AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hei Dere med flere huskyer, klarer dere å gå tur med to eller flere samtidig? Her har det gått fint, men sliter litt hvis vi møter på en bjeffehund på stien, da trekker de voldsomt og jeg sliter med å holde de igjen. Vi jobber med "fot" inne og i hundegården, men de er ikke interesserte i å gå fot på tur, som jo er forståelig, pluss de er jo trekkhunder. Anonymkode: d0fec...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Dere med flere huskyer, klarer dere å gå tur med to eller flere samtidig? Her har det gått fint, men sliter litt hvis vi møter på en bjeffehund på stien, da trekker de voldsomt og jeg sliter med å holde de igjen. Vi jobber med "fot" inne og i hundegården, men de er ikke interesserte i å gå fot på tur, som jo er forståelig, pluss de er jo trekkhunder. Anonymkode: d0fec...ee5 Kjører slede eller vogn. Er jo tross alt trekkhunder. Elsker å jobbe. Skal jeg trene lydighet skjer det etter de har brukt kroppen. Ski, jogging, kløvturer har jeg maks to. Store hundeparker er også gull. Da kan man "gå tur" med hele flokken. Anonymkode: 458c3...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kjører slede eller vogn. Er jo tross alt trekkhunder. Elsker å jobbe. Skal jeg trene lydighet skjer det etter de har brukt kroppen. Ski, jogging, kløvturer har jeg maks to. Store hundeparker er også gull. Da kan man "gå tur" med hele flokken. Anonymkode: 458c3...c84 Jeg har bare to. Kjører slede med begge, men kan ikke gå på ski eller sykle med begge samtidig da de er for sterke for meg alene. Turgåing har gått greit, men er redd dagen kommer der det ikke går greit mer.. Anonymkode: d0fec...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har bare to. Kjører slede med begge, men kan ikke gå på ski eller sykle med begge samtidig da de er for sterke for meg alene. Turgåing har gått greit, men er redd dagen kommer der det ikke går greit mer.. Anonymkode: d0fec...ee5 Kickbike, fatbike eller trehjuls sykkel? Lettere å gå/hoppe av fort om man må. Hva med å la de trekke kjetting eller dekk? Mens du leier i halsbåndet. Da får hofta en pause fra trekking. Hadde en periode i begynnelsen før det ble flere huskyer, da brukte jeg vektvest for å få mere vekt når jeg gikk med to sterke husky hanner. Anonymkode: 458c3...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Har passet en ekstra husky og malamute samtidig som jeg har hatt min husky. Tur gikk helt ok. Dersom jeg så en annen hund måtte jeg bare gå i grøftekanten og vente til hunden hadde passert. Det jeg slet mest med var at jeg fikk problemer i hofte og bekken pga konstant belastning av trekkkingen deres. Hadde jeg hatt 2 selv hadde jeg fokusert mer på kjettingtrekk og turer i hundeparker, skoger og fjell hvor de kan løpe fritt. Kan gå løs med min, så er heldig der. Anonymkode: 10975...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå