Gå til innhold

Det beste tørrfóret til hund

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilket tørrfór er det beste en hund kan få? Hvilket synts du er det beste?

Jeg har vært borti litt forskjellig da den ene hunden min er veldig kresen, men de jeg har brukt mest er eukanuba, acana og dibaq. Akkurat nå er de på eukanuba, da valpen vi har ble foret med dette fra oppdretter og den andre hunden vår ser ut som den også liker eukanuba veldig godt.

Men så vil jeg bare høre litt hva akkurat du synts er det beste fóret en hund kan få. Jeg vil gi det beste til hundene mine, i tillegg til de får frossenfor/fullfor og grønnsaksboller til hund.

Anonymkode: e4a6d...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et tørrfôr som var veldig populært hos mine hunder, var Orijen. Det har høyt kjøttinnhold og inneholder ikke korn. Begge grunner til at jeg valgte å kjøpe det, selv om det var dyrere enn andre i innkjøp. Jeg hadde to hunder, og anbefalte Orijen samtidig til en turvenninne som også hadde to hunder. 

Begge vi to la merke til at hundene la på seg markant av å spise Orijen. De ble rett og slett tjukke! Siden hundene faktisk nesten måtte få nok mat i volum til å bli passelig mette, var det ingen løsning å minske mengden. De fikk ingen store volum uansett. Man kan ikke sulte hundene sine heller. Så vi avsluttet Orijen, begge to, og alle de fire hundene våre gikk etter hvert ned i vekt igjen, da de kom på normalt tørrfôr.

Jeg vet ikke hvilken min turvenninne valgte, men jeg brukte Royal Canin i mange år etter det. Hundene mine slukte det også, og la heldigvis ikke på seg mer enn de skulle.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har brukt Vigor & Sage til både hund og katt. Hver 5. eller 6. sekk gratis, kjempefint. I tillegg til at dyra har det fint på det. 

Anonymkode: 2cb5c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...