AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Håper det er flere sandefjordinger her så prøver meg hvorfor klarer ikke burger King Pindsle (Sandefjord) å lage maten skikkelig å få bestillingene riktig? Burger King ringdalskogen som er 10 min unna de er helt anderledes . Der er maten god, rask å lage og det blir riktig på Pindsle blir maten kald, de glemmer mat eller feks glemmer leke til barnemeny, stokker om bestillinger, lager ekkel mat . De har vært åpen i 1 år og vi har gitt de nye sjangser innimellom men det blir bare kluss. Glemmer hele menyer, leverer kald mat , glemmer leker til barna. helt forferderlig. Lurer pp hvorfor nabo burgerking klarer å få til så mye bedre uten problemer når disse på Pindsle ikke klarer det Anonymkode: c8e7e...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden En tur innom Google anmeldelser sier alt. Er sandefjording selv og styrer unna. Prøv heller Campino pizza hvis du skal ha fastfood i Pindsleområdet Anonymkode: 8330b...8d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En tur innom Google anmeldelser sier alt. Er sandefjording selv og styrer unna. Prøv heller Campino pizza hvis du skal ha fastfood i Pindsleområdet Anonymkode: 8330b...8d6 Ja ser Google er enig med meg. Fyttirakkeren. Hvorfor gjør ikke ledelsen på stedet noe med dette? Eller ledelsen til burger King Norge som kjede?? Det er jo flaut og dårlig at det er slik. Trodde det var oppstart problemer men selv etter 1 år er deg samme problemer . mange ungdommer som jobber der. Men de er også ungdommer som jobber på burger King ringdalskogen og de får det til helt fint. Riktig mat, riktig temperatur, kke feil med bestillingen Anonymkode: c8e7e...968 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper det er flere sandefjordinger her så prøver meg hvorfor klarer ikke burger King Pindsle (Sandefjord) å lage maten skikkelig å få bestillingene riktig? Burger King ringdalskogen som er 10 min unna de er helt anderledes . Der er maten god, rask å lage og det blir riktig på Pindsle blir maten kald, de glemmer mat eller feks glemmer leke til barnemeny, stokker om bestillinger, lager ekkel mat . De har vært åpen i 1 år og vi har gitt de nye sjangser innimellom men det blir bare kluss. Glemmer hele menyer, leverer kald mat , glemmer leker til barna. helt forferderlig. Lurer pp hvorfor nabo burgerking klarer å få til så mye bedre uten problemer når disse på Pindsle ikke klarer det Anonymkode: c8e7e...968 Kanskje et hint fra Gud om at du bør fore barna din med noe annet enn usunn junkfood og plastleker fra Kina ? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Hvorfor klare ikke burger King Pindsle(Sandefjord) å få maten riktig ? Nabo burger King på ringdalskogen klarer det helt fint.Hvordan i all verden skal KG vite dette?Vi jobber da ikke på burger king. Anonymkode: e06dc...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En tur innom Google anmeldelser sier alt. Er sandefjording selv og styrer unna. Prøv heller Campino pizza hvis du skal ha fastfood i Pindsleområdet Anonymkode: 8330b...8d6 Takk for tips! Jeg er fra Sandefjord, men hadde ikke hørt om Campino pizza. Anonymkode: 72701...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for tips! Jeg er fra Sandefjord, men hadde ikke hørt om Campino pizza. Anonymkode: 72701...442 Ts her Vi har faktisk også forsøkt campino 😊 veldig god pizza og hyggelig betjening Anonymkode: c8e7e...968 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå