AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Som altså gjorde så du ville ha henne som elskerinne? Anonymkode: ee3c7...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Kaviarkrysset. Andenebbet. Ballongene. Fillers. osv. Anonymkode: 5a4fb...3cf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kaviarkrysset. Andenebbet. Ballongene. Fillers. osv. Anonymkode: 5a4fb...3cf 👎🏼 Anonymkode: b3be7...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden ALT! Spenningen, det forbudte, uforpliktende, pause fra hverdagen, osv. Anonymkode: 401f3...165 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ALT! Spenningen, det forbudte, uforpliktende, pause fra hverdagen, osv. Anonymkode: 401f3...165 Da er det ikke henne, men omstendighetene..🙄 Anonymkode: b241e...914 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er eldre milf litt uskikkelig (ok veldig) jeg er ikke så a4 og er like dirty som han I tillegg synes vi hverandre er flotte og se på. Anonymkode: 730f0...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden De store brystene hennes. Lukten av ånden hennes, ja, ånde og pust tenner meg voldsomt. Helt siden jeg var liten på barneskolen da lærerinnen min var å hjelp meg. Hun pustet alltid på meg, og jeg kjente lukten av ånden hennes... Anonymkode: b3be7...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De store brystene hennes. Lukten av ånden hennes, ja, ånde og pust tenner meg voldsomt. Helt siden jeg var liten på barneskolen da lærerinnen min var å hjelp meg. Hun pustet alltid på meg, og jeg kjente lukten av ånden hennes... Anonymkode: b3be7...107 Æsj. Lukter ånden godt? Anonymkode: d0d58...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Fitte. Ene og alene. Anonymkode: a73b6...9fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fitte. Ene og alene. Anonymkode: a73b6...9fa Så sjarmerende...🙄 Anonymkode: b241e...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fitte. Ene og alene. Anonymkode: a73b6...9fa ikke bryster, rumpe, lår, legger, hår, mage, øyne og munn med lepper? Anonymkode: d796f...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Som regel faller vi ikke for elskerinner. Vi er glad i konene men trenger sidesprang. Hvorfor forstår ikke kvinner vi klarer å skille forskjell på sex og følelser. Anonymkode: c4b37...744 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Som regel faller vi ikke for elskerinner. Vi er glad i konene men trenger sidesprang. Hvorfor forstår ikke kvinner vi klarer å skille forskjell på sex og følelser. Anonymkode: c4b37...744 Fordi jeg må ha følelser for å elske med noen. Har sidesprang selv, men involverer følelser og er glad i han, selv om jeg vet godt at det ikke blir oss to. Begge er opptatt. Anonymkode: 5a25d...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Æsj. Lukter ånden godt? Anonymkode: d0d58...c18 Æsj? Det er da en ganske uskyldig fetisj... Ja... Den gjør vel det. Anonymkode: b3be7...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som regel faller vi ikke for elskerinner. Vi er glad i konene men trenger sidesprang. Hvorfor forstår ikke kvinner vi klarer å skille forskjell på sex og følelser. Anonymkode: c4b37...744 Dette er kun i en kones drømmeverden. Anonymkode: af10b...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som regel faller vi ikke for elskerinner. Vi er glad i konene men trenger sidesprang. Hvorfor forstår ikke kvinner vi klarer å skille forskjell på sex og følelser. Anonymkode: c4b37...744 Så da tar dere hva som helst da? Fitte er fitte? Er det slik å forstå? Anonymkode: b241e...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden At pikk var det eneste hu var intressert i Anonymkode: 6ddd5...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden De fleste ønsker og forventer at deres næreste er ærlige og lojale. Det å ikke bli bedratt av sin parner er det absolutte minimum av hva de fleste ser etter. Om et par er enige om å ha et åpent forhold er det mellom dem. Min magefølelse sier at mange "mann med kone og ekskerinne" her i tråden verken har kone eller elskerinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Mest pga at hun var en hærlig ærlig pirrende kåtsara, som ikke tok seg selv så høytydelig og hadde humor🥰 De andre som ikke oppfyller mine små ønsker, står ikke engang på ventelisten.. (Jeg har låst svaret mitt😉) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå