AnonymBruker Skrevet i går, 10:58 #1 Del Skrevet i går, 10:58 Som altså gjorde så du ville ha henne som elskerinne? Anonymkode: ee3c7...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:10 #2 Del Skrevet i går, 15:10 Kaviarkrysset. Andenebbet. Ballongene. Fillers. osv. Anonymkode: 5a4fb...3cf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:19 #3 Del Skrevet i går, 15:19 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kaviarkrysset. Andenebbet. Ballongene. Fillers. osv. Anonymkode: 5a4fb...3cf 👎🏼 Anonymkode: b3be7...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:56 #4 Del Skrevet i går, 19:56 ALT! Spenningen, det forbudte, uforpliktende, pause fra hverdagen, osv. Anonymkode: 401f3...165 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:02 #5 Del Skrevet i går, 20:02 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ALT! Spenningen, det forbudte, uforpliktende, pause fra hverdagen, osv. Anonymkode: 401f3...165 Da er det ikke henne, men omstendighetene..🙄 Anonymkode: b241e...914 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Jeg er eldre milf litt uskikkelig (ok veldig) jeg er ikke så a4 og er like dirty som han I tillegg synes vi hverandre er flotte og se på. Anonymkode: 730f0...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden De store brystene hennes. Lukten av ånden hennes, ja, ånde og pust tenner meg voldsomt. Helt siden jeg var liten på barneskolen da lærerinnen min var å hjelp meg. Hun pustet alltid på meg, og jeg kjente lukten av ånden hennes... Anonymkode: b3be7...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De store brystene hennes. Lukten av ånden hennes, ja, ånde og pust tenner meg voldsomt. Helt siden jeg var liten på barneskolen da lærerinnen min var å hjelp meg. Hun pustet alltid på meg, og jeg kjente lukten av ånden hennes... Anonymkode: b3be7...107 Æsj. Lukter ånden godt? Anonymkode: d0d58...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Fitte. Ene og alene. Anonymkode: a73b6...9fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fitte. Ene og alene. Anonymkode: a73b6...9fa Så sjarmerende...🙄 Anonymkode: b241e...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fitte. Ene og alene. Anonymkode: a73b6...9fa ikke bryster, rumpe, lår, legger, hår, mage, øyne og munn med lepper? Anonymkode: d796f...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden Som regel faller vi ikke for elskerinner. Vi er glad i konene men trenger sidesprang. Hvorfor forstår ikke kvinner vi klarer å skille forskjell på sex og følelser. Anonymkode: c4b37...744 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Som regel faller vi ikke for elskerinner. Vi er glad i konene men trenger sidesprang. Hvorfor forstår ikke kvinner vi klarer å skille forskjell på sex og følelser. Anonymkode: c4b37...744 Fordi jeg må ha følelser for å elske med noen. Har sidesprang selv, men involverer følelser og er glad i han, selv om jeg vet godt at det ikke blir oss to. Begge er opptatt. Anonymkode: 5a25d...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #14 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Æsj. Lukter ånden godt? Anonymkode: d0d58...c18 Æsj? Det er da en ganske uskyldig fetisj... Ja... Den gjør vel det. Anonymkode: b3be7...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som regel faller vi ikke for elskerinner. Vi er glad i konene men trenger sidesprang. Hvorfor forstår ikke kvinner vi klarer å skille forskjell på sex og følelser. Anonymkode: c4b37...744 Dette er kun i en kones drømmeverden. Anonymkode: af10b...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som regel faller vi ikke for elskerinner. Vi er glad i konene men trenger sidesprang. Hvorfor forstår ikke kvinner vi klarer å skille forskjell på sex og følelser. Anonymkode: c4b37...744 Så da tar dere hva som helst da? Fitte er fitte? Er det slik å forstå? Anonymkode: b241e...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden At pikk var det eneste hu var intressert i Anonymkode: 6ddd5...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden De fleste ønsker og forventer at deres næreste er ærlige og lojale. Det å ikke bli bedratt av sin parner er det absolutte minimum av hva de fleste ser etter. Om et par er enige om å ha et åpent forhold er det mellom dem. Min magefølelse sier at mange "mann med kone og ekskerinne" her i tråden verken har kone eller elskerinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden Mest pga at hun var en hærlig ærlig pirrende kåtsara, som ikke tok seg selv så høytydelig og hadde humor🥰 De andre som ikke oppfyller mine små ønsker, står ikke engang på ventelisten.. (Jeg har låst svaret mitt😉) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå