AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Hva om vi egentlig er våkne når vi drømmer, og sover når vi er våkne? Jeg er godt over 50, men i drømmene mine er jeg alltid rundt slutten av 20 årene - begynnelse av 30 årene. Veldig sjeldent at jeg drømmer om barna jeg har i virkeligheten, mulig fordi jeg er så mye yngre i drømmene. Ofte drømmer jeg om personer fra fortiden, og de er da på samme alder som meg. Drømmene er litt mer - mørke?? - enn virkeligheten. Selv om det er dagtid, så er det ikke det sterke lyset jeg kjenner til fra virkeligheten...om det gir noen forståelse. Drømmer i farger. Har du filosofert rundt dette med å drømme? Anonymkode: d7b89...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Man kan begynne å lure når nyere forskning viser at flere som har vært helt blinde fra fødselen faktisk får visuelle bilder når de drømmer. Det er vel en av grunnene til at flere vitenskapsfolk tror at vi er koblet sammen i en felles stor bevissthet. Anonymkode: 51967...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Alder er bare et tall. Det du drømmer om kan være en mening som at du har now å bearbeide Anonymkode: 63474...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå