Ardenus Skrevet 4. mars #61 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 22.27): det virker som sensoren var ute etter "å ta meg". Anonymkode: 8ac11...355 Det er akkurat det han er, det er jobben hans. Øvelse kjør så mye du bare kan, venner, familie osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:26 #62 Del Skrevet tirsdag kl 06:26 Da besto jeg førerprøven på andre forsøk! Anonymkode: 8ac11...355 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:58 #63 Del Skrevet tirsdag kl 10:58 Kjenner en som har kjørt bil siden han var 12 år, han tok det for gitt at han klarte lappen på første forsøk, men han strøk, så stryk kan skje den beste.... Anonymkode: 70e62...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:01 #64 Del Skrevet tirsdag kl 14:01 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da besto jeg førerprøven på andre forsøk! Anonymkode: 8ac11...355 Gratulerer!!! 🥳 Det var fint å høre. Anonymkode: 0ece4...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:52 #65 Del Skrevet tirsdag kl 15:52 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da besto jeg førerprøven på andre forsøk! Anonymkode: 8ac11...355 Gratulerer ❤️ Anonymkode: c3561...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå