiell anledning, men en komplett livsstil som de lever fullt i. Og det må respekteres. Bilsyke er også en reell ting. Greit nok at Skolmen og Torjussen hadde sine plager, men jeg ser ingen grunn til å undergrave hvordan Berg følte seg av den grunn. For øvrig imponerer Skolmen og Torjussen veldig på tross for sine plager. Veldig gøy at Torjussen vant den harehjerte-øvelsen. Ellers synes jeg alltid disse overlevelsesdøgnene ute i skogen er trivelig å se på. Får nesten lyst til å gå i skogen for å finne meg en stubbe som jeg kan sitte og nyte livet på selv. 😅 Men greit at Berg røk nå. Hun har ligget blant de nederste over lang tid, og det bor mer i Bajwa videre. Det så ut som han har fått en ny gnist. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet lørdag kl 20:31 #238 Del Skrevet lørdag kl 20:31 Jeg har hverken noe imot eller for CBE. Syns det var greit hun røyk ut, men syns og folk irriterer seg mer over henne av den grunn at det er henne. Det syns jeg er litt tåpelig. Sove lite påvirker formen, og bilsyke er det mange som blir skikkelig dårlige av. Det påvirker naturligvis formen. Pluss at det blir klippet. Var ganske opplagt hvem som skulle i dimmekamp basert på hvem det ble fokusert på. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet lørdag kl 20:39 #239 Del Skrevet lørdag kl 20:39 Berg ble dårlig på vei hjem fra øvelsen, ergo påvirket ikke dette poengscoren hennes. Dimmekampen likte jeg, den hadde direkte tilknytning til kunnskap de hadde tilegnet seg de siste døgnet. Fortjent seier! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet lørdag kl 20:43 #240 Del Skrevet lørdag kl 20:43 FruRosa skrev (4 minutter siden): Berg ble dårlig på vei hjem fra øvelsen, ergo påvirket ikke dette poengscoren hennes. Dimmekampen likte jeg, den hadde direkte tilknytning til kunnskap de hadde tilegnet seg de siste døgnet. Fortjent seier! Riktig, men folk påpeker at hun skylde på kvalmen og formen i dimmekampen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå