AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar Hvordan reagerer dere når noen dere har chattet med noen dager sender bilde halvnaken. De har virket som helt ålreit type. Men så kommer det bilder fra dusjen og mannen er ikke særlig sexy. Hva sier man? Anonymkode: f0c1c...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Del Skrevet 21. februar "Dette er ikke noe for meg" *blokkerer* Anonymkode: 8cedb...4ec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Del Skrevet 21. februar Man medeler sitt synspunkt direkte til personen. Klar og tydelig kommunikasjon er viktig fra start til slutt. At du forteller at han er usexy i tillegg beviser vel bare at du egentlig ikke er så interessert eller? Da er det vel bare å takke for seg og ønske vedkommende lykke til videre 😊 Anonymkode: 852c5...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar Det kommer an på. Før date? Blokk. Etter sex? Helt ok. Fått en del slike opp gjennom og alle har ønsket forhold med meg. Så trenger ikke være negativt. Men som nevnt etter date/sex, hvis ikke er de ute etter sex treff. Anonymkode: 36dc2...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar "Beklager, men jeg tenner kun på dick pics. Vi avslutter her. Lykke til videre". Også blokker Anonymkode: b6936...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar Blokkerer med en gang, det er så patetisk med disse bildene. Viser at de er ute etter bekreftelse, og er usikre på seg selv. Anonymkode: 89953...81a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar De fisker etter kommentarer om hvor sexy de er, og de vil vise deg kroppen så du kan begynne og sikle etter sex, forhåpentligvis. Og de hinter om at "jeg sender nakenbilder til deg, du sender det samme til meg"... Hva jeg ville svart? "Det er litt tidlig for sånne bilder, ellers takk". Velg om du vil gi fyren en sjanse til eller blokkere/avslutte om han ikke gir seg. Anonymkode: c13cd...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 21. februar #8 Del Skrevet 21. februar (endret) Generelt sett så syns jeg det er veldig upassende og ufint med halvnakne bilder, med mindre man har en intim og nær relasjon der partene har luftet hva de syns om dette. Menn og kvinner, som sender sånn uoppfordret, etter bare et par dager tenker jeg mangler sosiale antenner. Før så pleide jeg å gi dem en sjanse til sånn som AB over her påpeker, men min erfaring er at de bare fortsetter og fortsetter selv om du har sagt nei gjentatte ganger så nå er det rett til blokkeringsknappen. Endret 21. februar av Blått 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #9 Del Skrevet 21. februar Blått skrev (5 timer siden): Generelt sett så syns jeg det er veldig upassende og ufint med halvnakne bilder, med mindre man har en intim og nær relasjon der partene har luftet hva de syns om dette. Menn og kvinner, som sender sånn uoppfordret, etter bare et par dager tenker jeg mangler sosiale antenner. Noe slikt ville jeg aldri gjort uoppfordret. Samtidig tror jeg det er stor variasjon i hva folk synes er upassende og ufint. Jeg har mottatt MER enn nok dickpicks ut av det blå, og har store problemer med å forstå hvordan disse gutta resonnerer. Tipper det er de samme som grafser på rumper på byen. Jeg synes at halvkledd er innafor. Der er ofte en fisking for å se reaksjonen, men ikke vulgært (og for noen krenkende). Om jeg setter pris på slikt avhenger av personen og hvor i bekjentskapet vi er. Med tydelig tilbakemelding har jeg aldri opplevd at noen fortsetter. Anonymkode: a9ca5...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå