AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Et rart spørsmål kanskje, men når det blir satt inn ballong, hvordan går man på do? Tenker på både vannlating og avføring. Kan man gå til toalettet selv? Og hvordan fungerer det med toalettbesøk for avføring når man har fått satt inn vanlig kateter? Anonymkode: 5973c...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulla23 Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Ingenting å tenke på. Det går som normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Rent praktisk så går det greit å gå på do med ballong. Men jeg hadde problemer med å klare å tisse, lurer på om den sperra ett eller anna for meg. Var ikke noe stort problem, den falt ut etter få timer, og da fikk jeg gått på do. Det går fint å bæsje med kateter, man holder jo bare slangen opp foran, og tørker seg bak som vanlig. Anonymkode: adad7...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Takk for svar! Av alle ting var det nettopp det jeg undret meg over og lurte på hvordan foregikk. Anonymkode: 5973c...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Ingen problem med noen av delene, syntes bare den var litt i veien Anonymkode: 0f110...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Bare å gå på do. Litt rart fordi slangene er i veien og gjør det litt knotete å tørke seg, men for min del var den ikke i så lenge så det var bare 1 tur på do jeg rakk uansett. Anonymkode: 761d0...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Ikke noe i veien for å gå på do - men litt rart/ukomfortabelt var det. Anonymkode: a59bc...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Gikk på do som vanlig, litt styrete å passe på kateteret til ballongen, måtte vaske det etterpå fordi det kom urin på det, men ellers funket det ok. Anonymkode: 84f29...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå