Cinzia Skrevet 21. februar #1 Skrevet 21. februar Jeg hadde egentlig planlagt å dra påminning med ungene i morgen. Nå er hun ene blitt veldig forkjølet. Nyser og snufser i ett, men ellers i grei form. Hun hadde klart kino, men tipper det er rimelig irriterende for de rundt oss om hun blir sittende med all snufsingen sånn som nå. For ordens skyld så er hun 12 år, så det er ingen typisk barnefilm vi tenkte å se (da er det jo stor takhøyde for lyd). Hva ville dere tenkt?
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Skrevet 21. februar Jeg ville ha utsatt kinobesøket av hensyn til alle andre rundt. Unødvendig å spre smitte på den måten der. Anonymkode: b87fe...140 4 1
Cinzia Skrevet 21. februar Forfatter #4 Skrevet 21. februar Ja, tror vi ender opp hjemme. Akkurat nå blir jeg helt gal av all snufsingen, så tror ikke vi blir så populære i en kinosal.
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Skrevet 21. februar Om det kun er snufsing hadde jeg gått Anonymkode: 47433...974
lillevill Skrevet 21. februar #6 Skrevet 21. februar Cinzia skrev (30 minutter siden): Jeg hadde egentlig planlagt å dra påminning med ungene i morgen. Nå er hun ene blitt veldig forkjølet. Nyser og snufser i ett, men ellers i grei form. Hun hadde klart kino, men tipper det er rimelig irriterende for de rundt oss om hun blir sittende med all snufsingen sånn som nå. For ordens skyld så er hun 12 år, så det er ingen typisk barnefilm vi tenkte å se (da er det jo stor takhøyde for lyd). Hva ville dere tenkt? Nei herregud det går fint, lyden er jo drit høy. Har vært på meditasjonskurs der noen hostet konstant. Det funka dårlig. Men kino går greit.
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Skrevet 21. februar Er det Odeon? Send dem en e-post med referansenummer så får dere gavekort dere kan bruke på billetter når hun blir bedre Anonymkode: 96870...058 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Skrevet 21. februar Cinzia skrev (35 minutter siden): Jeg hadde egentlig planlagt å dra påminning med ungene i morgen. Nå er hun ene blitt veldig forkjølet. Nyser og snufser i ett, men ellers i grei form. Hun hadde klart kino, men tipper det er rimelig irriterende for de rundt oss om hun blir sittende med all snufsingen sånn som nå. For ordens skyld så er hun 12 år, så det er ingen typisk barnefilm vi tenkte å se (da er det jo stor takhøyde for lyd). Hva ville dere tenkt? Ikke bare irriterende pga snufsing, men veldig irriterende å bli smittet! Man går ikke på kino eller lignende der man sitter tett sammen med andre de første dagene etter at man har blitt forkjølt/syk! Anonymkode: d7a14...942 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #10 Skrevet 21. februar Hold dere hjemme, det hadde klikket for meg av snufsing. Og ingen vil bli syke. Anonymkode: f63f2...8fb
Cinzia Skrevet 21. februar Forfatter #11 Skrevet 21. februar Takk for svar, dere. Ingen billetter er bestilt enda, så null stress å endre planer. Ingen stor problemstilling, dette, men takk for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå