Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg alt for sensitiv her? Mannen dro på trening i mens jeg hadde hjemmekontor og var enda ikke ferdig på jobb. 3t senere går jeg ut for å kjøpe ingridenser for middagen, i mens jeg er borte kommer han hjem og legger ikke merke til at jeg er ikke er hjemme. Kommer hjem ca 30 min senere og han blir overrasket fordi han trodde jeg var hjemme hele tiden. Blir såret fordi når han kommer hjem forventer han alltid klem og kyss ved døra, men legger ikke merke til at jeg er hjemme eller ei

Anonymkode: 87b27...46a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han forventer kyss og klem når han kommer hjem, men la samtidig ikke merke til at du ikke var hjemme - hvem er det da som pleier å møte ham i døra...? Hvis han trodde du var opptatt på hjemmekontor, ville han vel ikke forstyrre.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Han forventer kyss og klem når han kommer hjem, men la samtidig ikke merke til at du ikke var hjemme - hvem er det da som pleier å møte ham i døra...? Hvis han trodde du var opptatt på hjemmekontor, ville han vel ikke forstyrre.

Blir ofte krangler de gangene han kommer hjem og jeg er opptatt med noe, så jeg kommer ut av kontoret etter 10-15 min etter at han har kommet hjem. Da føler han seg uvelkommen, og har prøvd å «gi» han det han ønsker, men reagerer sikkelig på at han ikke en gang legger merke til om jeg er hjemme eller ikke

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet

Anonymkode: f2d98...f51

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

jeg alt for sensitiv her? Mannen dro på trening i mens jeg hadde hjemmekontor og var enda ikke ferdig på jobb. 3t senere går jeg ut for å kjøpe ingridenser for middagen, i mens jeg er borte kommer han hjem og legger ikke merke til at jeg er ikke er hjemme. Kommer hjem ca 30 min senere og han blir overrasket fordi han trodde jeg var hjemme hele tiden. Blir såret fordi når han kommer hjem forventer han alltid klem og kyss ved døra, men legger ikke merke til at jeg er hjemme eller ei

Han forventer tydeligvis ikkje kyss og klem, då. Sidan han ikkje la merke til at han ikkje fekk det 

Anonymkode: d43e4...7a2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Krangling fordi han ikke får kyss og klem-velkomst? Såret fordi han ikke la merke til at du ikke var hjemme? Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 8ce5f...f1d

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blir ofte krangler de gangene han kommer hjem og jeg er opptatt med noe, så jeg kommer ut av kontoret etter 10-15 min etter at han har kommet hjem. Da føler han seg uvelkommen, og har prøvd å «gi» han det han ønsker, men reagerer sikkelig på at han ikke en gang legger merke til om jeg er hjemme eller ikke

Han bør få seg en hund om det er slik.

Anonymkode: 69867...4f9

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dere fremstår jo bare veldig barnslige, begge to. 

Her har begge hjemmekontor til tider. Vi kommer som regel ut for et kyss, og en samtale om hvordan dagen har vært, når den andre kommer hjem. Men ofte er man jo i møter eller telefon, eller sitter konsentrert med en samtale, da tar man det kysset og samtalen litt senere. Kan ikke forstå at det på noen som helst måte er mulig å lage krangler og få sårede følelser over noe så enkelt. 

Anonymkode: bea06...f6b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det dere krangler om? Virker veldig rart det hele, og jeg lurer på om det er du som overfører dine følelse av å bli oversett til han, og dermed blir det krangling. For han bryr seg tydeligvis ikke så mye om denne velkomsten og kyssingen og klemmingen som du gjør.

Om du er veldig sensitiv? Vil vel heller kalle det for problematiserende, det du driver med. Ta en prat. Kan det tenkes at det du tror din mann har forventninger om, ikke stemmer? Og at det blir krangling fordi han føler at du er for mye fokusert på kyss og klem? At han opplever deg som påtrengende tilstede? Kanskje han rett og slett syntes det var godt med den halvtimen alene hjemme? Man er gift, ikke siamesiske  tvillinger.

