AnonymBruker Skrevet 21. februar #41 Del Skrevet 21. februar Fy faen, for noe sprøyt😂😂😂. High ticket😂😂😂😂 Anonymkode: 724a4...f9e 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #42 Del Skrevet 21. februar Det finnes ingen jobber der man jobber tre timer om dagen for millionlønn. I 99,99% av jobber øker lønna i takt med... nettopp, arbeidsmengden. Om noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det! Legg merke til at alle som forsvarer i denne tråden bruker de samme intetsigende, generelle vendingene. Mulig disse folka har blitt mobilisert fra en Facebook-gruppe eller noe, eller kanskje de tråler forum og diskusjonsgrupper på leting etter søkeord, hva vet jeg. Men legg merke til at ingen av dem vil gi noe vettugt svar, bare svada og buzzwords. Anonymkode: f3c62...41d 14 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 21. februar #43 Del Skrevet 21. februar Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengte brukere og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 21. februar #44 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er verken scam, pyramide eller svada. Jeg kjenner flere som driver med dette og det er 100% legit. Disse tjener gode penger på High ticket affiliate marketing, og er som flere sier, en vei ut av hamsterhjulet. Mange synes dagens samfunn med barn, gjøremål og jobb er overveldende, og dette er faktisk en måte å komme seg ut av det på. Dere som sitter her å roper scam og pyramide over en lav sko aner jo ikke hva dere snakker om. Har dere for eksempel tatt dere bryet med å ha en samtale med noen av de som driver med dette? Kan kanskje være lurt og opplysende. Pyramidespill er totalt forbudt i Norge og mange andre land og blir fort nedstengt om noen prøver seg på det. Anonymkode: d9a68...f31 fylle ut skjema på nettet med lovnader om masse penger uten at du får vite hva det er er legit? like sannsynlig som at jeg kan reise i tid. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #45 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er verken scam, pyramide eller svada. Jeg kjenner flere som driver med dette og det er 100% legit. Disse tjener gode penger på High ticket affiliate marketing, og er som flere sier, en vei ut av hamsterhjulet. Mange synes dagens samfunn med barn, gjøremål og jobb er overveldende, og dette er faktisk en måte å komme seg ut av det på. Dere som sitter her å roper scam og pyramide over en lav sko aner jo ikke hva dere snakker om. Har dere for eksempel tatt dere bryet med å ha en samtale med noen av de som driver med dette? Kan kanskje være lurt og opplysende. Pyramidespill er totalt forbudt i Norge og mange andre land og blir fort nedstengt om noen prøver seg på det. Anonymkode: d9a68...f31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, veldig mange jobber 100% med dette og tjener bedre enn dem gjorde som både sykepleier, regnskapsfører og advokat. Dette er ikke noe bli rik over natten opplegg. Om noen frister deg men noe slikt så er det garantert noe tull. High ticket affiliate marketing er derimot ikke noe tull. Jeg kan forstå skepsisen av noe man ikke vet hva er, men det blir for dumt å sitte her å henge ut folk på denne måten. Dette er ekte og helt vanlige folk som driver med dette og som dere sitter her å kaller svindlere. Veldig mange som starter og driver med dette er småbarnsmødre som ønsker å tilbringe tiden sin med barna sine og ikke måtte dra tilbake i jobb etter permisjonen. Og la meg si det slik, mange som begynner med dette mens dem går gravide trenger aldri å gå tilbake i sin vanlige jobb igjen. Anonymkode: d9a68...f31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror du bare må ta kontakt med noen som driver med dette å si at du er interessert. Det er forskjellige måter å jobbe nettbasert på. Som en over her sa så har du low ticket og high ticket produkter. Jeg vil tro at dem som driver med low ticket kun har dette som en bi inntekt ved siden av sin normale jobb. Low ticket er rimelige produkter hvor du muligens kan tjente rundt 10 000-20 000 til sammen i måneden på flere salg. High ticket er mer kostbare produkter av høy kvalitet og som derav gir høye provisjoner. Vet de som tjener alt fra 30 000 - 70 000 på et salg. Så ja, high ticket koster mere å begynne med, men mye mer lønnsomt og krever betraktelig færre salg Anonymkode: d9a68...f31 Nå må du gi deg. Det er bevist gang på gang at dette er møkk, se blant annet Dr sandtorv på insta. Om dette var så lukrativt og enkelt hadde ALLE gjort det. Dette går på å videreselge et kurs nedover i linje, slutt med bullshiten din. Det er pyramide i lovlig form, aka MLM og det er KUN de som sitter på toppen som tjener penger. Jeg kjenner mange som har falt for MLM’er i forskjellig grad og som har trodd at dette virkelig var veien til suksess (Tupperware, Herbalife, young Living, forever Living, zinzino, nuskin, mary Kay, doterra osv osv). Jeg kjenner INGEN, selv ikke de som har mange under seg, som har vært i nærheten av å kunne leve av dette, og slike kurs aller minst da det ikke er håndfaste produkter og folk heller bruker andre kanaler (terapi, coach, YouTube, selvhjelpsbøker, mindfullness). Det er et allerede mettet marked som bare ytterst få biter på, men hver gang noen gjør det så er det de 5 på toppen som gnir seg i henda, ikke de 5000 «bedriftspartnerne» under dem. Det er lureri, scam, svindel, enkelt og greit. Anonymkode: 98878...b11 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #46 Del Skrevet 21. februar Mange her som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Jeg kjenner, og vet av flere som tjener store summer hver mnd på dette. 100 000, 200 000 og til og med 300 000 kr på 1 mnd. Så bare tenk hva årslønnen kan bli. Men bare gjør narr og le😌 Det er jo bare å overse det og fortsette med jobbene deres som før.. Anonymkode: 54f6a...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 21. februar #47 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange her som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Jeg kjenner, og vet av flere som tjener store summer hver mnd på dette. 100 000, 200 000 og til og med 300 000 kr på 1 mnd. Så bare tenk hva årslønnen kan bli. Men bare gjør narr og le😌 Det er jo bare å overse det og fortsette med jobbene deres som før.. Anonymkode: 54f6a...775 Så klart kan man tjene masse penger på å lure andre. Det er det vel ingen som betviler. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #48 Del Skrevet 21. februar Scam. M2M. 10% tjener på det, 90% taper på det. Er det en gambling du er villig til å ta? Hvis du ender opp med å tjene på det sitter du likevel igjen med en ekkel følelse av å ha utnyttet folk. Det er mange yrker der men ikke trenger å jobbe 100% men likevel leve bra hvis kravene ikke er så store. Anonymkode: 2e6ae...2d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #49 Del Skrevet 21. februar pop up bruker skrev (Akkurat nå): Så klart kan man tjene masse penger på å lure andre. Det er det vel ingen som betviler. Hvilke «bevis» har du for at de lurer andre? Anonymkode: 54f6a...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #50 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange her som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Jeg kjenner, og vet av flere som tjener store summer hver mnd på dette. 100 000, 200 000 og til og med 300 000 kr på 1 mnd. Så bare tenk hva årslønnen kan bli. Men bare gjør narr og le😌 Det er jo bare å overse det og fortsette med jobbene deres som før.. Anonymkode: 54f6a...775 Da må du gjerne si hvilken «bedrift» de jobber for og hva de selger. Ingen av oss har mulighet til å finne ut hvem disse personene er, men om du sier hvilken MLM de selger for så kan vi få sjekket de offentlige inntektstallene Anonymkode: 98878...b11 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 21. februar #51 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke «bevis» har du for at de lurer andre? Anonymkode: 54f6a...775 Svært, svært få mennekser vil tjene 300tusen i månedne og leve et liv i luksus etrer å ta et kurs som tilbys via en influenser på sosiale medier. Det er bare fakta. Jeg har selv en liten bedrift som markedsfører seg på sosiale medier så jeg er stadig "utsatt" for mye av dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 21. februar #52 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Scam. M2M. 10% tjener på det, 90% taper på det. Er det en gambling du er villig til å ta? Hvis du ender opp med å tjene på det sitter du likevel igjen med en ekkel følelse av å ha utnyttet folk. Det er mange yrker der men ikke trenger å jobbe 100% men likevel leve bra hvis kravene ikke er så store. Anonymkode: 2e6ae...2d0 Kan jo spille i lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #53 Del Skrevet 21. februar Veldig morsomt når folk bastant uttaler seg om noe de ikke vet nok om. Sjekk fakta før dere spyr ut feil-informasjon! Anonymkode: 54f6a...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #54 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men HVA er det de gjør? Anonymkode: 180fb...f42 Kan ikke se at jeg har fått svar på dette? Anonymkode: 180fb...f42 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #55 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå må du gi deg. Det er bevist gang på gang at dette er møkk, se blant annet Dr sandtorv på insta. Om dette var så lukrativt og enkelt hadde ALLE gjort det. Dette går på å videreselge et kurs nedover i linje, slutt med bullshiten din. Det er pyramide i lovlig form, aka MLM og det er KUN de som sitter på toppen som tjener penger. Jeg kjenner mange som har falt for MLM’er i forskjellig grad og som har trodd at dette virkelig var veien til suksess (Tupperware, Herbalife, young Living, forever Living, zinzino, nuskin, mary Kay, doterra osv osv). Jeg kjenner INGEN, selv ikke de som har mange under seg, som har vært i nærheten av å kunne leve av dette, og slike kurs aller minst da det ikke er håndfaste produkter og folk heller bruker andre kanaler (terapi, coach, YouTube, selvhjelpsbøker, mindfullness). Det er et allerede mettet marked som bare ytterst få biter på, men hver gang noen gjør det så er det de 5 på toppen som gnir seg i henda, ikke de 5000 «bedriftspartnerne» under dem. Det er lureri, scam, svindel, enkelt og greit. Anonymkode: 98878...b11 Men du tar feil. Du selger ikke kurs på linje, eller for noen. Du kjøper et kurs. Da eier du kurset. Så selger du det videre, uten å gi noen en andel, hele fortjenesten er kun din. Så da er det nok ikke som mary k Anonymkode: adc29...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #56 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kan ikke se at jeg har fått svar på dette? Anonymkode: 180fb...f42 Kjøper et kurs, som de videreselge Anonymkode: adc29...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #57 Del Skrevet 22. februar Det er ingen som jobber med slike opplegg over lengre tid, fordi det rett og slett ikke gir nok inntekt. Jeg har blitt forsøkt «forført» inn i slike opplegg flere ganger, fordi jeg er over 50 år og det har vært mange slike bølger de siste 30 årene. Jeg har spurt meg selv om jeg selv ville kjøpt produktet, «kurset», eller tjenesten, og svaret er alltid nei. Produktene er sjeldent gode nok når de markedsføres på denne måten. Folkene bak virker som lettvektere. Et unntak fra dette var Tupperware. Men likevel skulle man jobbe ekstremt hardt og mye for å tjene noe særlig som selger av det også. Slike systemer markedsføres hardt fordi andre tjener penger på din jobbing. I dag er det mye digitalt det går i, diverse kurs, content-skaping, osv, som bare er tull og helt unødvendige tjenester. Altfor mange om beinet også. Man bør heller brette opp ermene og jobbe for seg selv, starte noe eget, hvis man vil ut av ansatt-tilværelsen. Det innebærer ikke mindre jobbing, men definitivt mer frihet. Anonymkode: 8854c...1be 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #58 Del Skrevet 22. februar Så man kjøper produkter for videresalg? Og high end ticket er dyre produkter man må betale mye for å kjøpe inn, og så håpe at man klarer å selge det igjen? Anonymkode: e3a24...107 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #59 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du tar feil. Du selger ikke kurs på linje, eller for noen. Du kjøper et kurs. Da eier du kurset. Så selger du det videre, uten å gi noen en andel, hele fortjenesten er kun din. Så da er det nok ikke som mary k Anonymkode: adc29...723 Det gir ikke mening. Noen må jo lage disse kursene? Hva er det kurs i? Om det kurset er så lukrativt, hvorfor selge det til noen for at de skal selge det videre? Og vedkommende du kjøper kurset av har jo ikke bare ett sett av dette kurset? Kurset er jo overhodet ikke unikt? Anonymkode: 98878...b11 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #60 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor snakker du om noe du åpenbart ikke vet noen ting om? Pyramidespill er strengt forbudt i norge og i mange andre land. Du må jo være direkte dum om du begynner med noe kriminelt. Anonymkode: d9a68...f31 Hvordan kan pyramide være ulovlig når det bugner av folk i dette landet som driver både med tupperware og Mary Kay? Anonymkode: 95fcf...937 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå