Gå til innhold

Hvorfor ansetter flyselskaper powertrip-avhengige flyverter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.nrk.no/rogaland/ble-kastet-av-flyet-etter-en-pils-1.17264630

Jeg har også opplevd flyverter som var vriompeiser da de påstod at jeg med vilje hadde satt meg i feil sete på et bare halvfullt fly og kranglet med de som egentlig hadde setet. Jeg ble ikke kastet av, men var ganske nær. Flere som har opplevd vanskelige flyverter?

Og hvorfor serverer de egentlig øl/alkohol på flyplasser hvis de kaster av folk for nesten ingenting?

Anonymkode: 95024...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Satt du i feil sete? Kranglet du?

Er det noen som ikke har strålende innsikt i egen oppførsel og hvordan de framstår for andre, er det folk med promille (en generell betraktning,  ikke en kommentar til den konkrete saken det er lenket til). Ombord på et fly, hvor krisesituasjoner kan oppstå, kan de som ikke hører på de kabinansatte utgjøre en fare for både seg selv og andre. Som passasjer foretrekker jeg at de fokuserer på sikkerhet heller enn å føye voksne mennesker som ikke kan oppføre seg. 

Anonymkode: 56a6a...80a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart dette, jeg har flydd i 40 år, aldri fått korreks eller høflig veiledning av passasjerere eller kabinbesetning. 

Så har du den andre gruppen. 

Anonymkode: fcdc0...4f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rart dette, jeg har flydd i 40 år, aldri fått korreks eller høflig veiledning av passasjerere eller kabinbesetning. 

Så har du den andre gruppen. 

Anonymkode: fcdc0...4f7

Samme her, har til og med vært pussa mange ganger på grunn av en kombinasjon av flyskrekk og glede over å være på tur. 
Men jeg er alltid smilende, høflig og retter meg etter de ansattes henvisninger. 

Anonymkode: b752a...577

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok adskillig flere idioter blant passasjerer enn flypersonalet. Hilsen pendler 

Anonymkode: 6c3b8...98d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

https://www.nrk.no/rogaland/ble-kastet-av-flyet-etter-en-pils-1.17264630

Jeg har også opplevd flyverter som var vriompeiser da de påstod at jeg med vilje hadde satt meg i feil sete på et bare halvfullt fly og kranglet med de som egentlig hadde setet. Jeg ble ikke kastet av, men var ganske nær. Flere som har opplevd vanskelige flyverter?

Og hvorfor serverer de egentlig øl/alkohol på flyplasser hvis de kaster av folk for nesten ingenting?

Anonymkode: 95024...7f2

haha, hvis jeg hadde kranglet med flyverter så hadde livet mitt vært en drøm. da hadde jeg jo fått krangle med noen som tåler en støyt, må tenke raskt, være sosialt dyktige, flink til å rasjonalisere raskt, og som attpåtil er på jobb, og ikke en krangel privatperson vs privatperson, osv. man kan være dust uten å føle seg altfor dum...  en drømmekrangel, litt som at penger faller ned i fanget på en....  *oooops* 

Anonymkode: 9b5de...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...