Anonymkode: 464ed...32e

AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon er vel noe her, dere må sette dere ned og prate om det. Dere har begge behov av og bli sett, og må møtes på noe som er realistisk. Og bli furt fordi det tok 15 min før han for oppmerksomhet for så og bli sur er veldedig barnslig. Da får han oppsøke deg tenker jeg om du faktisk er opptatt eller ikke høre han komme. Ellers får han nesten sende en melding og si er hjemme om 15 min typ. Men at han har behov for et skyss klem når dere først møtes hjemme er helt innenfor, er hans kjærlighets språk. Jeg har det samma, men velger og enten gå til partneren min for og få det, venter ikke at han skal stå klar i døra. Det betyr tydeligvis noe for deg også siden du reagerte at han ikke la merke til at du ikke var hjemme. Snakk om det og ha realistiske forventninger til hverandre, aldri feil og se hverandre i et forhold 

Anonymkode: 98de2...448

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det dere krangler om? Virker veldig rart det hele, og jeg lurer på om det er du som overfører dine følelse av å bli oversett til han, og dermed blir det krangling. For han bryr seg tydeligvis ikke så mye om denne velkomsten og kyssingen og klemmingen som du gjør.

Om du er veldig sensitiv? Vil vel heller kalle det for problematiserende, det du driver med. Ta en prat. Kan det tenkes at det du tror din mann har forventninger om, ikke stemmer? Og at det blir krangling fordi han føler at du er for mye fokusert på kyss og klem? At han opplever deg som påtrengende tilstede? Kanskje han rett og slett syntes det var godt med den halvtimen alene hjemme? Man er gift, ikke siamesiske  tvillinger.

Leste du innlegget står jo at han forventer det når han kommer hjem som oftes. Men og se hverandre et kort min når man har sett hverandre etter en lang dag er aldri feil. En klem, hei et skyss skal ikke så mye til. Mange par glemmer hverandre og man tenker ikke på sånne småting betyr så mye. Og Vipps har det gått noen år og så overser man hverandre til den ene skal ha sex og er helt på. 

AnonymBruker
Skrevet

Da vet du jo at det egentlig ikke er kyss og klem han ønsker, han liker bare å herse med deg når det passer han. Denne gangen glemte han det. Hadde han respektert deg så hadde han ikke gjort seg selv til en ufrivillig oppgave han påla deg, som medførte straff i form av sutring om den ikke ble gjennomført som han ønsker. 
Denne gangen glemte han det. 

Anonymkode: 751bc...12d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Leste du innlegget står jo at han forventer det når han kommer hjem som oftes. Men og se hverandre et kort min når man har sett hverandre etter en lang dag er aldri feil. En klem, hei et skyss skal ikke så mye til. Mange par glemmer hverandre og man tenker ikke på sånne småting betyr så mye. Og Vipps har det gått noen år og så overser man hverandre til den ene skal ha sex og er helt på. 

Tja. Kommer vel an på hvordan man leser det. Sett i et annet perspektiv, det at ts nå er skuffet over at mannen ikke la merke til at hun var borte, kan det tenkes at det er ts som har behov for kyss og klem, ikke mannen. 

Å krangle for sånne småting som det ts beskriver i innleggene sine, det er ihvertfall drepen for et forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg synes det er koselig å få gitt hverandre en god klem når man kommer inn døra men problemet her er at han klager hvis han feks kommer hjem og jeg er midt i noe annet, også tar det meg 10-15 min å gjøre ferdig for så å komme ut til han og hilse. Da blir han sur fordi jeg tok for lang tid og han mener jeg kunne komme ut med en gang. Men ble ekstra såret i går fordi vi bor ikke i en veldig stor leilighet(70kvm) og han legger ikke merke til at jeg ikke er hjemme. Føler at det er naturlig fra min side å alltid si «Hei jeg er hjemme» når jeg kommer hjem og da svarer han meg som oftest med å bare si hei tilbake, eller til å komme til gangen. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke normal oppførsel å stille spørsmål om dette. 

Anonymkode: 0b03e...636

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Problemet er ikke at de ønsker klem og kyss. Problemet er at det blir krangling om hun ikke slipper alt hun har i hendene for å gi kyss og klem tidsnok!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet er ikke at de ønsker klem og kyss. Problemet er at det blir krangling om hun ikke slipper alt hun har i hendene for å gi kyss og klem tidsnok!

Tydeligvis ikke, for i HI la han ikke merke til at hun ikke var hjemme. 

Anonymkode: 5e037...b66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...