AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hvilke jobber finnes som ikke innebærer å stå stille på hardt underlag det meste av dagen? Har kroniske problemer med beina, men å være i bevegelse på mykere underlag er bare sunt, problemet blir når jeg står i ro. Fabrikk er jo dermed utelukket. Er elektroutdannet, men alle mulige forslag tas imot. Ikke enkelt å komme på alle de forskjellige yrkene 😅 Anonymkode: 977d5...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Lokomotivførere etterlyses i annonser der det står at det er en fordel med elektroutdannelse, som jeg har sett. Leste på nett at lokomotivførere kan få rundt 800 000 i årslønn, som jo må sies å være bra. Men du må kanskje reise over store deler av Norge, avhengig av ruten man får tildelt og om den varierer. Det utlyses også i blant etter elektrikere som kan reparere t-baner. Mener å huske man får et spesialkurs i forbindelse med ansettelse i en slik jobb, men husker ikke helt. Uansett tror jeg det er skiftjobb, for t-baner går jo i stykker til alle døgnets tider nesten og må kanskje repareres om natten også, så de har nok t-baner til neste dag. Sannsynligvis god betaling. I begge jobbene må man nok ha en forståelsesfull partner hjemme om det er småbarn med i bildet. Endret 15 timer siden av Million stavefeil rettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå