Gå til innhold

Føler meg ikke god nok siden han vil ha ei til

tenker1

Anbefalte innlegg

Har en kjæreste som har smerter ved utløsning. Han savner gleden og dopaminet han fikk av orgasme. Nå er sex med meg kjedelig, siden det aldri ender med god utløsning slik som før han ble syk. Han har lyst på trekant for å få mere glede av sex. Vi har hatt det tidligere, men jeg vil ikke det nå. Jeg føler meg ikke god nok siden han ikke synes sex med meg er nok for å ha et ok sexliv. Han prøver å forklare at det ikke er meg det er noe feil med, men han. Noe jeg skjønner. Men jeg føler meg ikke mere ønsket av den grunn. Jeg synes det er vanskelig å vite at han ikke synes sex er ok med meg. Jeg sliter med selvfølelsen. Vet jeg kunne fått en annen mann til å ha det bra hvis vi hadde sex. Så innerst inne vet jeg at det ikke er meg som er problemet. Virker ikke som han skjønner hvorfor dette går inn på meg. Men han er blant annet deprimert. Men det er sårt og tungt. 

Vi har det ikke plettfritt ellers heller. Ikke mega flink på kommunikasjon, ingen felles interesser osv.

Er dette god nok grunn til å gå/bli lei seg? Med barn i bildet

Endret av tenker1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han har smerter pga sykdom? Da vil jo det gjelde uansett hvem han ligger med? Ikke bare deg?

Anonymkode: 344cc...321

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ingenting av dette her. Hvorfor får han smerter av utløsning med deg og ikke en annen kvinne?

Anonymkode: fa049...077

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har smerter pga sykdom? Da vil jo det gjelde uansett hvem han ligger med? Ikke bare deg?

Ja, helt korrekt. Så det vil ende med smerter ved en trekant også. Eller uansett hvilken dame han ligger med. Men han synes det er kjedelig med sex med meg nå siden han ikke får "belønningen" etterpå. Den var veldig viktig for han, orgasmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting av dette her. Hvorfor får han smerter av utløsning med deg og ikke en annen kvinne?

Anonymkode: fa049...077

Han vil få det med alle han ligger med. Men det er kjedelig å ha sex med meg nå siden han ikke får god orgasme etterpå. Han savner den veldig

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tenker1 skrev (Akkurat nå):

Ja, helt korrekt. Så det vil ende med smerter ved en trekant også. Eller uansett hvilken dame han ligger med. Men han synes det er kjedelig med sex med meg nå siden han ikke får "belønningen" etterpå. Den var veldig viktig for han, orgasmen.

Herregud, kast ham ut.

Anonymkode: 3c2e4...b4c

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
tenker1 skrev (2 minutter siden):

Be han onanere til det går over

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han onanere til det går over

Smertene er nok dessverre kronisk og har vært det i flere år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som en som koker sammen unnskyldninger for å få fripass til å pule andre. 

Anonymkode: 73d2e...0ac

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tenker1 skrev (1 minutt siden):

Smertene er nok dessverre kronisk og har vært det i flere år

Synd for han

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herregud, kast ham ut.

Anonymkode: 3c2e4...b4c

Føler meg litt slem om jeg forlater han når han har kroniske smerter og diverse psykiske sykdommer. Men kjenner det begynner å gå ut over min egen helse

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha meg med. Å at jeg er "midtpunktet", å at jeg bestemmer hvor mye han får gjøre. Han vil ha mere visuell sex. Men han vil ikke ha trekant om jeg ikke vil, men han har et ønske om at jeg skal endre mening. Men jeg føler meg jo ikke bra når han synes sex med meg er kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo HAN som ikke er god nok for deg. 

Uff, kom deg vekk før han ødelegger deg helt. Du er ikke ansvarlig for hans lykke. 

Endret av Perle
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenker1 skrev (3 timer siden):

Har en kjæreste som har smerter ved utløsning. Han savner gleden og dopaminet han fikk av orgasme. Nå er sex med meg kjedelig, siden det aldri ender med god utløsning slik som før han ble syk. Han har lyst på trekant for å få mere glede av sex. Vi har hatt det tidligere, men jeg vil ikke det nå. Jeg føler meg ikke god nok siden han ikke synes sex med meg er nok for å ha et ok sexliv. Han prøver å forklare at det ikke er meg det er noe feil med, men han. Noe jeg skjønner. Men jeg føler meg ikke mere ønsket av den grunn. Jeg synes det er vanskelig å vite at han ikke synes sex er ok med meg. Jeg sliter med selvfølelsen. Vet jeg kunne fått en annen mann til å ha det bra hvis vi hadde sex. Så innerst inne vet jeg at det ikke er meg som er problemet. Virker ikke som han skjønner hvorfor dette går inn på meg. Men han er blant annet deprimert. Men det er sårt og tungt. 

Vi har det ikke plettfritt ellers heller. Ikke mega flink på kommunikasjon, ingen felles interesser osv.

Er dette god nok grunn til å gå/bli lei seg? Med barn i bildet

Han har smerter ved utløsning, men tror trekant kan hjelpe han generelt? 

Det høres ut som han bruker smertene sine for å bake fram tidenes unnskyldning for å ha trekant. 

Selvfølgelig burde du bli lei deg. For dette er merkelig av han. Han setter deg i bås og legger ansvaret på deg, selv om han påpeker at det ikke er du som er problemet. 

Han burde oppsøke lege for smertene sine, og så må han slutte å tro at trekant og det å sette deg i bås er en god løsning på noe - for det er slu og frekt av han. 

Aldri finn deg i det.

Endret av Bombasi
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smerter ved utløsning, hva slags tilstand/sykdom fremkaller det mon tro? 

Anonymkode: b2b80...c8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bombasi skrev (2 minutter siden):

Han har smerter ved utløsning, men tror trekant kan hjelpe han? 

Det høres ut som han bruker smertene sine for å bake fram tidenes unnskyldning for å ha trekant. 

Selvfølgelig burde du bli lei deg. For dette er merkelig av han. Han setter deg litt i bås og legger ansvaret på deg selv om han påpeker at det ikke er deg som er problemet. 

Han burde oppsøke lege for smertene sine, og så må han slutte å tro at trekant og det å sette deg i bås er en god løsning på noe - for det er slu og frekt av han. 

Aldri finn deg i det.

Jeg vet ikke hva som er normalt for en mann. Om sex etc ikke ville vært bra nok om det ikke var god orgasme å få etterpå. Du som er mann, ville det vært godt nok å bare hatt sex etc om du ikke hadde god utløsning etterpå? Han forklarer det slik at det er kjedelig med meg siden vi har vært i lag mange år og han nå ikke får god utløsning. Så for mere spenning er trekant noe han liker. Selvom det også er smerter ved utløsning da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker1 skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hva som er normalt for en mann. Om sex etc ikke ville vært bra nok om det ikke var god orgasme å få etterpå. Du som er mann, ville det vært godt nok å bare hatt sex etc om du ikke hadde god utløsning etterpå? Han forklarer det slik at det er kjedelig med meg siden vi har vært i lag mange år og han nå ikke får god utløsning. Så for mere spenning er trekant noe han liker. Selvom det også er smerter ved utløsning da

Det går fint an for menn å ha god sex uten utløsning. Det er ikke utløsning som er sex. Hvis det er det han tror så har han et problem.

Og nei, en trekant vil ikke fikse noe for han. Ikke smerter, ikke psykiske plager og ikke holdning. 

Det han kommer med er egoistiske unnskyldninger, som han legger på deg som om at det er du som må ta et valg...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tenker1 skrev (18 minutter siden):

Den eneste gleden han får ved sex nå er spenningen med en ny?  Så å komme i mål var eneste målet for han med sex?ikke at han hadde det med deg?  Da kan han jo bare bruke hånden..  Men nå trenger han liksom spenningen pga han ikke har nytelsen pga sykdom. Eller bruker det som unnskyldning. Han må skaffe mer hjelp til sykdommen. Og det høres ut som et dårlig forhold med en egoistisk mann uten respekt for deg.

Anonymkode: c9cac...1bd

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...