AnonymBruker Skrevet 27. februar #21 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slike som irriterer seg over at andre tar for mye plass er som regel en slik person selv. Anonymkode: 63810...70a Svarer på denne også. For noen er det kanskje slik, men for min del er det motsatt. Jeg trenger ikke å ta mye plass. Men jeg kjeder meg i samtaler hvor en person holder monolog. Vil gjerne høre fra de andre også. I min lunsj så snakker én person sikkert 70% av tiden, og resten blir kommentarer eller oppfølgingsspørsmål på hennes tema. Når hun ikke er tilstede får andre snakke, og det synes jeg er interessant å høre på. Anonymkode: 231b5...570 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #22 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Slike som irriterer seg over at andre tar for mye plass er som regel en slik person selv. Anonymkode: 63810...70a Hvordan vet du det? Tenker du at jeg tar like mye plass som kollega? Det får jeg rett og slett ikke til! 😅 AnonymBruker skrev (11 timer siden): I tråden om en som ble bedt om å ta mer plass, synes mange det er helt greit å si. Så burde jo vært innafor å si fra til noen som tar for mye plass også. Men jeg hadde nok heller satt meg et annet sted. Anonymkode: 55ecc...673 Det vet jeg ikke om jeg klarer, ikke sammen med alle de andre. «Bjørg», nå kuppet du samtalen igjen! 🙈😂 Pilleville skrev (12 timer siden): Fortsett å se på den som snakket først selv om den andre bryter inn. Overse «Bjørg» si å nå mistet eg tråden, kan du fortsette. Eg vil høre resten Ja, det kan være lurt. Men jammen ikke lett når «alle» vil høre på «Bjørg». Akkurat som om en ikke har noe valg, enn å høre henne snakke, fordi det er så overdøvende TS Anonymkode: 61743...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå