Gå til innhold

Hun spurte meg om snap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi pratet på Hinge. Hyggelig prat, og så spurte hun meg om vi kunne prate videre på snap siden hun ikke er så aktiv på Hinge.

Jeg svarte noen timer senere at jeg er ikke så veldig rask å svare på snap men at vi kunne godt holde en samtale gående der. Så ga jeg henne snappen min.

Hun har ikke lagt meg til, og nå er det gått to dager. 
Har hun oppfattet meg som uinteressert? Eller bare ghostet hun meg?

Jeg har lyst å snappe med henne jeg. Jeg bare liker ikke når en samtale tas til Snapchat for masse snapping uten videre oppfølging, jeg foretrekker helst å møtes etter litt prat frem og tilbake. 

Anonymkode: 7d574...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun legger deg til snart. Er visst vanlig blitt å spille spill om å bruke lang tid på å svare legge til osv. Drittunger hele gjengen. Norsk dating er søppel. 

Anonymkode: 1d1d0...e67

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hun legger deg til snart. Er visst vanlig blitt å spille spill om å bruke lang tid på å svare legge til osv. Drittunger hele gjengen. Norsk dating er søppel. 

Er det det som skjer? 

Jeg har så mange matcher som bruker flere dager på å svare. Skjønner ikke alle gidder å sitte på telefonen hele tiden, men det er så slapt og lite interessant å vente 3-4 virkedager på ett enkelt svar. 

Hva er problemet med å vise litt interesse 🤷‍♀️ Være lit engasjert og hyggelig. 

Anonymkode: cb071...f33

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det det som skjer? 

Jeg har så mange matcher som bruker flere dager på å svare. Skjønner ikke alle gidder å sitte på telefonen hele tiden, men det er så slapt og lite interessant å vente 3-4 virkedager på ett enkelt svar. 

Det er det ingen andre enn hun som vet. Kanskje hun ombestemte seg. Hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk er rare, verre er det ikke. Enten er det et spill, eller så er hun ikke interessert lenger grunnet hvordan hun tolket responsen din, eller så har hun ikke lest meldingen din. 
Mitt råd er, drit oppi hva som skjer på hennes side, bry deg om hva som skjer på din. Uansett grunn, synes du det er greit å forholde seg til et slikt menneske? Virker ikke slik da du stiller spørsmål på kg. Derfor tenker jeg at om hun plutselig leger deg til så bør det også følge en forklaring på hva som tok så lang tid uoppfordret. Om hun bare later som ingenting, så ville jeg slettet henne. Bare du kan sette grenser for hva du er villig til å akseptere. Og disse grensene er det som gjør det enkelt å forholde seg til andre mennesker.

Anonymkode: ec890...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enda viktigere i dagens tid å ha grenser og stå ved dem. Jeg gir ikke energien min til noen som leker med meg. Bare ta tilbake venneforespørsel og blokker henne. Leke deilig kan folk gjøre andre steder. Om du skal overleve i dagens dating verden så er block delete din viktigste verktøy om de ikke leverer med samme energi tilbake. 

Folk er på telefonen sin konstant, alt annet er løgn! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det det som skjer? 

De som bruker flere dager på å svare er ikke interessert, de svarer deg når de trenger ego boost. De har allerede en annen de snakker med daglig ;) bare slett dem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...