AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Som tittelen sier. Anonymkode: 5241b...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Elkjøp har tilbud på denne nå, 1920x1080 og 180Hz. https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/skjermer-og-tilbehor/pc-skjerm/msi-g274f-27-ips-gamingskjerm/631858 Anonymkode: ab170...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden For under 2000 er bruktmarkedet beste sted å starte. Hva du burde se etter: - 2560x1440 eller 1440p (oppløsning) - Minimum 120hz (refresh rate) - VA eller IPS (paneltype) - Freesync Det finnes selvsagt bedre specs enn dette, men dette er det du burde se etter for rundt 2000 på bruktmarkedet. Anonymkode: 8bd84...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Elkjøp har tilbud på denne nå, 1920x1080 og 180Hz. https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/skjermer-og-tilbehor/pc-skjerm/msi-g274f-27-ips-gamingskjerm/631858 Anonymkode: ab170...51c Skal man kjøpe ny, så kjøper man heller denne: https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/skjermer-og-tilbehor/pc-skjerm/aoc-q27g4x-27-gamingskjerm/764082 Anonymkode: 8bd84...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Hva er egentlig forskjellen på en gamingskjerm og vanlig kontorskjerm? Bare en gimmick for å skru opp prisen på enkelte? Anonymkode: 65a83...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er egentlig forskjellen på en gamingskjerm og vanlig kontorskjerm? Bare en gimmick for å skru opp prisen på enkelte? Anonymkode: 65a83...cfe Det er mange forskjeller en ligger først og fremst i HZ. De fleste kontorskjermer har kun 60HZ Anonymkode: 08cbd...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skal man kjøpe ny, så kjøper man heller denne: https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/skjermer-og-tilbehor/pc-skjerm/aoc-q27g4x-27-gamingskjerm/764082 Anonymkode: 8bd84...5a3 Jeg er ening men den koster over 2.000. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er egentlig forskjellen på en gamingskjerm og vanlig kontorskjerm? Bare en gimmick for å skru opp prisen på enkelte? Anonymkode: 65a83...cfe En vanlig kontorskjerm er som regel begrenset til 60Hz pluss at de har som regel høy forsinkelse. Anonymkode: ab170...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden (endret) du finner utrolig mye bra på finn.no. jeg kjøpte en der i høst til 50% av fullpris og det er ikke uvanlig siden markedet er stort. rent spillmessig får du kanskje noen prosent ekstra ytelse for mange tusen ekstra om du vil ha det beste i markedet, men det gir ikke mening. min skjerm er en Cepter alpha x 27 Endret 16 timer siden av megda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er egentlig forskjellen på en gamingskjerm og vanlig kontorskjerm? Bare en gimmick for å skru opp prisen på enkelte? Anonymkode: 65a83...cfe Gamingskjermer har høyere refresh rate (bilder i sekundet). Gamingskjermer har lavere input lag og latency, det vil si at skjermen har mindre forsinkelse. VRR, Freesync og G-sync, som hjelper å unngp tearing, og gir jevnere flyt når FPS i spill er ustabil. En kontorsnjerm har ingen av disse fordelene, og det vil derfor vli en dårlig opplevelse for gaming. Å game på en kontorskjerm er ren idioti. Blir som å sette piggdekk på formel-1 bil, og tenke at dekk er dekk. Anonymkode: 8bd84...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er mange forskjeller en ligger først og fremst i HZ. De fleste kontorskjermer har kun 60HZ Anonymkode: 08cbd...cdd Det er helt insane forskjell på 60 hz og 165 hz. Jeg spilte CS med 60 hz i 3 år, før jeg kjøpte meg en skjerm med 165 hz i fjor. Tenkte ikke på dette da jeg kjøpte min gaming pc😅 Anonymkode: 57a2b...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ening men den koster over 2.000. En vanlig kontorskjerm er som regel begrenset til 60Hz pluss at de har som regel høy forsinkelse. Anonymkode: ab170...51c Det er kun 500 over budskjett, men gir en skjerm som fint kan homde i 5 år lengre enn den andre. Da er ikke de 500 lappene så mye. Sannheten, skal du kjøpe nytt under 2000 får du kun dritt. Anonymkode: 8bd84...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå