Gå til innhold

Foretrekker du Kims eller Maarud?

Daisy-love

Anbefalte innlegg

Ja som overskriften sier, foretrekker du Kims eller Maarud på chips, og er det forskjell på de ulike smakene? Tenker på de mer klassiske smakene, som aldri forsvinner. Er det noen av billigmerkene eller helt andre merker du foretrekker mer innenfor noen smaker? 

Jeg har alltid likt Maarud sin salt og pepper best, men nå synes jeg Kims sin også er god. Også blitt veldig glad i Kims sin salte chips, mens det var noe jeg spiste minimalt av før. Paprika likte jeg best Pringles før den endret ingredienser, så der var det et helt annet merke igjen. Jeg synes også Superchips er godt. Både salt, og når de har med noe peppersmak. 

Jeg spiser ikke hauger med chips, så har ikke prøvd så veldig mange, men andre er gjerne mer bevandret enn meg? 😊 Hva foretrekker dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker nok Kims bedre enn Maarud. Unntaket er paprikapotetgull, da synes jeg First Price er best. Jeg spiser ikke potetgull så ofte, jeg foretrekker annen snacks som ostepop, french fries, saltstenger, crispers o.l. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (30 minutter siden):

Jeg liker nok Kims bedre enn Maarud. Unntaket er paprikapotetgull, da synes jeg First Price er best. Jeg spiser ikke potetgull så ofte, jeg foretrekker annen snacks som ostepop, french fries, saltstenger, crispers o.l. 

Her er der mer motsatt av deg, lite av det andre du nevner, er chips det går i om det er chips. Spiste en del saltstenger før, men jeg har nesten glemt de ut, de er jo så gode 😋

Jeg har et familiemedlem som elsker paprikachips, men jeg har ikke funnet noen jeg synes er god nok til at jeg gidder å spise den, men First Price har jeg ikke smakt, så takk for tipset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg heller mer mot Maarud fremfor Kims. Men velger nok Sørlandschips over begge de to da 😅

Anonymkode: 8d00f...7c4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Favoritten - stort savn 💔

Spicy-Cheddar-1.1-600x600-1-300x300.png.823255fbf0ceb2d37486f6d60e9c1bbb.png

En annen favoritt er Maarud sin sourcream and onion.

Anonymkode: d1017...0f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen kim's, ingen kos. :P

Anonymkode: d24cf...1f5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maarud, men liker Kims også.

Anonymkode: 8bffb...c32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kim’s peanøtter iallfall 

Anonymkode: ed1cb...6af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maarud, Kims blir raskt kvalmende.

Anonymkode: 666bc...ead

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker «konsistensen» på Maarud best, men Kims er absolutt god den også! De har en del spennende smaker. Favoritten er nok superchips :)

Anonymkode: d37a2...aef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (1 time siden):

Ja som overskriften sier, foretrekker du Kims eller Maarud på chips, og er det forskjell på de ulike smakene? Tenker på de mer klassiske smakene, som aldri forsvinner. Er det noen av billigmerkene eller helt andre merker du foretrekker mer innenfor noen smaker? 

Jeg har alltid likt Maarud sin salt og pepper best, men nå synes jeg Kims sin også er god. Også blitt veldig glad i Kims sin salte chips, mens det var noe jeg spiste minimalt av før. Paprika likte jeg best Pringles før den endret ingredienser, så der var det et helt annet merke igjen. Jeg synes også Superchips er godt. Både salt, og når de har med noe peppersmak. 

Jeg spiser ikke hauger med chips, så har ikke prøvd så veldig mange, men andre er gjerne mer bevandret enn meg? 😊 Hva foretrekker dere? 

Si det! Hipp som happ, tror jeg. Men føler av en eller annen grunn at Maarud er «bedre» enn KiMS?  Fordi KiMS er nyere enn Maarud. Ikke egentlig kanskje, men selve KiMS-navnet kom vel i 91-92? Så Maarud var det «ekte» etablerte merket for meg, selv om jeg da var 5-6 år 😂 

Kjøper uansett ikke så mye av noen av de. Men synes Coop sin «salt og pepper» er god, faktisk. Jeg bruker kjøpe diverse ostepop-varianter, Sørlandschips osv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Favoritten - stort savn 💔

Spicy-Cheddar-1.1-600x600-1-300x300.png.823255fbf0ceb2d37486f6d60e9c1bbb.png

En annen favoritt er Maarud sin sourcream and onion.

Anonymkode: d1017...0f0

Den kjøpte jeg på rema idag!!den er tilbake

Anonymkode: eb5b4...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kims Totenflak er best, og stort sett det eneste jeg spiser av det lille jeg spiser av potetgull. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kaisamaia skrev (6 minutter siden):

Si det! Hipp som happ, tror jeg. Men føler av en eller annen grunn at Maarud er «bedre» enn KiMS?  Fordi KiMS er nyere enn Maarud. Ikke egentlig kanskje, men selve KiMS-navnet kom vel i 91-92? Så Maarud var det «ekte» etablerte merket for meg, selv om jeg da var 5-6 år 😂 

Kjøper uansett ikke så mye av noen av de. Men synes Coop sin «salt og pepper» er god, faktisk. Jeg bruker kjøpe diverse ostepop-varianter, Sørlandschips osv. 

Kanskje derfor jeg inntil nylig kun foretrakk Maarud, vi er jo vanedyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarud om jeg må velge.

Men er igrunn ikke så kresen på chips-merker. Eneste jeg IKKE spiser er cheese doodles 🤮 

Jeg er derimot veldig glad i chips med skallet på. F.eks Kettle cooked chips eller Sørlandschips. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kims hver gang. Alle Maarud potetgull har en bismak av løk. Kjøper jeg f.eks. paprika potetgull, så vil jeg at smaken skal være paprika, ikke løk med en ettersmak av paprika. Jeg har til og med klaget til Maarud uten å få et saklig svar tilbake.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye kos med den Kimsen så da blir det Maarud. 

Kjøper billigmerke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...