AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg synes det er så ufattelig vanskelig å vite om damer er interessert eller bare er hyggelig. Hva skal jeg som mann se etter egentlig? Anonymkode: 7f1bb...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Hvis jeg er interessert er jeg ganske sikker på at mannen merker det. Jeg prøver å være mer nær, tar gjerne på skulderen og viser at nærhet ikke er uønsket. Flørter, ler og trekker meg ikke unna. Anonymkode: 893e6...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Dette er veldig individuelt. Noen damer er tydelige mens andre ikke. Selv er jeg tydelig syns jeg. Liker jeg han så kan jeg være veldig leken. Det er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Jeg smiler, viser interesse ved å småsnakke, spørre om vær og vind. Se på ham, og flørte med øynene. Skryte av ham, og spørre om bilen hans f.eks. Hadde jeg ikke vært interessert, så hadde jeg ikke giddet dette. Anonymkode: 03ab8...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Du ser det på puppene Anonymkode: f6bf3...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ser det på puppene Anonymkode: f6bf3...7f1 Hvordan da? Anonymkode: c7d1c...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Hvis jeg legger inn en seksuell undertone så vet du jeg er keen. Hvis ikke er jeg bare hyggelig. Anonymkode: 2cc24...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg smiler, viser interesse ved å småsnakke, spørre om vær og vind. Se på ham, og flørte med øynene. Skryte av ham, og spørre om bilen hans f.eks. Hadde jeg ikke vært interessert, så hadde jeg ikke giddet dette. Anonymkode: 03ab8...0ba det er en bmw, forresten. takk som spør. Anonymkode: 380f6...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Okei, da har jeg aldri opplevd å blir flørtet med 🙃 Jeg har opplevd å bli snakkende med damer der vi har hatt mye latter, personlige spm og smil. men det går nok bare under kategorien hyggelig Anonymkode: 7f1bb...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Og jeg synes det er vanskelig å vite om en mann er interessert i meg, og om det er greit å VISE interesse. Jeg vil jo ikke prøve å flørte med en som potensielt ikke kan fordra meg 😅 Tenk om han allerede har dame også.... Anonymkode: fa82a...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden Det er umulig å vite med sikkerhet. På ett eller annet tidspunkt må en av dere bare invitere den andre med ut. Anonymkode: 362ab...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Vi har alle ulike måter flørte på, og oppfører oss ulikt om vi er interessert. Jeg blir mer stille og tilbaketrukken når jeg er interessert. Anonymkode: 016de...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor er folk så hjelpeløse? Kroppsspråk står for 90% av det vi mener. Da SER du på DET da, Ts. LES deg opp, eller SE på videoer om du ikke skjønner noen ting. Ikke rart det er så mye tull. 🤦🏼♀️ Anonymkode: 18ca1...dc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå