AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hva tyr du til? Anonymkode: f66a5...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Sushi eller indisk! Anonymkode: 3961c...c0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Jeg er alene, og det siste jeg gidder å gjøre når jeg er alene er å lage mat. Så antagelig en fiskegrateng fra Findus, med litt smør og salt på, spist rett fra pakka. Namnam. Anonymkode: 0db3d...41d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Butter chicken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Hvorfor må man være alene for å nyte favorittmaten? Den er best med venner, eller mannen. Er jeg alene er det musikk, og dansing i stua. (men det er det ofte med mannen også, da.. 😂) Er forholdet bra om det er ting du kun kan gjøre alene? Anonymkode: e81e5...f75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Når jeg er alene gidder jeg ikke lage mat til bare meg, så jeg ville antagelig bestilt meg mat, enten butter chicken eller italiensk pizza. om jeg hadde giddet å lage mat til meg selv, så elsker jeg klassisk biff og bakt potet, men fordi det er uaktuelt å bruke en «fridag» på å lage mat og vaske opp etter meg, så hadde jeg heller Spist et rundstykke eller noe. Anonymkode: 07134...f0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er forholdet bra om det er ting du kun kan gjøre alene? Anonymkode: e81e5...f75 Typisk KG, skal vri hver eneste lille ting til noe negativt om TS eller at mannen/forholdet er giftig 😂 Spm er fordi det skal være det beste akkurat du vet bare, ikke fordi man ikke kan spise det foran partner… Anonymkode: f66a5...3ed 17 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Enten bestiller jeg mat. Ellers så blir det bare biff med noe godt til. Anonymkode: 4921e...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må man være alene for å nyte favorittmaten? Den er best med venner, eller mannen. Er jeg alene er det musikk, og dansing i stua. (men det er det ofte med mannen også, da.. 😂) Er forholdet bra om det er ting du kun kan gjøre alene? Anonymkode: e81e5...f75 Hva hvis man ikke er i et forhold da? Det finnes jo noen av dem, liksom. Jeg bor alene, trives med det og liker å lage mat og synes det er viktig at jeg ikke gir meg selv dårligere mat og vin enn andre bare fordi jeg er alene og skal gjøre det enkelt, liksom. Har jeg lyst på noe godt og er sliten er ferske reker eller skalldyr ofte svaret, med loff, godt smør, majones (helst hjemmelaget, det går fort), dill og en avkjølt nydelig hvitvin eller en kald øl. Det er fastfood. Noen ganger har jeg lyst på indisk eller thai, noen ganger en god biff (også fast food), andre ganger sashimi. Jeg liker så mye så det blir vanskelig å lande et svar. Anonymkode: 95055...592 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Da må det bli hvitvinsdampede blåskjell med fries til eller reker. Jeg pleier også å lage meg hjemmelaget blodpudding når han er bortreist. Mannen liker ingen av delene dessverre. Anonymkode: 4c5b4...664 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden Lakse-sashimi med ponzu saus! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden Jeg er veldig glad i hjemmelaget pizza, så enten det eller en mør indrefilet som er stekt a bleu og servert med stekt tomat, løk, asparges og sopp. Hvitløksmør som "saus". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden Enten havregrøt med all the fixings, rundstykke med avokado, spirer, og Go’Vegan pulled, toppet med timian og tomater, eller en asiatisk bowl, men med poteter istedenfor ris, også masse grønnsaker, inkludert blomkål, sopp, syltet gulrot, samt seitan og avokado, og toppet med blant annet soppsoyasaus. En av de tre, alt etter når på dagen, hva jeg har hjemme, og har lyst på. Kom over Go’ Vegan pulled på datotilbud, og jeg ble helt solgt. Beste pulled jeg har prøvd, og ekstra god lunken på rundstykke 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden Hjemmelaget italiensk pizza med pepperoni og rødløk Pasta med tomatsaus og parmesan Søtpotet-taco med fetaost og salat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #15 Del Skrevet 18 timer siden Hvis jeg vil lage en ordentlig middag, så hadde det blitt biff eller vilt med grønnsaker, saus og poteter. Hvis jeg vil ha noe mer "kvess" så hadde det blitt pasta med kjøttsaus Anonymkode: 989dd...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Del Skrevet 18 timer siden Enten kylling, ris, bearnaise saus og salat eller en real burger😆 Anonymkode: d6b24...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden Sjokolade og potetgull. Anonymkode: f4d83...f67 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18 timer siden #18 Del Skrevet 18 timer siden Om jeg er helt helt alene så unner jeg meg en camembert i ovnen, nystekte baguetter, litt spekepølse og et glass rødvin 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #19 Del Skrevet 18 timer siden Om jeg er alene så lager jeg noe som mannen ikke liker feks moussaka(med aubergine ikke potet) eller en wok. Anonymkode: 72f33...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18 timer siden #20 Del Skrevet 18 timer siden Vel, da blir det noe så enkelt som risgrøt med smør, sukker og kanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå