AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Er sikkert ikke alene. Hva er dine tanker om dette? Anonymkode: 3796a...3aa 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er sikkert ikke alene. Hva er dine tanker om dette? Anonymkode: 3796a...3aa De er bare symboler. Selve symbolet kan ikke gjøre noe galt. Det de representerer kan gjøre noe galt. Anonymkode: 6ebfc...7f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavendel0 Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Forstår hva du mener, men tror vi har langt mer alvorlige problemer enn hijab... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Jeg frykter ekstremister, enten de kommer i form av hijab eller nazisymboler. Anonymkode: 0dc14...f64 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Frykter nazismen mye mer. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Som kvinne frykter jeg ekstrem islamisme mye mer enn nazisme. Anonymkode: 12c97...650 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg frykter ekstremister, enten de kommer i form av hijab eller nazisymboler. Anonymkode: 0dc14...f64 Det er ikke ekstremt å bære hijab da. Selve plagget er vel like mye et kultur-uttrykk som rett nok er beheftet med noe tvang. Å vifte med nazi-symboler er nokså ekstremt, ja. De burde være lovlig men jeg ville mildt sagt ikke være stolt av sønnen min om han gjorde noe slikt: https://www.nrk.no/norge/filmet-seg-selv-mens-de-hengte-opp-hakekors-flagg-_-ma-mote-i-retten-1.14611782 Anonymkode: 6ebfc...7f2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke ekstremt å bære hijab da. Selve plagget er vel like mye et kultur-uttrykk som rett nok er beheftet med noe tvang. Anonymkode: 6ebfc...7f2 Helt enig. Poenget er at jeg frykter ekstremister uansett hva slags retning de kommer fra. Men, ja, akkurat nå frykter jeg nazi mer enn islamisme. Anonymkode: 0dc14...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Så du er redd for et hodeplagg? Redd for caps og luer å? 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Hvorfor? Det er damer som bruker hijab, og som kjent er damer langt mindre farlige enn menn, og i hvert fall nynazistiske menn! Anonymkode: af4d5...955 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er sikkert ikke alene. Hva er dine tanker om dette? Anonymkode: 3796a...3aa Fint om du kan begrunne ditt syn. Er du mer redd for islamsisme enn nazisme? Eller er du faktisk redd for en hijab? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden mommyaka skrev (4 minutter siden): Så du er redd for et hodeplagg? Redd for caps og luer å? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor? Det er damer som bruker hijab, og som kjent er damer langt mindre farlige enn menn, og i hvert fall nynazistiske menn! Anonymkode: af4d5...955 Kristin70 skrev (1 minutt siden): Fint om du kan begrunne ditt syn. Er du mer redd for islamsisme enn nazisme? Eller er du faktisk redd for en hijab? Dere.... forstår ikke startinnlegget? Anonymkode: 0dc14...f64 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Definitivt ekstrem islamisme. Man er bra naiv/kunnskapsløs hvis man på noen måte tror det vil gagne oss, spesielt oss kvinner. Det er sånn 10 stk ordentlige nynazister i norge liksom. At media skriker nazisme om alt er jo bare tull, og en stor fornærmelse for dem som faktisk var ofre under nazismen i 2. verdenskrig. Synes ikke det er et begrep man skal ta lett på å bruke, det er faktisk ganske drøyt sånn som det utvaskes i dag. Anonymkode: fa37d...080 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere.... forstår ikke startinnlegget? Anonymkode: 0dc14...f64 De gjør det, de skal bare være "smarte" og vanskelige. Anonymkode: fa37d...080 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Regner med du snakker om hva disse to tingene representerer for deg, og ikke de faktiske tingene. Jeg er en million ganger mer bekymret for høyresidens økende tilknytning enn jeg er for muslimer i Europa/Norge. Sistnevnte er ikke noe jeg engang tenker over. Har daglig muslimer rundt meg på alle kanter og aldri opplevd noe negativt. Jeg mener oppriktig at de har vært en berikelse for Norge (velger det ordet fordi mange mener det ironisk). Bosatte meg i en bydel hvor de er i overvekt, fordi jeg trives best her. Anonymkode: 4ab1b...0d8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere.... forstår ikke startinnlegget? Anonymkode: 0dc14...f64 Det var et teit innlegg, så da må det oppfølgingsspørsmål til Anonymkode: af4d5...955 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden Jeg havnet midt i en stor nazimarkering i Berlin for noen år siden og jeg kan love deg at det var vanvittig mye skumlere enn hvilken som helst dame med hijab. Anonymkode: 6a035...ed4 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Regner med du snakker om hva disse to tingene representerer for deg, og ikke de faktiske tingene. Jeg er en million ganger mer bekymret for høyresidens økende tilknytning enn jeg er for muslimer i Europa/Norge. Sistnevnte er ikke noe jeg engang tenker over. Har daglig muslimer rundt meg på alle kanter og aldri opplevd noe negativt. Jeg mener oppriktig at de har vært en berikelse for Norge (velger det ordet fordi mange mener det ironisk). Bosatte meg i en bydel hvor de er i overvekt, fordi jeg trives best her. Anonymkode: 4ab1b...0d8 Siden du liker det så godt, kanskje flytte til et muslimsk land da? Så kan du jo oppdatere om det er like koselig når du har bodd der en stund 🙂 Anonymkode: fa37d...080 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden du liker det så godt, kanskje flytte til et muslimsk land da? Så kan du jo oppdatere om det er like koselig når du har bodd der en stund 🙂 Anonymkode: fa37d...080 Nei, takk. Liker meg i Norge. Hva er poenget ditt? Anonymkode: 4ab1b...0d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Regner med du snakker om hva disse to tingene representerer for deg, og ikke de faktiske tingene. Jeg er en million ganger mer bekymret for høyresidens økende tilknytning enn jeg er for muslimer i Europa/Norge. Sistnevnte er ikke noe jeg engang tenker over. Har daglig muslimer rundt meg på alle kanter og aldri opplevd noe negativt. Jeg mener oppriktig at de har vært en berikelse for Norge (velger det ordet fordi mange mener det ironisk). Bosatte meg i en bydel hvor de er i overvekt, fordi jeg trives best her. Anonymkode: 4ab1b...0d8 Med «høyresiden» mener du Nikolai Astrup eller SIAN? Jeg er bekymret for at volden og terroren gjør at vi legger bånd på oss. Det å kritisere islam eller latterliggjøre Muhammed med samme selvfølge som vi latterliggjør paven, Trump, Støre, Israel og absolutt alle andre personer, organisasjoner og bevegelser fader liksom gradvis ut når vi vet at i morgen eller om 20 år kan det komme en galning og kutte hodet vårt. De få som faktisk våger å stå opp for ytringsfriheten blir ikke støttet av samfunnet men utstøtt og forhatt og forsøkt straffet av de «forståelsesfulle». Anonymkode: 6ebfc...7f2 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå