Gå til innhold

Mann som elsker store lange dildoer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skulle ønske det bare var en finger han ønsket eller en dildo med normal størrelse, men han blir aldri fornøyd virker det som. Han maser og maser om vi kan bruke penger på større og lengere dildoer. Å nå har vi en full pappeske me ulike varianter. Mange av dem er både 40/ 50cm lange og noen er brede å så stor som en termos. Vi har to ulike typer jekker som han vil bli jekket opp med. Det har gådd over alle støvelskaft.
Jeg snakket med terapivakten.no om dette på telefon. De anbefaler at han får hjelp. Legger til at han har hatt en ganske fæl oppvekst som jeg tror dette handler om. De anbefalte at jeg begynte å sette egne grenser til hva jeg syntes var greit. Å jeg er fra nå begynt å si nei til å bidra på område siden jeg ikke føler noe glede med dette. Det er ikke fordi jeg synes det er motbydelig (er blitt vant til det) men jeg fylles av sorg hver gang. Jeg vil bare gråte. Jeg vil jo ikke skuffe han. Men vi venter barn. Å jeg vil ikke at mitt barn skal vokse opp med en far som har denne hobbyen. Å slettes ikke en mor som bærer på sorg. Noen som tror han vil slutte med det når jeg setter disse grensene?

Har dere evt noen flere tips?

noen som har erfaring?

Anonymkode: defb1...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

🚨Full bullshit-alarm🚨

Alle enheter må rykke ut.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ingen Runke Leiv. Dette er foraktfull høne som skriver slike ting. Full av forakt overfor mannlig seksualitet. 

Anonymkode: 67f2c...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (1 time siden):

🚨Full bullshit-alarm🚨

Perle skrev (1 time siden):

Hei, Runke-Leif! Finn på noe bedre.

Spørsmålet som stilles er om det er noen som tror han vil slutte med dette hvis hun setter grenser. Skjønner ikke helt hvordan svar på dette skulle hjelpe så veldig med runkingen. 

Ellers har jeg ikke så mange tips annet enn at ja, han trenger nok å få justert "kompasset" sitt, men jeg er ikke så sikker på om det lar seg gjøre så enkelt, selv for en proff.

At TS sin grensesetting hjelper - kan nok være - til en viss grad, men det kan fort bare bli en stadig mørkere hemmelighet som han til slutt må leve ut med noen andre - om han ikke selv får hjelp altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg skulle ønske det bare var en finger han ønsket eller en dildo med normal størrelse, men han blir aldri fornøyd virker det som. Han maser og maser om vi kan bruke penger på større og lengere dildoer. Å nå har vi en full pappeske me ulike varianter. Mange av dem er både 40/ 50cm lange og noen er brede å så stor som en termos. Vi har to ulike typer jekker som han vil bli jekket opp med. Det har gådd over alle støvelskaft.
Jeg snakket med terapivakten.no om dette på telefon. De anbefaler at han får hjelp. Legger til at han har hatt en ganske fæl oppvekst som jeg tror dette handler om. De anbefalte at jeg begynte å sette egne grenser til hva jeg syntes var greit. Å jeg er fra nå begynt å si nei til å bidra på område siden jeg ikke føler noe glede med dette. Det er ikke fordi jeg synes det er motbydelig (er blitt vant til det) men jeg fylles av sorg hver gang. Jeg vil bare gråte. Jeg vil jo ikke skuffe han. Men vi venter barn. Å jeg vil ikke at mitt barn skal vokse opp med en far som har denne hobbyen. Å slettes ikke en mor som bærer på sorg. Noen som tror han vil slutte med det når jeg setter disse grensene?

noen som har erfaring?

Jekke opp faktisk 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg snakket med terapivakten.no om dette på telefon. De anbefaler at han får hjelp.

Er du sikker på at du ikke misforstod og at de mente du burde få hjelp?

Anonymkode: 02746...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sett grenser for deg selv og si nei. Min samboer var slik, og jeg ble stadig presset til både det ene og det andre. I dag synest jeg at han er en patetisk fyr og en gris. Har ingen respekt for han. Jeg har og endt opp med en sorg fordi mine grenser ble så til de grader tråkket over. Hans ødlagte barndom skal ikke ødelegge for deg, så sett grenser og tenk på deg selv.

Anonymkode: 57b93...9bc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva om du bare stod opp for deg selv i stedet for å være en som aldri har egne meninger? 

Hvem i all verden tar kontakt med terapivakten for et slikt problem? 

Anonymkode: 371ed...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...