AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg bruker ganske ofte halskjeder med anheng på. De fleste kjedene mine er av typen venetiansk halskjede, med en sånn rund fjærlås (se bilde nederst i innlegget). Problemet mitt er at kjedet alltid sklir rundt slik at denne låsen havner foran; helst rett ved siden av anhenget. Tyngdekraften er selvsagt en medvirkende årsak her, men likevel føler jeg at ingen stein skal være usnudd. Derfor henvender jeg meg her med følgende verdensproblem: Finnes det noe som helst triks, sånn bortsett fra å lodde fast anhenget til et fast punkt på kjedet, som kan få denne hersens kjedelåsen til å holde seg baki nakken, der den hører hjemme? Anonymkode: 382f9...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~NYNORSK~~ Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Fest den bak med litt blank neglelakk/vippelim 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Dette skjer med alle. Eneste folka jeg kjenner som aldri har låsen foran, er folk som er på spekteret så alle hårstrå ligger perfekt hele tiden osv. Jeg bryr meg ikke og retter bare opp kjedet innimellom. Anonymkode: c76cd...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Fest igjennom hempen som stort sett er bak i nakken på toppen du har på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Vippelim 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå