AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg fikk beskjed om at pakken jeg har bestilt fra Life var på vei og at forventet leveringstid var i dag. Ingenting har blitt oppdatert i appen, men når jeg søker på pakken på nettsiden så står det at pakken nå er på vei i retur til Life?? Den har jo ikke engang kommet så langt at den har blitt levert på utleveringsstedet? Og nå er den på vei tilbake?? Jeg håper virkelig at dette er en feil og at det ikke stemmer. Har noen andre opplevd dette? Anonymkode: afa84...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden https://www.nrk.no/innlandet/brann-i-postnord-bygg-pa-otta-1.17308834 Brann! Anonymkode: ccb84...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk beskjed om at pakken jeg har bestilt fra Life var på vei og at forventet leveringstid var i dag. Ingenting har blitt oppdatert i appen, men når jeg søker på pakken på nettsiden så står det at pakken nå er på vei i retur til Life?? Den har jo ikke engang kommet så langt at den har blitt levert på utleveringsstedet? Og nå er den på vei tilbake?? Jeg håper virkelig at dette er en feil og at det ikke stemmer. Har noen andre opplevd dette? Anonymkode: afa84...f5f He he velkommen til post Nord...jepp flere ganger...er du heldig får du pakker...et du uheldige blit den liggende på Langhus. Er en gruppe på Facebook som heter boikott PostNord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden mommyaka skrev (Akkurat nå): He he velkommen til post Nord...jepp flere ganger...er du heldig får du pakker...et du uheldige blit den liggende på Langhus. Er en gruppe på Facebook som heter boikott PostNord... Det er ufattelig at pakken blir sendt i retur sånn helt uten videre? Har du opplevd at den faktisk blir returnert eller er det kaos i systemet deres som gjør at det står at den bli returnert - uten at det blir det? Anonymkode: afa84...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden mommyaka skrev (1 minutt siden): He he velkommen til post Nord...jepp flere ganger...er du heldig får du pakker...et du uheldige blit den liggende på Langhus. Er en gruppe på Facebook som heter boikott PostNord... Postterminalen brant vel ned i går? Da er det vel kanskje ikke så rart. Anonymkode: c4fcf...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.nrk.no/innlandet/brann-i-postnord-bygg-pa-otta-1.17308834 Brann! Anonymkode: ccb84...2f2 Dette har jeg sett, men pakken var sist i Oslo da jeg sjekket.. hmm Anonymkode: afa84...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette har jeg sett, men pakken var sist i Oslo da jeg sjekket.. hmm Anonymkode: afa84...f5f (Jeg bor i Oslo) Anonymkode: afa84...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Postterminalen brant vel ned i går? Da er det vel kanskje ikke så rart. Anonymkode: c4fcf...d86 Så lenge pakken til ts ikke går innom Otta tror jeg ikke dette gjelder hennes pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Mange nettbutikker sender ut retur-pakkemelding allerede før du mottar pakken, just in case du vil sende i retur. Anonymkode: 5912f...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange nettbutikker sender ut retur-pakkemelding allerede før du mottar pakken, just in case du vil sende i retur. Anonymkode: 5912f...f63 Okay, takk for info! Håper det er det som har skjedd her. Anonymkode: afa84...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå