AnonymBruker Skrevet 24. februar #41 Del Skrevet 24. februar Vanlig utsalgspris begynner å nærme seg 50-lappen for en liten pose om det er Maarud eller Kims, så man blir ranet uansett. Alternativet er å kjøpe når det er tilbud, men da blir fristelsen til å lagre opp så stor at man kjøper for mye; for tiden har jeg fire store plastbokser med potetgull av begge merker som det bare er å gafle i seg når fristelsen melder seg - noe jeg merker når jeg leser denne tråden. Før i tiden, med normale priser, måtte man gå til butikken for å kjøpe dette. Nå er avstanden kanskje 8 meter. Prisstigningen på mat har ført til usunne matvarer. Anonymkode: 60947...7ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #42 Del Skrevet 24. februar Helt klart Kims. Til og med Sour Cream and Onion, som Maarud har en god variant av, har Kims klart å lage bedre. Kims sin har mer smak, og jeg liker at chipsen er tykkere. Anonymkode: bc389...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #43 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vanlig utsalgspris begynner å nærme seg 50-lappen for en liten pose om det er Maarud eller Kims, så man blir ranet uansett. Anonymkode: 60947...7ee Jeg kjøper enten Maarud Salt&Pepper eller Sørlandschips Havsalt, fordi de er billigste, disse koster 27-29 kroner 😬 Sitat Prisstigningen på mat har ført til usunne matvarer. Anonymkode: 60947...7ee Skulle egentlig ønske prisstigningen fikk meg til å spise mindre chips men neida, jeg bare går for billigere chips men samme mengde. 🥲 Anonymkode: 0ddc8...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 24. februar #44 Del Skrevet 24. februar De klassiske (Salt, paprika, salt og pepper) foretrekker jeg Maarud hvis valget er mellom Maarud og Kims. Men Xtra er helt klart best. Det er produsert av Maarud og smaker bedre enn Maarud sin egen potetgull. De kommer også på større poser. Kims og Maarud har jo krympet posene veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 24. februar #45 Del Skrevet 24. februar Jeg foretrekker Sørlandschips av de norske potetgull-produsentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #46 Del Skrevet 24. februar Maarud. Aldri vært begeistret for Kims. Anonymkode: f89fb...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omine Skrevet 26. februar #47 Del Skrevet 26. februar Jeg bytter på da jeg dessverre liker omtrent all potetgull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #48 Del Skrevet 26. februar Er heller ikke så glad i vanlig chips, liker superchips best og det er vel Maarud som har den. Og disse sombrero eller hva de heter og tortillachips og linsechips. French fries er og ok , den er vel fra Kims tror jeg. Ostepop liker jeg og fra OLW. Så av Kims og Maarud så er det nok Maarud det går mest av her i hus. Anonymkode: 04fd6...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 26. februar #49 Del Skrevet 26. februar Kims. Jeg liker ikke ettersmaken på Maarud, og synes de er harde å tygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå