Amys Skrevet i går, 14:24 #21 Del Skrevet i går, 14:24 Kveldssol, uten tvil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 #22 Del Skrevet i går, 14:31 Uten tvil ville jeg valgt den med utsikt mot innseilingen og havet. Det er uansett det aller viktigste for meg. Hvis jeg ikke ser havet,velger jeg bort leiligheten. Anonymkode: 9722b...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:35 #23 Del Skrevet i går, 14:35 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Haha, jeg tenkte det var Kanalbyen eller Tangen det dreide seg om. Jeg ville valgt den med utsikten, men jeg ville ikke bodd det. Det er så ufattelig tett og egentlig langt fra det meste. Anonymkode: 21967...df3 Men det er vel ikke langt i fra Tresse, Bystranda, fisketorget og nederste del av Markens ? Det er noen år siden jeg var i Kristiansand sist,men synes området ved Festningen og Tresse er så fint. Anonymkode: 9722b...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:02 #24 Del Skrevet i går, 16:02 Har bodd med mye sol hele dag, never again. Kokvarmt mai-sept, og varme er helt uutholdelig. Anonymkode: 58903...331 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:12 #25 Del Skrevet i går, 16:12 Sol 🌞🌞🌞 hele dagen. Anonymkode: 6ff21...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet i går, 16:14 #26 Del Skrevet i går, 16:14 Sjøutsikt 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 16:20 #27 Del Skrevet i går, 16:20 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er i Kristiansand https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=393616449 vs https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=390935611 ts Anonymkode: 2442d...98b Hva med begge? Lett når familie kommer på besøk og tenåringene har overnatting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:20 #28 Del Skrevet i går, 16:20 Funker ganske dårlig å kjøpe leilighet til 25 mill uten sol. Vi er på jakt i samme prissjikt og jeg hadde aldri kjøpt noe uten kveldssol. I mine øyne går automatisk prisen med med minst 2-3 millioner selv om dem uten sol har utsikt. Anonymkode: 245ce...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet i går, 16:27 #29 Del Skrevet i går, 16:27 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Funker ganske dårlig å kjøpe leilighet til 25 mill uten sol. Vi er på jakt i samme prissjikt og jeg hadde aldri kjøpt noe uten kveldssol. I mine øyne går automatisk prisen med med minst 2-3 millioner selv om dem uten sol har utsikt. Anonymkode: 245ce...b3b Sjøutsikt er ettertraktet og kan øke prisen betraktelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:34 #30 Del Skrevet i går, 16:34 Sol, anytime! vi har panoramautsikt, men uten sol der på kvelden hadde vi nok ikke sittet ute. Anonymkode: 4e9e2...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet i går, 16:37 #31 Del Skrevet i går, 16:37 Ville valgt utsikt! Sol er det jo begrenset med her i Norge🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:44 #32 Del Skrevet i går, 16:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha, jeg tenkte det var Kanalbyen eller Tangen det dreide seg om. Jeg ville valgt den med utsikten, men jeg ville ikke bodd det. Det er så ufattelig tett og egentlig langt fra det meste. Anonymkode: 21967...df3 Haha, snakk om misunnelig. Anonymkode: d1182...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:45 #33 Del Skrevet i går, 16:45 Sol 😍 Jeg bor i Trondheim med begge deler og elsker det, men jeg elsker mest å sitte ute om ettermiddagen og kvelden i sola. Og solnedganger er fantastiske. Utsikten har jeg nå og er fin, men den er liksom ikke så viktig for meg lenger? Var gøy helt i starten, men nå er det liksom gammelt nytt 🤷♀️ Anonymkode: 3af12...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:48 #34 Del Skrevet i går, 16:48 Utsikt uten tvil. Men nå har jeg ikke sett på plantegningene. Planløsningen ville kanskje påvirket valget. Anonymkode: 583de...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:51 #35 Del Skrevet i går, 16:51 25 millioneren med sol helt klart. Anonymkode: d1182...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:55 #36 Del Skrevet i går, 16:55 I det området hadde jeg valgt sol. Ville ikke ligget i skyggen i de høyblokkene der. Det kan også blåse godt utpå der. Sikker på at dere vil bo der i det hele tatt? Jeg bor i Kristiansand men kunne aldri bodd i Kanalbyen. Anonymkode: 01d11...efa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:01 #37 Del Skrevet i går, 17:01 Er så heldig å ha begge deler. Tror jeg ville valgt sol, om jeg måtte velge. Man blir på en måte vant til utsikten, uansett hvordan den er. Har fantastisk utsikt, men når gjester kommenterer det så er hodet mitt litt slik; "åja, det har jeg jo..." Anonymkode: 47c8d...0ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet i går, 17:02 #38 Del Skrevet i går, 17:02 Sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:03 #39 Del Skrevet i går, 17:03 Jeg synes det ser ut som den øverste både har mest sol og best utsikt? 🤔 Den er sørvendt, og har utsikt mot havet. Den andre er nordvendt, og ser inn mot ei havn? Planløsningen er bedre på den som er nordvendt, men det spiller kanskje ikke noen rolle når du har så mange m2 å boltre deg på. Anonymkode: 14ef9...8b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:11 #40 Del Skrevet i går, 17:11 Definitivt sol om jeg skulle velge! Sitter ute så lenge jeg kan på vår og sommer. Blir det for varmt så smeller jeg opp et solseil. Syns det er trist å se over på naboen som ligger i skygge. Men vi mennesker er heldigvis forskjellige☺️ Anonymkode: 8845a...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå