AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden har gått ned mye i vekt siste par årene, med kun hjelp av kost (faste) og kuttet ut på noe som feks. brød. vekta har vist en jevn nedgang på fettprosent og ganske stabilt på muskelmasse. Nå har jeg begynt å trene. Vekta har gått noe opp, noe jeg i grunn forventer mtp, at jeg trener litt styrke. Trener også litt puls. MEN, vekta viser at fettprosenten går opp og muskelmassen ned 😮 Er ikke det rart når jeg har trent med vekter etc.? Er vekta bare teit, eller gjør jeg noe feil? Spiser omtrent det samme som før jeg startet å trene. Kanskje plusset på en banan her og der før /etter trening om det er lenge til neste måltid. Anonymkode: 311a4...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Ikke stol på den. Bruk heller målebånd. Anonymkode: 72331...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden 0%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå