AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Da tenker jeg primært uten ekstra studiepoeng eller PPU (ev. at man har tatt det senere). Jeg ønsker å komme inn i skolen, da i de laveste trinnene, men usikker på mulighetene på fast stilling. Jeg er villig til å ta fag dersom jeg får jobb, men jeg kan ikke hoppe inn som vikar fra en fast stilling. Anonymkode: 62c3a...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden For å få fast ansettelse i grunnskolen som lærer må man ha undervisningskompetanse, og da må du nok videreutdanne deg. Tidligere fantes det en egen småskoleped for barnehagelærere, men jeg er usikker på om dette tilbudet fortsatt eksisterer. Det er dog ikke noe i veien for å søke andre jobber i skolen som f.eks. fagarbeider, men da med lønn deretter. Eventuelt kan du fastsettes midlertidig i undervisningsstilling, men skolen vil ikke kunne ansette deg fast uten undervisningskompetanse. Anonymkode: 99ccd...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå