AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:36 #1 Del Skrevet fredag kl 11:36 Beste hudkrem på apoteket for dame i 40 årene? Jeg har normal hud, med noen få linjer, ikke rynker. Anonymkode: 6ecbf...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:18 #2 Del Skrevet fredag kl 13:18 Hva er du ønsker å oppnå med kremen? Anonymkode: efbf3...763 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:10 #3 Del Skrevet fredag kl 14:10 Krem for hva da? Anonymkode: 00f34...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet fredag kl 14:17 #4 Del Skrevet fredag kl 14:17 For normal hud? To kremer: Cerave, The Inkey eller La Roche Posay + SPF 30-50. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:19 #5 Del Skrevet fredag kl 14:19 Jeg bruker denne som fuktighetskrem i ansiktet. Den kjøpes på apotek, er av merket A-DERMA. De har mange produkter, flere fuktighetskremer som passer ansiktet, så det er bare å prøve seg frem og finne en du liker til din hud. Anonymkode: 704dc...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:12 #6 Del Skrevet i går, 10:12 La roche posay har vært fin for min hud 😊 Anonymkode: bb3b7...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:18 #7 Del Skrevet i går, 10:18 Hvorfor må den være fra apoteket? Anonymkode: 2374c...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Avène Hyaluron Activ B3 Avène Hyaluron Activ B3 nattkrem 40 ml - Apotek 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Spenol, ferdig snakka. Anonymkode: 9820d...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Michael Zangani, min foreleser på skolen. Hudlege og veldig flink på hud har kommet med en veldig god serie. Les litt om det her : https://www.apotek1.no/varemerker/dr-michael-zangani-165003--101?sortMethod=0&pageSize=20&pageNumber=1&categoryId=165003&facets=#load-more-potential Anonymkode: b288d...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå