Gå til innhold

Hva er flørtende atferd ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Lurer egentlig litt på hva flørting er i praksis ? Hva gjør vi kvinner når vi flørter og hva gjør menn ? 

Grunnen til at jeg spør dette er fordi jeg har blitt misforstått en gang, jeg mente bare å være hyggelig. Jeg smiler og er koselig, men det ble misoppfatning likevel. 

Jeg har aldri "flørtet" med noen med vilje og har heller ikke forstått hva en mann gjør når han flørter for jeg er ikke i den type omgivelser tror jeg. 

Trodde det bare var prat med seksuell undertone.

Anonymkode: 5e1cb...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er av den modige kvinnen, for jeg legger overhodet ikke skjul på det 😂 

Smil og vær blid

Lett berøring, og er man vågal og halvgal (slik som meg 🫣) så finner man unnskyldninger bare for å være litt nær 🫣🫣🫣

Det skal mye til før jeg tør å gjøre dette. Da syns jeg han er utrolig fin.

Og liker han det ikke, så regner jeg med han har vett til å si ifra...

Har kun gjort dette med en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørt er omgang med glimt i øyet og gjerne litt lett, spøkefull tone. Trenger absolutt ikke ha sexuell undertone, det kan være helt uskyldig i så måte. Enkelte er flørtete fra naturens side og flørter med «alle», både med folk av samme kjønn og motsatt, helt uavhengig av alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei!

Lurer egentlig litt på hva flørting er i praksis ? Hva gjør vi kvinner når vi flørter og hva gjør menn ? 

Grunnen til at jeg spør dette er fordi jeg har blitt misforstått en gang, jeg mente bare å være hyggelig. Jeg smiler og er koselig, men det ble misoppfatning likevel. 

Jeg har aldri "flørtet" med noen med vilje og har heller ikke forstått hva en mann gjør når han flørter for jeg er ikke i den type omgivelser tror jeg. 

Trodde det bare var prat med seksuell undertone.

Anonymkode: 5e1cb...565

det er vel en type samtale hvor man blir underholdt litt ekstra da og glitrer litt ekstra med smil i øynene. hvor man tillater hverandre å ha det bra og ikke tillegger den andre personen nasty hensikter. 

Anonymkode: 5eeb2...e18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
enkefru skrev (15 minutter siden):

Flørt er omgang med glimt i øyet og gjerne litt lett, spøkefull tone. Trenger absolutt ikke ha sexuell undertone, det kan være helt uskyldig i så måte. Enkelte er flørtete fra naturens side og flørter med «alle», både med folk av samme kjønn og motsatt, helt uavhengig av alder. 

Enig i dette, det trenger absolutt ikke å ha en seksuell undertone, det kan bare være for å sjarmere, for moro skyld, for å ha det gøy og få en fin connection.

Anonymkode: 430e2...606

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det trenger ikke å ha en seksuell undertone, men mange oppfatter det nok slik. Jeg er redd for å gjøre det for å ikke skremme menn. De som ikke liker meg synes nok ikke noe om sånt fra min side.

Dessuten er det ikke greit mot de som har dame.

Anonymkode: 779b5...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror nok jeg kan oppleves flørtende, men tro meg, om jeg flørter med deg så vet du det. Hehe.

Men å være høflig og smile, tolker mange som flørte.

Anonymkode: 96e4c...0dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre mange menn som tror at all form for vennlighet fra kvinner, uansett alder, er flørting. Det er gjerne de som ikke er vant til å omgås kvinner, som tror det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...