AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar Yay or nay? På en måte synes jeg det er gammelmodig, men samtidig er det ganske fint. Det er mellomnavnet til bestefaren min, og det er nok ikke så gammelt at det har blitt "in" ennå tror jeg. Ser for meg en gammel mann når jeg kombinerer det med etternavnene våre, men det ville jo endret seg når jeg får en baby å knytte det til. Anonymkode: f9727...1fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Del Skrevet 21. februar Hehe "Vil du holde Ivar?" Ellers takk Anonymkode: 17fcf...ba2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Del Skrevet 21. februar Kjempefint navn. Også går du mot strømmen av alle Theodor’ene og Lucas’ene som finnes. Anonymkode: c3ea2...a2d 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar Ivar er et flott navn! Anonymkode: 4b6dc...558 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar Eller Iver. Vet om flere de siste årene som ble døpt Iver. Og det er et fine navn, både Ivar og Iver! Anonymkode: e604f...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hokjerringa Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar Ivar er fint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar Liker Ivar 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Del Skrevet 21. februar Veldig fint 😊 en gutt i klassen til datteren min heter Ivar. Ingen som stusser på det. Anonymkode: 5971f...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #9 Del Skrevet 21. februar Alle som heter Ivar har vært babyer…. Anonymkode: c2a64...599 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #10 Del Skrevet 21. februar Ivar er fint navn. Morfaren min het det. Anonymkode: 99b7d...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11 Del Skrevet 21. februar Liker Iver bedre. Men det er fine navn Anonymkode: 80f2f...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #12 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Yay or nay? På en måte synes jeg det er gammelmodig, men samtidig er det ganske fint. Det er mellomnavnet til bestefaren min, og det er nok ikke så gammelt at det har blitt "in" ennå tror jeg. Ser for meg en gammel mann når jeg kombinerer det med etternavnene våre, men det ville jo endret seg når jeg får en baby å knytte det til. Anonymkode: f9727...1fe Syns det e fint. Ole Olav , Hege , Rakel Fine navn. Er så lei nymotens navn. Anonymkode: 62109...5bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paraplyprinsessa Skrevet 21. februar #13 Del Skrevet 21. februar Veldig fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #14 Del Skrevet 21. februar Ivar er fint. Og det er mange sånne navn som er på vei inn igjen, vi har blant annet Kjell, Nils, Torbjørn og Gustav i barnehagen vår. (I tillegg til alle Lucas-ene og Matheo-ene, selvfølgelig...) Anonymkode: 0cda5...e2a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #15 Del Skrevet 21. februar Merkelig hvor forskjellige folk er. Her kommer jeg som synes sånne navn er forferdelig stygge. Jeg elsker populære navn. Ikke fordi de er populære, men fordi det er den typen jeg synes er fine Anonymkode: 17fcf...ba2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 21. februar #16 Del Skrevet 21. februar Synes det er fint navn, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 21. februar #17 Del Skrevet 21. februar Synes det er et fint og koselig navn. Ivar er nok et stødig fyr👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #18 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): På en måte synes jeg det er gammelmodig, men samtidig er det ganske fint. Det er bare tull at noen navn er gammelmodige. Navn er navn. De fleste navn er gamle Anonymkode: 88f64...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #19 Del Skrevet 21. februar Ingen bryr seg til sist. Min søster har et skikkelig gammelt bestemornavn, men det er ingen som stusser over det, det har jo vært navnet hennes hele veien. Kjenner også til flere barn med navn som ikke anses som «vanlig» nå om dagen, men det er jo ingen i omgangskretsen som bryr seg. Hvorfor bry seg om hva fremmede på et forum mener? Liker du Ivar så gi barnet det navnet ☺️ Anonymkode: b4cce...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #20 Del Skrevet 21. februar Det er nok et av de navnene som snart kommer tilbake. Det er mange navn jeg har tenkt tilhører en gammel mann eller dame, men når man blir vant med det så går er det jo en selvfølge at barnet heter akkurat det de heter. Har selv barn med navn som tilhører "besteforeldregenerasjonen" men som har komt høyt opp på navnelista nå. Anonymkode: 1ec65...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå