Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde egentlig planlagt å dra påminning med ungene i morgen. Nå er hun ene blitt veldig forkjølet. Nyser og snufser i ett, men ellers i grei form. Hun hadde klart kino, men tipper det er rimelig irriterende for de rundt oss om hun blir sittende med all snufsingen sånn som nå. For ordens skyld så er hun 12 år, så det er ingen typisk barnefilm vi tenkte å se (da er det jo stor takhøyde for lyd). Hva ville dere tenkt? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli hjemme. Ingen vil bli smittet nå 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha utsatt kinobesøket av hensyn til alle andre rundt. Unødvendig å spre smitte på den måten der. 

Anonymkode: b87fe...140

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, tror vi ender opp hjemme. Akkurat nå blir jeg helt gal av all snufsingen, så tror ikke vi blir så populære i en kinosal. 

AnonymBruker
Skrevet

Om det kun er snufsing hadde jeg gått 

Anonymkode: 47433...974

Skrevet
Cinzia skrev (30 minutter siden):

Jeg hadde egentlig planlagt å dra påminning med ungene i morgen. Nå er hun ene blitt veldig forkjølet. Nyser og snufser i ett, men ellers i grei form. Hun hadde klart kino, men tipper det er rimelig irriterende for de rundt oss om hun blir sittende med all snufsingen sånn som nå. For ordens skyld så er hun 12 år, så det er ingen typisk barnefilm vi tenkte å se (da er det jo stor takhøyde for lyd). Hva ville dere tenkt? 

Nei herregud det går fint, lyden er jo drit høy. 

Har vært på meditasjonskurs der noen hostet konstant. Det funka dårlig. Men kino går greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det Odeon? Send dem en e-post med referansenummer så får dere gavekort dere kan bruke på billetter når hun blir bedre

Anonymkode: 96870...058

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Cinzia skrev (35 minutter siden):

Ikke bare irriterende pga snufsing, men veldig irriterende å bli smittet! Man går ikke på kino eller lignende der man sitter tett sammen med andre de første dagene etter at man har blitt forkjølt/syk!

Anonymkode: d7a14...942

• Liker 1
Skrevet

gå når hun  er frisk 👍

AnonymBruker
Skrevet

Hold dere hjemme, det hadde klikket for meg av snufsing. Og ingen vil bli syke. 

Anonymkode: f63f2...8fb

Skrevet

Takk for svar, dere. Ingen billetter er bestilt enda, så null stress å endre planer. Ingen stor problemstilling, dette, men takk for alle svar! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...