AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Skrevet 21. februar Hvilket er best, syns dere? Gjerne en som ikke koster mye! og er det noe ulemper ved bruk av slike serum? Anonymkode: 84532...88a
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Skrevet 21. februar Jeg har akkurat begynt å bruke Nude Beauty sitt og ser forskjell på vippene etter bare 14 dager! Tidligere har jeg testet Grande Lashes og iglow og vært fornøyde med dem. Grande Lashes var jeg veldig fornøyd med. Anonymkode: 754e2...b2e
enkefru Skrevet 21. februar #4 Skrevet 21. februar iGlow funker fjell synes jeg. Må pause det innimellom for de blir _ for _ lange
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Skrevet 21. februar De kan redusere fettet runget øynene og du får innsunkne øyne. Jeg hadde ikke tatt sjansen… Anonymkode: 248bf...ce3 4
Blingblingtahei Skrevet 21. februar #7 Skrevet 21. februar Wowbrow funker godt og koster ikke så mye, har sensitive øyne men ingen plager ved bruk av den
Peanut Skrevet 22. februar #8 Skrevet 22. februar Hadde veldig korte øyenvipper for en stund tilbake og bruker RevitaLash. Har nå litt over 1 cm i vipper. Lange for meg.
Sigrid<3 Skrevet 24. februar #9 Skrevet 24. februar Jeg liker maybelinne sin, jeg har ikke merket noen ulemper, og den koster ca 150kr tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå