Gå til innhold

Nettsider som teknikkdeler, lux case etc.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

er det egentlig det samme som å kjøpe fra Temu?
Er ikke interessert i å handle fra Temu, men usikker på om disse sidene er noe bedre :ler: gjelder mobil deksler...

Anonymkode: 6f1ca...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

er det egentlig det samme som å kjøpe fra Temu?
Er ikke interessert i å handle fra Temu, men usikker på om disse sidene er noe bedre :ler: gjelder mobil deksler...

Anonymkode: 6f1ca...9cd

Det er helt sikkert det samme, har handlet fra teknikkdeler og har bare positivt å si om det. Har også handlet el-utstyr fra renommert norsk butikk (som også kom fra Kina som alt annet) og det tok fyr. I praksis er det ingen garanti for god kvalitet å betale dyrt i en norsk butikk. Mange skjønner visst ikke dette.

Anonymkode: 84bf1...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bei. Kjøpte mobildeksel på teknikkdeler som og den holdt i 5 år. Kjøpte på temu en gang og den holdt i 5mnd.

Anonymkode: 00dc5...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Min mor kjøpte et mobildeksel fra Lux (eller en av de tilsvarende nettbutikkene) og senere kjøpte jeg et via (ikke fra) Temu. Til tross for at vi valgte litt ulik design kunne det nesten se ut som at de kom fra samme fabrikk. Kvaliteten var dog en anelse bedre på mitt deksel.

Jeg byttet nylig mobil og bestilte et deksel fra teknikkdeler. Dette hadde så kjip kvalitet at jeg tenkte bestille nytt viaTemu, i håp om å få et av samme kaliber som det forrige jeg hadde bestilt. Før jeg kom så langt fant jeg et jeg likte på elkjøp outlet, så det ble med tanken.

Jeg kjøpte for en tid siden en ny reim til min lille Galaxy FitE  fra Lux-case.  Den varte ikke så lenge, så da bestilte jeg en ny via Wish. De to reimene var identiske, ned til plastemballasjen de var pakket i. Den fra Wish varte lenger, men så var jeg også litt mer forsiktig med den. Kjøpte så samme type reim igjen via temu, og den varte lenger enn de to forrige. FitE-en døde så ikke godt å si hvor lenge den kunne vart.

Anonymkode: 4f508...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...