AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar Vi har prøvd i et års tid nå, og jeg har endelig fått ut fingeren og bestilt legetime. Men jeg kjenner jeg er litt nervøs, redd for og glemme spørre om viktige ting og glemme. Er det noen som har noe tips til hva jeg bør spørre fastlegen om ang dette? Anonymkode: 6b081...5da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Del Skrevet 21. februar Skriv alt du kommer på på et ark og ta med til timen i hvert fall Anonymkode: f448f...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Del Skrevet 21. februar Ville vel bare startet med å fortelle om hvor lenge dere har prøvd og om det er noe dere kan sjekke ut for å finne ut hvorfor det ikke går. Så tar legen det derfra. Dere vil nok da kanskje komme på ting å spørre på underveis også Anonymkode: 6c3b3...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar Som AB over her sier. Bare legg frem sånn som det er. Vært gjennom det samme helt nylig. Var også usikker på hva jeg skulle spørre om, men bare la frem at nå hadde vi prøvd over ett år, og at jeg rett og slett ønsket å undersøke mulighetene for å se om det er noe galt. Ble henvist videre til en lege som var spesialist innen kvinnehelse og fertilitet (som heldigvis holdt til i byen der vi bor). Venter nå på svar på blodprøver fra meg og sædanalyse fra mannen. Anonymkode: 66b81...eb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå