Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Er forferdelig plaget med at innsiden av lårene gnisser mot hverandre. Dette problemet medfører også at buksene slites uvanlig fort i dette området. Har normal kroppsbygning og trener jevnlig. Har alltid hatt dette problemet å slite med, det går ikke vekk uansett. Det er på en måte ridebukselår, men på innsiden av lårene. Jeg tenker derfor på å få foretatt en fettsuging i nevnte område, men er litt bekymret for om det vil oppstå krater eller bulker etter inngrepet. Er det noen her som har erfaring med slikt? Blir det jevnt og fint etterpå? Blir takknemlig for seriøse svar.
Gjest Bite me Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Ikke helt hva du spør om, men det "gnisser" jo hos de fleste. Vi er kvinner, vi skal være sånn. De fleste ser sånn ut. Så fremt man ikke har fettsugd seg eller er veldig tynn i fra før av. Bukser som blir slitte på innsiden av lårene er ganske vanlig i min venninnegjeng.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Vet ikke om det stemmer men har lest at mange plastikk kirurger ikke vil gjøre det for huden i det området er så tynn at resultatet skjeldent blir pent.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Fettsuging generelt ser jo helt grusomt ut! Ja nå skal jeg ikke uttale meg om resultatene altså, det vet jeg ingenting om. Men har sett fettsuging på tv et par ganger og noe sånt ville jeg aldri utsette meg for. De må da skade saker og ting i kroppen sånn som de herjer?
Mokka Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Det er riktig at huden på innsiden av lårene er tynnere og at det derfor kan være litt risikabelt. Jeg har lest på en del hjemmesider til forskjellige klinikker, hvor de skriver at dersom man har normal/frisk/fin og elastisk hud, så bør man kunne oppnå gode resulateter. Jeg anbefaler deg å bestille en konsultasjon hos en klinkk som utfører fettsuging, så tar nok de en avgjørelse på om du bør gjøre det eller ikke. Lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Vet ikke om det stemmer men har lest at mange plastikk kirurger ikke vil gjøre det for huden i det området er så tynn at resultatet skjeldent blir pent. ← Jeg har hørt at det skal være blant de vondeste stedene å få utført en sånn operasjon, men hvordan resultatene blir vet jeg ikke noe om. Fettsuging ser verre ut på tv enn det er i virkeligheten. I know.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Nei, dessverre så hjelper ikke trening på dette problemet hos meg. Det er som ridebukselår, noe man er født med, trening nytter ikke. Da jeg var i tenårene var jeg syltynn og veide bare 42 kg, men hadde allikevel disse plagene da. Det er skikkelig plagsomt og ser ganske rart ut også, så jeg blir nok å gå for et inngrep dersom det lar seg gjøre ja.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Joda, trening hjelper! Dersom du spring litt og trenar styrke ein 4-5 dagar i veka, skal du sjå du får flotte bein! Endret 10. mars 2006 av veslo
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2006 #10 Skrevet 11. mars 2006 Jeg var hos tre forskjellige plastikkiruger i fjor hvor alle sa at det ikke var noe særlig vits i. Jeg kom ikke til å merke forskjell etter operasjonen. Hva er vitsen da?? Han ene sa at det var helst hvis jeg hadde en kul eller noe slikt at de da ville fettsuge lårene til folk. Jeg synes det var rart siden jeg har sett mange programmer på tven hvor folk blir fettsuget og det blir resultater. Jeg har innsett fakta og jeg trener nå som bare det og jeg har faktisk gått ned 16 cm på hvert lår siden nyttår!!
Murron Skrevet 11. mars 2006 #11 Skrevet 11. mars 2006 Dette skjønner jeg veldig godt du vil ha vekk. I det sekundet jeg ser meg i speilet, kuinne jeg nesten tenke meg å "forme" mine egne lår med "kjøkkenkniven", i mine tragifantasi frustrasjoner Men sek etter tenker jeg på hva de grusomme tingene de faktisk gjør på fettsuging og at mine lår sikkert blir finere av mere trim, trim og mere trim! Er bare så vanskelig å gjøre de rette tingene..
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #12 Skrevet 11. mars 2006 Sykling på lav motstand over tid gir fantastiske resultater med hensyn til fettforbrenning og fastehet i kroppen. Abefales tusen ganger før fettsuging...
Snupsi79 Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 Jeg var hos tre forskjellige plastikkiruger i fjor hvor alle sa at det ikke var noe særlig vits i. Jeg kom ikke til å merke forskjell etter operasjonen. Hva er vitsen da?? Han ene sa at det var helst hvis jeg hadde en kul eller noe slikt at de da ville fettsuge lårene til folk. Jeg synes det var rart siden jeg har sett mange programmer på tven hvor folk blir fettsuget og det blir resultater. Jeg har innsett fakta og jeg trener nå som bare det og jeg har faktisk gått ned 16 cm på hvert lår siden nyttår!! ← Hvordan trener du for å minske lårene? Det er nemlig mitt problemområde også...
Gjest Hilde K S Skrevet 12. mars 2006 #14 Skrevet 12. mars 2006 Hvordan trener du for å minske lårene? Det er nemlig mitt problemområde også... ← Knebøy, utfall, markløft er veldig gunstig, helst med vekter, da. Ellers har de en del apparater på treningssentre som er gode for lårene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå