Gå til innhold

Casall treningstights... erfaringer og spm. om størrelse...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Prøvde et par overlap high waist, utrolig deilige på. Kjøpte de ikke da, men blir nok å kjøpe et par. Men funnet et par andre på nett også som jeg synes er stilige og fine, men blir så usikker på str. I de jeg prøvde hadde jeg str 38. De jeg ser på nå er blant annet disse; Essential Printed Tights - Vivid Blue | CASALL
Men her går str i S-M osv. Når jeg sjekker tabellen er det 2 tabeller og jeg blir helt  forvirret, står jo ikke samme midjemål feks heller på de tabellene. noen som skjønner? 

Lurer også på om noen har erfaring med casall tights, fornøyde?

Anonymkode: bc588...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tilleggsspørsmål; Ser de har butikk i Oslo, noen som har vært der? greit utvalg så en får prøvd forskjellig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midjemål står helt til høyre på størrelsetabellen, du må muligens skyve på den. 
forøvrig min erfaring er at casall er en tanke stort i tights. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vegglampe skrev (2 minutter siden):

Midjemål står helt til høyre på størrelsetabellen, du må muligens skyve på den. 
forøvrig min erfaring er at casall er en tanke stort i tights. 

ja, men det er 2 tabeller, og de har ikke like mål, det som forvirrer meg her nå :ler: Er det øverste som gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

ja, men det er 2 tabeller, og de har ikke like mål, det som forvirrer meg her nå :ler: Er det øverste som gjelder?

Du må se om tightsen er oppgitt i str s,m,l og xl, eller 36,38,40 osv. hvilken tabell du skal bruke avhenger av hvordan str i produktet er oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...