Gå til innhold

Er jeg en skaphomo? 25 år og forsatt usikker.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Takk ❤️

En utfordring kan ha flere enn bare en side..

Anonymkode: d7de0...4a6

Selvfølgelig, men tenner du på menn og vemmes av tanken på å være intim med en kvinne og du ikke klarer å se at to menn helt fint kan oppdra et barn sammen, ja så springer disse ideene ut fra samme kilden: din religiøsitet. 
Personlig så skjønner ikke jeg hvordan man kan være så split brain, hvordan forener du det med at gud skapte deg homofil med at han sier at homofili er en synd? Er ikke det alt du trenger å reflektere over for å skjønne at det er interne kontradiksjoner i logikken til denne religionen som egentlig kun kan forklares med at mennesker for lenge, lenge siden har funnet opp dette idiotiet som en placeholder for alt man ikke forsto i bronsealderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror ikke du fungerer annerledes enn andre eller er så himla spesiell.

Du er homo, men selvundertrykkende på grunn av hva du er sosialisert inn i. Absolutt ikke den første i historien, neppe den siste. 

Anonymkode: f0d12...099

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har googlet definisjonen på pervers nå. Og nei, du er ikke pervers.

Anonymkode: 56fe8...92b

Takk, jeg tror ikke jeg er det lenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, K.B. said:

Selvfølgelig, men tenner du på menn og vemmes av tanken på å være intim med en kvinne og du ikke klarer å se at to menn helt fint kan oppdra et barn sammen, ja så springer disse ideene ut fra samme kilden: din religiøsitet. 
Personlig så skjønner ikke jeg hvordan man kan være så split brain, hvordan forener du det med at gud skapte deg homofil med at han sier at homofili er en synd? Er ikke det alt du trenger å reflektere over for å skjønne at det er interne kontradiksjoner i logikken til denne religionen som egentlig kun kan forklares med at mennesker for lenge, lenge siden har funnet opp dette idiotiet som en placeholder for alt man ikke forsto i bronsealderen.

Jeg ønsker å finne en måte å være homofil på, samtidig som jeg beholder troen min. Dette er jeg bestemt på.

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke du fungerer annerledes enn andre eller er så himla spesiell.

Du er homo, men selvundertrykkende på grunn av hva du er sosialisert inn i. Absolutt ikke den første i historien, neppe den siste. 

Anonymkode: f0d12...099

Alle er spesielle og verdifulle på sin måte. Kanskje jeg ikke er så «himla spesiell» i denne konteksten, men dette er min erfaring, og du har ingen anelse om hvordan mitt sinn fungerer, eller hvordan min hjerne og kropp er skapt. Jeg er ikke bedre enn noen. Men jeg vet at jeg er veldig alternativ i måten jeg er på.

Endret av oppognedliv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppognedliv skrev (23 minutter siden):

Jeg ønsker å finne en måte å være homofil på samtidig som jeg beholder troen min. Dette er jeg bestemt på.

Alle er spesielle og verdifulle på sin måte. Kanskje jeg ikke er så «himla spesiell» i denne konteksten, men dette er min erfaring, og du har ingen anelse om hvordan mitt sinn fungerer, eller hvordan min hjerne og kropp er skapt. Jeg er ikke bedre enn noen. Men jeg vet at jeg er veldig alternativ i måten jeg er på.

Det finnes masse homofile mennesker som også er religiøse, så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...