Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noe erfaring med dette? Eller som i det hele tatt vet hva det er?

Klem fra lamote

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Dette er ett make-up merke som bla. annet brukes av Modellakademiet i Oslo ved Gerd Ordal. Det selges i få forretninger men er ett svært godt merke, Vel verdt å prøve hvis du får kjøpt det der du bor. Rougen er spesielt bra!

Milla

Skrevet

Det høres jo lovende ut, men det som er, er at jeg har fått i gave fra moeren min et kurs fra dem. Og da kan du etter kurset jobbe for dem. Jeg syntes dette høres ut som noe homeperty opplegg og det er jeg ikke så klar for..

Du betaler 6000 og så får du produkter for 10000..

Jeg ringte en konsulent, men fikk bare ymse svar..

klem meg

Skrevet

Det høres jo lovende ut, men det som er, er at jeg har fått i gave fra moeren min et kurs fra dem. Og da kan du etter kurset jobbe for dem. Jeg syntes dette høres ut som noe homeperty opplegg og det er jeg ikke så klar for..

Du betaler 6000 og så får du produkter for 10000..

Jeg ringte en konsulent, men fikk bare ymse svar..

klem meg

• 8 måneder senere...
Gjest gjest1
Skrevet

Fikk du aldri noe svar på dette? Ellers har du kanskje funnet ut av det for lenge siden, denne tråden er jo steingammel.

Jeg svarer allikevel, det kan jo være flere som lurer.

Beauty for All Seasons er et selskap som ligner mye på Color me Beautyful, om du har hørt om dem?

De gjør farge og stilanalyser, de og gir deg full pakke utifra en stil som du selv sier du er komfortabel med. Ikke sånn at du kommer inn som en sporty jente og kommer ut derfra og ligner på Jackie Onassis.

Makeupmerket deres heter Norma Virgin, som er navnet på damen som startet og som eier selskapet. Selskapet er forøvrig amerikansk.

De holder ikke tradisjonelle partyer, men kurser kundene sine i hud- hår og kroppspleie, samt makeup til forskjellige anledninger.

Her kan du få en karriere hvor du får muligheten til å jobbe både mot privatpersoner og mot firmaer, når det gjelder stil og farger.

Men - man må ha en liten gründer i magen for å få det til, da man ikke er ansatt i firmaet men driver sitt eget lille firma. Konsulenter finnes mer eller mindre i hele landet, og fortjenestemulighetene er gode for den som ikke er redd for å ta intitiativ.

Produktene selges ikke over disk i vanlige parfymerier, kun fra salonger/studioer eller fra privatpersoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...