Gå til innhold

3+ på kvelden og 2-3 på morgenurin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Er 5+1 nå med ICSI. Har i hele testperioden fått sterkere streker på kvelden enn med morgenurin. Har testdag i dag så kjøpte en 2-pk med digitale tester i går. Testet i går kveld og fikk 3+. Ble så glad. Testet igjen i dag med morgenurin for å melde inn resultatet, og fikk da 2-3.. Gikk selvfølgelig rett i kjelleren. Klinikken brydde seg ikke om dette, ba meg heller ikke om å ta blodprøver. Er det normalt at det kan variere sånn..? Blir jo kjempe stresset. 

Anonymkode: 8b070...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, det er en myte at morgenurin er best. Kveldsurin gir best resultat på graviditetstester. I tillegg er ikke alltid clearblue digital til å stole på når det kommer til HCG-nivå faktisk. Hvis du googler litt finner du mange eksempler på folk som har måtte ha skyyyhøy HCG for å få 3+, når grensen egentlig skal være sånn 1500 mener jeg å huske? Så i en 2 pakning kan man ha fått en test som slår ut på 3+ og 2-3 på samme urin fordi det er variasjon i kvaliteten rett og slett. Selv fikk jeg ikke 3+ før jeg var 6+2 uker på vei. 

Anonymkode: ae873...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er en myte at morgenurin er best. Kveldsurin gir best resultat på graviditetstester. I tillegg er ikke alltid clearblue digital til å stole på når det kommer til HCG-nivå faktisk. Hvis du googler litt finner du mange eksempler på folk som har måtte ha skyyyhøy HCG for å få 3+, når grensen egentlig skal være sånn 1500 mener jeg å huske? Så i en 2 pakning kan man ha fått en test som slår ut på 3+ og 2-3 på samme urin fordi det er variasjon i kvaliteten rett og slett. Selv fikk jeg ikke 3+ før jeg var 6+2 uker på vei. 

Anonymkode: ae873...ece

Takk for svar 😊❤️ Hadde jeg "bare" hatt 2-3 jevnt over hadde jeg nok ikke stresset. Men blir veldig engstelig når den plutselig synker fra 3+ til 2-3.. Har jo lest om hvor fort hcg kan synke ved evnt SA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk først 3 + ved 5+4..du har nok bare hatt mer hcg i urin på kvelden enn morgen 

Anonymkode: e0718...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her.. Testet i dag og fikl igjen 2-3... Strimmeltestene er like sterke (dye stealers). Kan det ha vært noe feil med testen som viste 3+..? Skjønner ikke dette.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville heller stolt på strimmeltestene. Der ser du jo selv med egne øyne at du får dye-stealers, og det er ingenting som er mer lovende enn det! Åpner du en digital test vil du se at den også inneholder en strimmeltest, akkurat som de du selv tar, men det har en digital sensor som måler hvor langt på vei du liksom er. 

Anonymkode: f2fcc...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...