Gå til innhold

Hva skjer med PostNord??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk beskjed om at pakken jeg har bestilt fra Life var på vei og at forventet leveringstid var i dag. Ingenting har blitt oppdatert i appen, men når jeg søker på pakken på nettsiden så står det at pakken nå er på vei i retur til Life?? Den har jo ikke engang kommet så langt at den har blitt levert på utleveringsstedet? Og nå er den på vei tilbake??

Jeg håper virkelig at dette er en feil og at det ikke stemmer. Har noen andre opplevd dette?

Anonymkode: afa84...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk beskjed om at pakken jeg har bestilt fra Life var på vei og at forventet leveringstid var i dag. Ingenting har blitt oppdatert i appen, men når jeg søker på pakken på nettsiden så står det at pakken nå er på vei i retur til Life?? Den har jo ikke engang kommet så langt at den har blitt levert på utleveringsstedet? Og nå er den på vei tilbake??

Jeg håper virkelig at dette er en feil og at det ikke stemmer. Har noen andre opplevd dette?

He he velkommen til post Nord...jepp flere ganger...er du heldig får du pakker...et du uheldige blit den liggende på Langhus.  Er en gruppe på Facebook som heter boikott PostNord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (Akkurat nå):

He he velkommen til post Nord...jepp flere ganger...er du heldig får du pakker...et du uheldige blit den liggende på Langhus.  Er en gruppe på Facebook som heter boikott PostNord...

Det er ufattelig at pakken blir sendt i retur sånn helt uten videre? Har du opplevd at den faktisk blir returnert eller er det kaos i systemet deres som gjør at det står at den bli returnert - uten at det blir det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (1 minutt siden):

Postterminalen brant vel ned i går? 

Da er det vel kanskje ikke så rart.

Anonymkode: c4fcf...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette har jeg sett, men pakken var sist i Oslo da jeg sjekket.. hmm

(Jeg bor i Oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Postterminalen brant vel ned i går? 

Da er det vel kanskje ikke så rart.

Anonymkode: c4fcf...d86

Så lenge pakken til ts ikke går innom Otta tror jeg ikke dette gjelder hennes pakke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange nettbutikker sender ut retur-pakkemelding allerede før du mottar pakken, just in case du vil sende i retur.

Anonymkode: 5912f...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange nettbutikker sender ut retur-pakkemelding allerede før du mottar pakken, just in case du vil sende i retur.

Anonymkode: 5912f...f63

Okay, takk for info! Håper det er det som har skjedd her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...